Sprzęgło w automacie?? C4

porady dla manuali

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

Awatar użytkownika
conver67
Forumowicz
Posty: 817
Rejestracja: 2009-11-05, 19:08
Model: convertible '67
Silnik: inny V8
Kolor: Acapulco blue

Sprzęgło w automacie?? C4

Post autor: conver67 » 2013-08-19, 18:18

Witam All. Skrzynia C4,po całkowitej regeneracji,wraz z częściami(tarczki,przekładki itd.,itd.)Jednak mam wrażenie,że trochę się na sprzęgle ślizga. Powyżej 50mph silnik zaczyna jakby zamulać. Odczuć można, że przy dodawaniu więcej gazu przy 50mph,męczy się i z bólem przyspiesza,wręcz jakby holował kogoś ?:(
Macie jakieś rady?pozdro .

Ps,dodam,że konwerter był regenerowany(tak twierdzą ziomki, którzy robili skrzynie).



Awatar użytkownika
lamina
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1005
Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
Model: GT390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Sprzęgło w automacie?? C4

Post autor: lamina » 2013-08-19, 20:45

a po co regenerować konwerter? komu sie to oplaci... i nigdy to dobrze nie wyjdzie... ...
mowy kosztuje około 170$ standard i do 400$ wzmacniany !!!
http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid= ... &_from=R40
może tu jest powód.....
jak można zregenerować dobrze coś co jest teoretycznie nierozbieralne? (trzeba ciąć potem spawać)



Awatar użytkownika
Mały1973
Forumowicz
Posty: 688
Rejestracja: 2009-02-23, 12:32
Model: Mustang Mach I 1971
Silnik: inny V8
Kolor: Medium Blue Metallic
Kontakt:

Re: Sprzęgło w automacie?? C4

Post autor: Mały1973 » 2013-08-19, 21:02

Są firmy w Polsce choćby Sentyrz http://www.auto-mat.com.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; w Krakowie co bardzo dobrze to robią i nie mów, że nigdy dobrze to nie wyjdzie. Po co? A chocby po to, ze zamiennik nie zawsze jest dobrej jakości, chocby po to że nie zawsze dostępny jest zamiennik. Do fordowskiego C4 albo C6 dostaniesz wszystko bo są popularne ale już np do aisina lub borg warnera z pierwszych roczników już nie tak łatwo. Bo to są skrzynie montowane w europejskich samochodach, a jak wiemy w europie była to raczej rzadkość.
A wracając do skrzyni to dzieje się to po redukcji biegu ? Obroty lecą ?


- Ford Mustang Mach I 429
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation

Awatar użytkownika
lamina
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1005
Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
Model: GT390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Sprzęgło w automacie?? C4

Post autor: lamina » 2013-08-19, 21:15

Mały1973 pisze:Są firmy w Polsce choćby Sentyrz http://www.auto-mat.com.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; w Krakowie co bardzo dobrze to robią i nie mów, że nigdy dobrze to nie wyjdzie. Po co? A chocby po to, ze zamiennik nie zawsze jest dobrej jakości, chocby po to że nie zawsze dostępny jest zamiennik. Do fordowskiego C4 albo C6 dostaniesz wszystko bo są popularne ale już np do aisina lub borg warnera z pierwszych roczników już nie tak łatwo. Bo to są skrzynie montowane w europejskich samochodach, a jak wiemy w europie była to raczej rzadkość.
A wracając do skrzyni to dzieje się to po redukcji biegu ? Obroty lecą ?
Nie neguję, znam sentyrz'a, sam u nich właśnie konwerter w blazerze robilem,,,, ale nowy kosztowal prawie 800$...... i nie oplacalo sie kupowac...
ale jak sam napisales, do c4 i c6 jest tani....
jak auto nie ciągnie, i nie ma mocy... a przedtem mialo... to albo konwerter, albo zatkany zawór w skrzyni.



