Supercharger V6
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 130
- Rejestracja: 2009-03-26, 12:24
- Model: Fastback 1965
- Silnik: inny V8
- Kolor: grafitowy
- Lokalizacja:: PIASTOW
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Nie zadziała dołożona turbina inna niż dedykowana w automacie-szkoda pracy.Ja założyłem turbinę w swoim i bez przeprogramowania pojechałem na próbę.Samochód zgłupiał ,nie przełanczały się biegi,szarpał i strzelał.Więc trzeba zawsze programować komputer.
Muszę w końcu przejechać się na to Cargo skoro Olaf twierdzisz że chłopaki tak fajnie jeżdzą.
Muszę w końcu przejechać się na to Cargo skoro Olaf twierdzisz że chłopaki tak fajnie jeżdzą.
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
przeciez pisalem ze jak kogos stac na mustanga nowej generacji to i na kompresor ze stanow powinno go stac :pOlaf pisze: Ja wiem, że teoretycznie można jakieś starocie-turbiny wrzucać szczególnie do aut z lat 90--tych ale nie do Mustanga 2005+


Leszek mi przeslal kilka fotek, ma odnalesc jeszcze film ze zlotu

moze to nie wyglada za ladnie ale jak jezdzi-wazny jest efekt a mysle ze nie o wizualny tu chodzilo;)
przyznacie ze nie wyglada na "Corvette Killera"-tuning 2tys.zl ,mina kolesia z corvetty-bezcenna ;d;d


- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
pewnie prosciej jednak z manualna skrzynia,bo automat w mustangu nie jest taki prosty jak w firebirdzie i sporo elektroniki nim kieruje,wiec bez oprogramowania mogloby byc ciezk0,zreszta Mirek wczesniej to napisal-ale w manualu mysle juz prosciej,tyle ze w poprzedniej generacji,w nowym samo zalozenie nie jest ciezkie,jest sporo moejsca i wiadomo jak sie za to zabrac,no ale strojenie zostawilbym juz fachowcom..trzeba przyznac ze starsze auta sa latwiejsze w tuningu,a moze inaczej tuning jak widac na zalaczonym obrazku jest znacznie tanszy
dlatego pisalem ze tyczy sie to mustangow za kilkanascie tys.zl a nie za kilkadziesiat 
tajkze zalozyc no problem-zestroic to wszystko zeby pieknie chodzilo i zeby silnika nie zniszczyc gorzej-ale takie rozwiazanie z kompresorem z elektrosprzegłem jest super


tajkze zalozyc no problem-zestroic to wszystko zeby pieknie chodzilo i zeby silnika nie zniszczyc gorzej-ale takie rozwiazanie z kompresorem z elektrosprzegłem jest super

-
- Forumowicz
- Posty: 129
- Rejestracja: 2008-10-08, 15:13
- Model: V6 2005
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Srebrny
- Kontakt:
Na przykład takie:
http://www.vortechsuperchargers.com/glo ... php?gik=83
http://www.rpmoutlet.com/05v6ati.htm
http://www.stage3motorsports.com/catego ... rchargers/
http://www.vortechsuperchargers.com/glo ... php?gik=83
http://www.rpmoutlet.com/05v6ati.htm
http://www.stage3motorsports.com/catego ... rchargers/
-
- Forumowicz
- Posty: 814
- Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
- Model: 2007
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
- Kontakt:
lub paxton:
http://www.paxtonauto.com/article.php?id=9
tylko właśnie wynikła rozmowa z Alustarem, czy te "superchargery" to kompresory czy turbo - bo na niektorych widać "ślimaki" - czyli jak turbo, a nie widać połączenia paskiem.
http://www.paxtonauto.com/article.php?id=9
tylko właśnie wynikła rozmowa z Alustarem, czy te "superchargery" to kompresory czy turbo - bo na niektorych widać "ślimaki" - czyli jak turbo, a nie widać połączenia paskiem.
CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Hmmmm...... klasyczny kompresor wygląda tak jak zapodał AluStar w poście. Te kolejne wyglądają jak chargery. Mirmal instalował to w swojej replice. Trzeba jego zapytać jak sprawa wygląda i czym się różni jedno od drugiego. A swoją drogą charger to nie turbo ( w naszym rozumieniu ).
Z mechanicznych systemów widziałem opisy dla kompresorów, chargerów i turbin. Więc wynika że jedno nie jest i nie może być drugim
Z mechanicznych systemów widziałem opisy dla kompresorów, chargerów i turbin. Więc wynika że jedno nie jest i nie może być drugim

mustang... just a dream ...
-
- Forumowicz
- Posty: 814
- Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
- Model: 2007
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
- Kontakt:
no może. ja na tych fotach nic nie widze 
http://www.hillbankmotorsports.com/2005 ... -ford.html
http://www.vortechsuperchargers.com/cat ... ERCHARGERS

http://www.hillbankmotorsports.com/2005 ... -ford.html
http://www.vortechsuperchargers.com/cat ... ERCHARGERS
CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%
