Supercharger V6

Informacje i porady specyficzne dla silników V6

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

MIRMAL
Członek Honorowy MKP
Posty: 130
Rejestracja: 2009-03-26, 12:24
Model: Fastback 1965
Silnik: inny V8
Kolor: grafitowy
Lokalizacja:: PIASTOW
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: MIRMAL » 2010-01-07, 17:16

Nie zadziała dołożona turbina inna niż dedykowana w automacie-szkoda pracy.Ja założyłem turbinę w swoim i bez przeprogramowania pojechałem na próbę.Samochód zgłupiał ,nie przełanczały się biegi,szarpał i strzelał.Więc trzeba zawsze programować komputer.
Muszę w końcu przejechać się na to Cargo skoro Olaf twierdzisz że chłopaki tak fajnie jeżdzą.



Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Olaf » 2010-01-07, 19:39

super tylko teraz jest totalny off-season ; (( ale trzeba się przejechać żeby drogę nie zapomnieć ; )))

Może w niedzielę o 20:00 ? Jak coś to napisz na PW nr tel. to zadzwonię jak będę się wybierał. tu te linki są:

viewtopic.php?t=582&postdays=0&postorder=asc&start=195



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-01-08, 12:48

Olaf pisze: Ja wiem, że teoretycznie można jakieś starocie-turbiny wrzucać szczególnie do aut z lat 90--tych ale nie do Mustanga 2005+
przeciez pisalem ze jak kogos stac na mustanga nowej generacji to i na kompresor ze stanow powinno go stac :p ;) wazne ze firebird leszka z mulowatym silnikiem V6 zmeinil sie w "Corvette Killer'a";) chcialbym widziec mine tego wlasciciela uturbionej corvety ktory wydal majetk na nia i tuning ;d;d;) slyszalem juz o szybkich firebirdach ale zawsze mialy silnik V8, V6 to byly zawsze totalne padaczki;) a tu takie mile zaskoczenie :)

Leszek mi przeslal kilka fotek, ma odnalesc jeszcze film ze zlotu ;)
moze to nie wyglada za ladnie ale jak jezdzi-wazny jest efekt a mysle ze nie o wizualny tu chodzilo;)
przyznacie ze nie wyglada na "Corvette Killera"-tuning 2tys.zl ,mina kolesia z corvetty-bezcenna ;d;d ;) i o to chodzi :P
Załączniki
DSCF1833.JPG
DSCF1887.JPG
DSCF1889.JPG


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-01-08, 12:55

a tu obecne autko pana Leszka :)
Załączniki
DSCF2657a.jpg
DSCF2663a.jpg


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Olaf » 2010-01-08, 13:55

nie no, dla faceta szacunek, bo - ja sobie wyobrażam - nie byłó łatwo to zrobić. Super sprawa. Tylko teraz weź to przełóź na Mustanga V6 to będzie sukces.



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-01-08, 15:28

pewnie prosciej jednak z manualna skrzynia,bo automat w mustangu nie jest taki prosty jak w firebirdzie i sporo elektroniki nim kieruje,wiec bez oprogramowania mogloby byc ciezk0,zreszta Mirek wczesniej to napisal-ale w manualu mysle juz prosciej,tyle ze w poprzedniej generacji,w nowym samo zalozenie nie jest ciezkie,jest sporo moejsca i wiadomo jak sie za to zabrac,no ale strojenie zostawilbym juz fachowcom..trzeba przyznac ze starsze auta sa latwiejsze w tuningu,a moze inaczej tuning jak widac na zalaczonym obrazku jest znacznie tanszy ;) dlatego pisalem ze tyczy sie to mustangow za kilkanascie tys.zl a nie za kilkadziesiat ;)
tajkze zalozyc no problem-zestroic to wszystko zeby pieknie chodzilo i zeby silnika nie zniszczyc gorzej-ale takie rozwiazanie z kompresorem z elektrosprzegłem jest super :)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-10-06, 20:24

Uf przedarłem sie przez te epopeje. :zdegustowany:

Odgrzebując temat -

Czy ktoś znalazl firme i propozycje zamontowania TYLKO kompresora w V6 .

oprócz tego poniżej pokazanego ?




Awatar użytkownika
Maciej
Młodszy Forumowicz
Posty: 27
Rejestracja: 2008-12-07, 20:51
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: szary metalik

Post autor: Maciej » 2010-10-07, 22:21

Tak,Tak jestem za.Chciałbym kupić kompresor V6.Interesuje mnie podniesienie możliwości mojego konika, ale bez szaleństw tak o 70,80 koni, jak na filmie od AluStara.
Proszę o konkrety,a nie czy się opłaca czy nie. ;) :padam:


Maciej

kuczko
Forumowicz
Posty: 129
Rejestracja: 2008-10-08, 15:13
Model: V6 2005
Silnik: V6 4.0
Kolor: Srebrny
Kontakt:

Post autor: kuczko » 2010-10-08, 10:30




kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2010-10-08, 11:04

lub paxton:
http://www.paxtonauto.com/article.php?id=9

tylko właśnie wynikła rozmowa z Alustarem, czy te "superchargery" to kompresory czy turbo - bo na niektorych widać "ślimaki" - czyli jak turbo, a nie widać połączenia paskiem.


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

Awatar użytkownika
Ronin
Forumowicz
Posty: 261
Rejestracja: 2009-04-04, 00:25
Model: s 197
Silnik: V6 4.0
Kolor: black

Post autor: Ronin » 2010-10-08, 11:18

Hmmmm...... klasyczny kompresor wygląda tak jak zapodał AluStar w poście. Te kolejne wyglądają jak chargery. Mirmal instalował to w swojej replice. Trzeba jego zapytać jak sprawa wygląda i czym się różni jedno od drugiego. A swoją drogą charger to nie turbo ( w naszym rozumieniu ).

Z mechanicznych systemów widziałem opisy dla kompresorów, chargerów i turbin. Więc wynika że jedno nie jest i nie może być drugim :niepewny:


mustang... just a dream ...

Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-10-08, 11:20

Przeciez turbo napedzane jest spalinami a chargery i kompresory paskiem


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2010-10-08, 11:50

zgadza sie, tylko problem jest, że na stronach Vortecha, Paxtona itd pisze o Superchargerach do V6 a na zdjeciach jest cos co wyglada jak turbo bo nie ma paska :)


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-10-08, 11:55

Ja na stronie Paxtona widze zdjécie a na nim pasek :D


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2010-10-08, 12:01

no może. ja na tych fotach nic nie widze :)
http://www.hillbankmotorsports.com/2005 ... -ford.html

http://www.vortechsuperchargers.com/cat ... ERCHARGERS


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „4.0 V6 2005 - 2010”