Awatar użytkownika
Mały1973
Forumowicz
Posty: 688
Rejestracja: 2009-02-23, 12:32
Model: Mustang Mach I 1971
Silnik: inny V8
Kolor: Medium Blue Metallic
Kontakt:

Re: Sprzęgło w automacie?? C4

Post autor: Mały1973 » 2013-08-19, 21:29

lamina pisze:
Mały1973 pisze:Są firmy w Polsce choćby Sentyrz http://www.auto-mat.com.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; w Krakowie co bardzo dobrze to robią i nie mów, że nigdy dobrze to nie wyjdzie. Po co? A chocby po to, ze zamiennik nie zawsze jest dobrej jakości, chocby po to że nie zawsze dostępny jest zamiennik. Do fordowskiego C4 albo C6 dostaniesz wszystko bo są popularne ale już np do aisina lub borg warnera z pierwszych roczników już nie tak łatwo. Bo to są skrzynie montowane w europejskich samochodach, a jak wiemy w europie była to raczej rzadkość.
A wracając do skrzyni to dzieje się to po redukcji biegu ? Obroty lecą ?
Nie neguję, znam sentyrz'a, sam u nich właśnie konwerter w blazerze robilem,,,, ale nowy kosztowal prawie 800$...... i nie oplacalo sie kupowac...
ale jak sam napisales, do c4 i c6 jest tani....
jak auto nie ciągnie, i nie ma mocy... a przedtem mialo... to albo konwerter, albo zatkany zawór w skrzyni.
Właśnie i dlatego napisałem bo nie każdy wie, nie każdy zna, napisałeś, że nigdy to dobrze nie wyjdzie wieć stąd moja reakcja. Nie neguję Twojej wypowiedzi bo przy takiej cenie sam zapewne bym tak zrobił ale postaw się na miejscu osoby, która nie wie, dlatego pytam na forum.


- Ford Mustang Mach I 429
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation

Awatar użytkownika
conver67
Forumowicz
Posty: 817
Rejestracja: 2009-11-05, 19:08
Model: convertible '67
Silnik: inny V8
Kolor: Acapulco blue

Re: Sprzęgło w automacie?? C4

Post autor: conver67 » 2013-08-20, 19:05

No zrobiłem tak,jak uważali fachowcy,czyli przy regeneracji całej skrzyni od razu zrobiony został konwerter(600zł).Samochód ciągnie,rozpędza się ,czuć że ma moc,ale powyżej 50 mph odczuwam,że mniej już ciągnie. obroty rosną,ale prędkośc wraz z nimi wolniej.
samochód na spokojnie robi zrywwwwww.
Może zatkał się faktycznie jakiś zawór??Olej wlany ATF DEXTRON II, poziom na bagnecie ok(przy gorącym silniku),przejechane 689mil( ok 1100km).Olej w skrzyni czyściutki,jak z butelki.
A może te samochody tak już miały??



Awatar użytkownika
tomas
Stowarzyszenie MKP
Posty: 265
Rejestracja: 2011-02-13, 22:57
Model: coupe i convertible
Silnik: inny V8
Kolor: czerwone coupe 66, granatowe conv. 66,czarne conv. GT 07

Re: Sprzęgło w automacie?? C4

Post autor: tomas » 2013-08-20, 19:30

conver67 pisze:No zrobiłem tak,jak uważali fachowcy,czyli przy regeneracji całej skrzyni od razu zrobiony został konwerter(600zł).Samochód ciągnie,rozpędza się ,czuć że ma moc,ale powyżej 50 mph odczuwam,że mniej już ciągnie. obroty rosną,ale prędkośc wraz z nimi wolniej.
samochód na spokojnie robi zrywwwwww.
Może zatkał się faktycznie jakiś zawór??Olej wlany ATF DEXTRON II, poziom na bagnecie ok(przy gorącym silniku),przejechane 689mil( ok 1100km).Olej w skrzyni czyściutki,jak z butelki.
A może te samochody tak już miały??
U mnie jest na odwrót .Na początku czuć lekki uślizg , ale od 40 mph do 100 mph ciągnie jak na manualu nie czuć żadnego uślizgu.



Awatar użytkownika
conver67
Forumowicz
Posty: 817
Rejestracja: 2009-11-05, 19:08
Model: convertible '67
Silnik: inny V8
Kolor: Acapulco blue

Re: Sprzęgło w automacie?? C4

Post autor: conver67 » 2013-08-20, 21:39

Hmmm Tomas,więc jak to zrozumieć?? Vacum modulator tez za to nie odpowiada.sam nie wiem?Może ktoś się jeszcze dołączy do naszej rozmowy i pomożemy sobie wszyscy?
do 50 mph wiem,ze Mustang bardzo mało pali,ekonomicznie,Cruzing jak się patrzy,lecz powyżej 50mil to już na bank żre jak kobyła,czuje to po obrotach silnika w stosunku co do prędkości,a frajdy nie ma:(

chyba,że sprawdzę go gdzieś na hamowni?lecz,co mi to da??
Szkoda,że nigdzie nie mogę znaleźć tabeli,jaki powinien być stosunek obrotów co do prędkości?
np: 30mph= 1200RPM



Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: Sprzęgło w automacie?? C4

Post autor: yoozeq » 2013-08-20, 22:05

Oj to byś musiał mieć sporo zależności rozkminionych .. lącznie z przełożeniem mostu, oponami itd..


