szukam części do V6 2005+ - bo mi się koń posypał
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- adaslaw
- Forumowicz
- Posty: 598
- Rejestracja: 2009-09-30, 15:06
- Model: Mustang conv. 2006
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: skromny czarny
szukam części do V6 2005+ - bo mi się koń posypał
Czseść
Posypał mi się koń. Mechanik powiedział, że z (bardzo) dużym prawdopodobieństwem potrzebuję:
1. termostat od płyny chłodniczego
2. napinacz paska osprzętu wraz z rolką i rolka prowadząca
3. koło pasowe wału korbowego
Jestem z Piaseczna, koło Warszawy.
Jeśli ktoś to ma, to proszę o informację.
Narka!
Adam
Posypał mi się koń. Mechanik powiedział, że z (bardzo) dużym prawdopodobieństwem potrzebuję:
1. termostat od płyny chłodniczego
2. napinacz paska osprzętu wraz z rolką i rolka prowadząca
3. koło pasowe wału korbowego
Jestem z Piaseczna, koło Warszawy.
Jeśli ktoś to ma, to proszę o informację.
Narka!
Adam
- adaslaw
- Forumowicz
- Posty: 598
- Rejestracja: 2009-09-30, 15:06
- Model: Mustang conv. 2006
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: skromny czarny
Re: szukam części do V6 2005+ - bo mi się koń posypał
Na boku: po jakim przebiegu koło pasowe wału korbowego i napinacz paska osprzętu ma po prostu prawo się zużyć?adaslaw pisze: 2. napinacz paska osprzętu wraz z rolką i rolka prowadząca
3. koło pasowe wału korbowego
Adam
- adaslaw
- Forumowicz
- Posty: 598
- Rejestracja: 2009-09-30, 15:06
- Model: Mustang conv. 2006
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: skromny czarny
Re: szukam części do V6 2005+ - bo mi się koń posypał
Koło pasowe jakby "się zużyło".
Np. wpada w lekkie wibracje podczas pracy.
Np. wpada w lekkie wibracje podczas pracy.
- tomaho
- Forumowicz
- Posty: 256
- Rejestracja: 2009-07-06, 20:54
- Model: Bullitt 2019
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
- Kontakt:
Re: szukam części do V6 2005+ - bo mi się koń posypał
adaś,
nie miałem doświadczenia z kołem pasowym ale...
za to miałem z termostatem w swoim V6...
ciekło mi z niego jak z lodówki po rozmrożeniu...
co wlałem płyn chlodniczy to momentalnie na wolnych obrotach nawet....wyciekł
wina: obudowa termostatu zrobiona jest z okropnego szajsu- materiału którego nawet nie można spawać lub kleić bo to nic nie da...
zamówiłem od Roberta z Białegostoku całą obudowę z termostatem od podobnego modelu- rocznikowo i silnikowo ten sam. Wiec takiego w razie czego szukaj
u niego znajdziesz;)
ale uważaj bo pierwszą cześć jak dostałem to też z niej ciekło, ale odesłałem i przysłał mi kolejny i już było ok
powodzenia w naprawach!! Oby jak najkrócej trwały !!
nie miałem doświadczenia z kołem pasowym ale...
za to miałem z termostatem w swoim V6...
ciekło mi z niego jak z lodówki po rozmrożeniu...
co wlałem płyn chlodniczy to momentalnie na wolnych obrotach nawet....wyciekł

wina: obudowa termostatu zrobiona jest z okropnego szajsu- materiału którego nawet nie można spawać lub kleić bo to nic nie da...
zamówiłem od Roberta z Białegostoku całą obudowę z termostatem od podobnego modelu- rocznikowo i silnikowo ten sam. Wiec takiego w razie czego szukaj

u niego znajdziesz;)
ale uważaj bo pierwszą cześć jak dostałem to też z niej ciekło, ale odesłałem i przysłał mi kolejny i już było ok

powodzenia w naprawach!! Oby jak najkrócej trwały !!

