V6 Intake Kit

Informacje i porady specyficzne dla silników V6

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
Maciej
Młodszy Forumowicz
Posty: 27
Rejestracja: 2008-12-07, 20:51
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: szary metalik

Post autor: Maciej » 2009-03-23, 13:22

Witam, no to macie tu wszystko co jest na stronie dystrybutora, a poniżej jeszcze link do producenta:
Short Ram Intake Secret Weapon

* The air filter can be totally taken apart and cleaned. The foam is denser and more thicker than the Dragon filter.
* The velocity stank inside the air filter is a TRUE VELOCITY STACK. The Air filter has Ram Air capability, by hooking up the hose to the top of the air filter.
* The intake has another Air Passage way inside the intake pipe to create a Air Fusion, imagine 2 different pathways of air inside the intake pipe, one air traveling in pathway #1 going 2 x faster than pathway #2. When the two different pathways of airflow meet at the end of the pipe they create a fusion effect which enhances the AIR SPEED of the by 3 times.

The Secret Weapon Intake Systems is an result of countless hours of testing and tuning of air intake velocity, Airmass and Airspeed for each vehicle application. The Result, an intake system that performs better than any Cold Air Intake, but with a Short Ram. It is possible by Weapon*R's Patent Pending Speed Velocity theory, By creating a higher airspeed in the intake path you increase airmass and airspeed, which greatly increase horsepower.

This is possible by Creating two different paths of airflow, both flowing at different airspeeds, due to the tubing diameter in which the air is traveling. Now when the 2 different paths of air meet,they create a vacuum, which is where the airspeed starts to multiply, forcing more air into the engine at a higher rate, creating more horsepower.

The Secret Weapon Intake Systems are carefully CNC mendrel bent out of 6061 Aluminum, and then Hand Tig Welded in sections to ensure a constant balance in airflow, regulation in airspeed, positive seal and proper fittment. Each one of these intake systems are carefully tuned, by matching the engines displacement, air intake capacity and airspeed to the intake systems tube size,length and secondary pathway tubing diameters to maximize the full potential of the SECRET WEAPON INTAKE SYSTEM.

This Intake is Matched with our Newly designed SW1 Filter, which provides maximum airflow, with the protection of high quality dense Poly Urethane Foam. Many studies have shown Flow rates of up to 80% more Air and Better Dirt Filtration with Foam Filter than the conventional cotton filter. The SW1 main feature is an Computer CAD Designed and Flow benched Tested TURBO Velocity Stack, which greatly increases airflow ,airspeed and airmass into the engine, therefore increasing engine performance. Another one of the SW1 Filters great features are the capability to be dis-assembled to be cleaned and then re-assembled after cleanings or to change the color of the foam filtering element.

http://www.mimousa.com/weapon-r-secret-weapon.htm


Producent: http://weapon-r.com/english/index.php?m ... ts_id=5462
http://www.weapon-r.com/english/images/ ... 07-171.pdf

Może coś ciekawego wyczytacie :)


Maciej

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-03-23, 15:32

A zrob Eksperyment i zaloz spowrotem fabryczny i czy sie to znowu pojawi . Wczesniej zresetuj kompa. Bo w opisie nic nie ma o programowaniu kompa.



Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2009-03-23, 16:22

Po całym montażu pisze żeby odpalić auto i zostawić je żeby silnik pracował sobie przynajmniej 15 minut na wolnych obrotach ( takie programowanie cyklu pracy z nowym dolotem z tego co widze..) i po tych przynajmniej 15 minutach pracy ma być zaprogramowany i wszystko ma być ok.
Idąc tokiem wskazówek producenta spróbuj zrobić tak:
1) Miej zamonotowany dobrze cały ten dolot (sprawdz czy wszystko szczelniutkie na tip-top itd. (brak szczelności = kontrolka Check Engine)
2) Odłącz akumulator na (yyy.. zapomniałem :P ) 10-15 minut (?) - chodzi o to byś zrobił reset kompa :)
3) Po tym czasie resetowania podłącz akumulator i odpal auto niech chodzi.. teraz chodzi o to by auto złapało normalną temperturę pracy, po czym zagrzało się mocniej (tak żeby wiatrak zaczał schłądzać go), wróciło po schodzeniu do normalnej temperatury pracy i znów się zagrzało (znów wiatrak :P ). Jak skończy go drugi raz schłądzać - wyłącz silnik. Cały proces napewno będzie trwał jak to producent sobie życzy przynajmniej 15 minut także musi zadziałać o ile ma zadziałać :P
Jak to nieprzyniesie oczekiwanego rezultatu - trzeba tunerem grzebać przy krzywej paliwo/powietrze. Tak to w Mustangach wygląda :)

Maciej, masz jakiś tuner już w razie czego? Superchips , Diablosport? Bo jak problem będzie istniał to są 2 możliwości - albo olać tą kontrolkę albo przesłać konfigurację auta odczytaną tunerem do produceta, zaznaczając dokładnie jaki dolot założyłeś i producent przygotuje konfigurację specjalnie pod Twój dolot (u Diablosport - 100$) albo samemu jak pisałem tunerem grzebać przy krzywej powietrze/paliwo.


You can never have too much power, just not enough traction.

Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-05-19, 13:03

kaes, zamontowałeś już to "badziewko"? Jakieś ciekawe efekty?

Maciej, zrobiłeś już tak, żeby działało?


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-08-08, 09:56

to ze producent nie pisze ze potrzebne programowanie to zazwyczaj i tak jest potrzebne.
Check na 100% zapala sie po zmianie na CAI.
W superchipsie jest program pod wszystkie popularne CAI, rowniez K&N.