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
simontlc
Forumowicz
Posty: 1078
Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
Model: 289 coupe 1965
Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
Lokalizacja:: TL.
Kontakt:

Re: Sprzęgło w automacie?? C4

Post autor: simontlc » 2013-08-20, 22:10

to może i ja dozuce swoje :zawstydzony: u mnie jest taki problem że na N lub na P silnik sie bardzo fajnie zbiera i słychać że silnik ma potencjał , a kiedy zapodam mu D praca silnika sie zmienia (tzn dzwiek silnika)i juz nie słychać tej mocy , wiem ze moje skromne 3,3 to nie demon ale wydaje mi sie troche mulasty choć nie mam porównania , moze ktos miał podobne objawy ??


ObrazekObrazek
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"

Awatar użytkownika
conver67
Forumowicz
Posty: 817
Rejestracja: 2009-11-05, 19:08
Model: convertible '67
Silnik: inny V8
Kolor: Acapulco blue

Re: Sprzęgło w automacie?? C4

Post autor: conver67 » 2013-08-20, 22:31

yoozek,też prawda.jak by nie było,te zależności również mają wpływ na osiągi. Mam most 2,79:1,dobry na cruzik



Awatar użytkownika
MAX
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2810
Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
Model: Fastback GT V8 68
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue & Black
Lokalizacja:: Wieliczka
Stajnia: Stajnia Małopolska
Kontakt:

Re: Sprzęgło w automacie?? C4

Post autor: MAX » 2013-08-26, 00:25

To i ja coś powiem ,miałem dokładnie tak samo jak opisujesz.
Poruszałem się z tym objawem ok 1 roku 3 tyś km , aż w końcu pięknego słonecznego dnia stało się :przestraszony:
Padła skrzynia (AOD) po dłuższym przytrzymaniu ślizgającej się skrzyni spaliły się tarczki konsekwencją awarii były dostępne tylko biegi 1-2 i R.
Moim zdaniem awaria jest już blisko, jest jedna rada w momencie gdy słyszysz ten efekt odpuść gaz i dodaj go ponownie energicznie.


tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max

Awatar użytkownika
conver67
Forumowicz
Posty: 817
Rejestracja: 2009-11-05, 19:08
Model: convertible '67
Silnik: inny V8
Kolor: Acapulco blue

Re: Sprzęgło w automacie?? C4

Post autor: conver67 » 2013-08-26, 10:05

Hej Max,fajnie ,że piszesz.
Powiedz, ale dlaczego tarczki się slizgają? są żle złożone,czy jak??cały zestaw do skrzyni C4 był zamontowany(rebuild kit za $200). :znudzony:



Awatar użytkownika
MAX
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2810
Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
Model: Fastback GT V8 68
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue & Black
Lokalizacja:: Wieliczka
Stajnia: Stajnia Małopolska
Kontakt:

Re: Sprzęgło w automacie?? C4

Post autor: MAX » 2013-08-26, 21:03

Trudno odpowiedzieć na to pytanie , z pewnością został popełniony jakiś błąd.
Opisałem moje spostrzeżenia jakie mnie spotkał , co z tym zrobisz twoja brocha :/


tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max

Awatar użytkownika
conver67
Forumowicz
Posty: 817
Rejestracja: 2009-11-05, 19:08
Model: convertible '67
Silnik: inny V8
Kolor: Acapulco blue

Re: Sprzęgło w automacie?? C4

Post autor: conver67 » 2013-08-26, 21:46

i wszystko Max w temacie,a zrobie to,że nic nie zrobię;)pojeździmy,zobaczymy. zrobione ma 1157km i dzisiaj piękny gang dawał:)Mówią,że C4 jest nie do zaorania,więc i ja chcąc się przekonać tego faktu,spróbuję to udowodnić;)POZDRO dla wszystkich z Gdańska:)



ODPOWIEDZ

Wróć do „7. sprzęgło”