w życiu jak w pozycji od tyłu...najważniejsze jest abyś był własnie z tyłu...
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: szukam części do V6 2005+ - bo mi się koń posypał
dziwna sprawa, ze tyle na raz.
koło pasowe to aż ciężko uwierzyć, bo jak się patrzy nawet w sprawnym, to ono ma lekkie bicie.
koło pasowe to aż ciężko uwierzyć, bo jak się patrzy nawet w sprawnym, to ono ma lekkie bicie.
- adaslaw
- Forumowicz
- Posty: 598
- Rejestracja: 2009-09-30, 15:06
- Model: Mustang conv. 2006
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: skromny czarny
Re: szukam części do V6 2005+ - bo mi się koń posypał
Może pojadę jeszcze do "alternatywnego" warsztatu.
Czy aby wymienić napinacz lub koło pasowe, nalezy wyjąć silnik z budy?
Czy aby wymienić napinacz lub koło pasowe, nalezy wyjąć silnik z budy?
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: szukam części do V6 2005+ - bo mi się koń posypał
nie, nie trzeba.
niech ci się ktoś jeszcze przyjrzy jednak...
niech ci się ktoś jeszcze przyjrzy jednak...
- adaslaw
- Forumowicz
- Posty: 598
- Rejestracja: 2009-09-30, 15:06
- Model: Mustang conv. 2006
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: skromny czarny
Re: szukam części do V6 2005+ - bo mi się koń posypał
14 dni temu na eBay w USA kupiłem obudowę do termostatu. Gamoń nie jest zbyt szybki i dopiero wczoraj mi tę część UPS-em wysłał do Polski. Przynajmniej zwrócił kwotę transportu, jaką wcześniej zapłaciłem za to (37 $).
Dopiero jak naprawią termostat to wezmą się za koło pasowe, napinacz + pasek.
Już tyle dni jestem bez samochodu (stoi u mechanika), że zapominam, że go mam
Dopiero jak naprawią termostat to wezmą się za koło pasowe, napinacz + pasek.
Już tyle dni jestem bez samochodu (stoi u mechanika), że zapominam, że go mam

- adaslaw
- Forumowicz
- Posty: 598
- Rejestracja: 2009-09-30, 15:06
- Model: Mustang conv. 2006
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: skromny czarny
Re: szukam części do V6 2005+ - bo mi się koń posypał
Cześć
Dziś, za radą mechanika, pojechałem na przegląd zawieszenia.
Jedyne co wyszło, to że pękła / pęka tylna tuleja prawego przedniego wahacza (jeśli coś przekręcam, to proszę o podpowiedź).
W związku z tym - 3 pytania
1. Czy ktoś to ma na sprzedaż lub wie, gdzie można kupić?
2. Czy ktoś wie, czy w przypadku tej części należy zmienić tylko jedną tuleję, czy np. od razu komplet (wszystkie tuleje np. na przodzie)? Jeśli komplet, to ile ich jest?
3. Czy ktoś wie, jak to (tylna tuleja prawego przedniego wahacza) tłumaczy się na angielski?
Dzięki i see you!
Adam
Dziś, za radą mechanika, pojechałem na przegląd zawieszenia.
Jedyne co wyszło, to że pękła / pęka tylna tuleja prawego przedniego wahacza (jeśli coś przekręcam, to proszę o podpowiedź).
W związku z tym - 3 pytania

1. Czy ktoś to ma na sprzedaż lub wie, gdzie można kupić?
2. Czy ktoś wie, czy w przypadku tej części należy zmienić tylko jedną tuleję, czy np. od razu komplet (wszystkie tuleje np. na przodzie)? Jeśli komplet, to ile ich jest?
3. Czy ktoś wie, jak to (tylna tuleja prawego przedniego wahacza) tłumaczy się na angielski?
Dzięki i see you!
Adam
Re: szukam części do V6 2005+ - bo mi się koń posypał
Wymień cały wahacz bo wymienisz tuleje a za 5 tyś.km rozleci się sworzeń,wymień sobie wahacze, wymień łączniki,ustaw zbieżność i nastepne 50 tys.km przed tobą,a tak to co pół roku będziesz albo to sworznie wymieniał albo tuleje i co chwile robił zbiezność.
Na rockauto kupisz wahacze
Na rockauto kupisz wahacze
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: szukam części do V6 2005+ - bo mi się koń posypał
nie wiem czy oryginały sprzedają osobno, widziałem zazwyczaj w komplecie z wahaczem.
można kupić na pewno poly:
http://www.ebay.com/itm/6-220-Mustang-0 ... a2&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
ale za 2x tyle masz całe wahacze chyba coś po 90 pare mozna jeden wyrwać.
można kupić na pewno poly:
http://www.ebay.com/itm/6-220-Mustang-0 ... a2&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
ale za 2x tyle masz całe wahacze chyba coś po 90 pare mozna jeden wyrwać.