Tutaj znajdziecie porownanie CAI w mustangu:

http://www.mustang50magazine.com/techar ... index.html

sa duzo lepsze od K&N w podobnej cenie, nawet do 23HP wiecej.

Nawet jak pisza ze dziala bez programowania to z programem jest napewno wiecej HP, chociaz w zasadzie sam program bez CAI daje ok 10HP w v6.

Jak bedziecie kupowac CAI to najlepiej z plastikowym dolotem, mniej sie grzeje a o to w CAI chodzi, ma byc cold.

Jezeli chodzi o oslone termiczna, to tak czy inaczej trzeba sie zastanowic czy te 10HP jest warte narazenia silnika na mniej filtrowane powietrze i tak naprawde niekoniecznie zimniejsze, oryginalny filtr bierze powietrze z nadkola, a CAI niestety zazwyczaj z komory silnika, pod ktora wcale nie za bardzo jest cold air. Ogolnie jak ktos nie planuje dalszych modyfikacji ktore wymagaja wiecej powietrza, np kompresor, nie wiem czy jest sens takiej zmiany. Przy std. lepsza reakcje na dole i srednich obrotach daje np drop-in filtr montowany w oryginalnej puszce, k&n tez taki robi i kosztuje 35$.

a swja droga superchips robi wyprzedaz poprzednich modeli programatora (mustang 05-09), na ebay schodza po ok. 110-120$ wiec atakujcie.

caniggia.



Awatar użytkownika
tomaho
Forumowicz
Posty: 256
Rejestracja: 2009-07-06, 20:54
Model: Bullitt 2019
Silnik: V8 5.0
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: tomaho » 2009-08-08, 12:41

caniggia, uuuuh wyprzedaz...lubie wyprzedaze :D
polecisz jaka aukcje albo sprawdzonego sprzedawce ...??

t.


w życiu jak w pozycji od tyłu...najważniejsze jest abyś był własnie z tyłu...

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-08-09, 22:45

superchips bezposrednio sprzedaje na ebay:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Superchi ... ccessories



Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Post autor: Stachu_xjr » 2009-08-09, 23:11

Da sie gdzieś w PL kupić wkład K&N do seryjnej obudowy ?? pytałem u gosci co na allegro KN handlują i nie ma ;/
Ostatnio zmieniony 2009-08-09, 23:11 przez Stachu_xjr, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
tomaho
Forumowicz
Posty: 256
Rejestracja: 2009-07-06, 20:54
Model: Bullitt 2019
Silnik: V8 5.0
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: tomaho » 2009-08-09, 23:11

a czy ta wersja superchipsa modyfikuje tez program paliwowy ?? Chcialbym nieco przestawic na nasze warunki benzynowe ;)
Cena atrakcyjna :)


w życiu jak w pozycji od tyłu...najważniejsze jest abyś był własnie z tyłu...

Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Post autor: Stachu_xjr » 2009-08-09, 23:13

tomaho pisze:a czy ta wersja superchipsa modyfikuje tez program paliwowy ?? Chcialbym nieco przestawic na nasze warunki benzynowe ;)
Cena atrakcyjna :)
Tak ja mam tego własnie superchipsa i masz Stock czyli ich jakieś 85 potem 91 i chyba 98 oktan z tego co pamietam



Awatar użytkownika
tomaho
Forumowicz
Posty: 256
Rejestracja: 2009-07-06, 20:54
Model: Bullitt 2019
Silnik: V8 5.0
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: tomaho » 2009-08-09, 23:14

Stachu_xjr, dzieki wielkie!! ale wyslalem wlasnie do nich zapytanie w sprawie wysylki do Polski....w opisie nie ma zmianki o naszym kraju niestety :/


w życiu jak w pozycji od tyłu...najważniejsze jest abyś był własnie z tyłu...

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-08-09, 23:30

Stachu_xjr pisze:Da sie gdzieś w PL kupić wkład K&N do seryjnej obudowy ?? pytałem u gosci co na allegro KN handlują i nie ma ;/
Od reki niema - choc nie zawsze ale ja nie zamawiam z e-bay - kupuje u importera w Polsce wklady K&N - moze troche drozej ale wiadomo clo itd itd..( nikogo sie nie namawia )



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-08-09, 23:34

jest informacja ze wysylka do United States, Canada, czyli jak nie masz adresu z tych krajow nie bedziesz mogl niestety licytowac takiej aukcji.

w ostatniej wersji sa programy: stock - czyli ten co oryginalnie w sterowniku, 87 octane i performance 91octane.

Do CAI sa programy 91 octane performance i 93 octane performance

91 octane to nasze 95, 93 to nasze 98

caniggia



Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Post autor: Stachu_xjr » 2009-08-09, 23:48

Na allegro był taki superchips do stanga za 1200 zeta chyba wystawiony z miesiac temu bo jak sobie tak wszystko policzysz to i tak ze stanów troche taniej nie wydzie ale przesyła z 60 $ i cło, mi dowalili zaś 180 zł a paczka była za 200 $ no i min 2 tygodnie czekania

[ Dodano: 2009-08-10, 21:10 ]
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2005-200 ... ccessories dobra cena ciekawe co warte ??



alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-08-11, 10:28

Stachu_xjr pisze:[ Dodano: 2009-08-10, 21:10 ]
http://cgi.ebay.com/ebaym...sQ5fAccessories dobra cena ciekawe co warte ??
proponuję to olać ,kupiłem kiedyś na ebayu podobny zestaw do innego auta - jakościowa katastrofa :zalamany: To już lepiej samemu wydłubać i wyjdzie 5 razy taniej i trochę lepiej ale też do doopy :P


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

ODPOWIEDZ

Wróć do „4.0 V6 2005 - 2010”