Wydech
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 89
- Rejestracja: 2009-11-17, 19:44
- Model: Camaro SS
- Silnik: inny V8
- Kolor: orange inferno
- Kontakt:
Re: Wydech
Hoł Hoł Hoł
moge sie pochwalic moimi najnowszymi przerobkami
kilka dni temu odebrałem mojego konika po zamianie całego wydechu z V6 na wersje GT (H-Pipe , rury i norwe tłumiki od GT), dzwiek teraz bajka
:D:D cudny pomruk, poza tym oczywiscie zamiana zderzaka na GT-owski z podwojnym wycięciem, jednym slowem całości brzmi i wyglada kapitalnie
Kolejna zmiana to chip-tunning u Caniggi i bede juz w pelni usatysfakcjonowany 





- Tom.Tom
- Forumowicz
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
- Model: X-CHARGED
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordo + czarny mat
- Lokalizacja:: Trójmiasto
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Wydech
Polej, Sky - czy obaj kupiliście komplety GT od kolegów z Białegostocku?
I jeszcze pytanie - czy lewa rura od GT jest taka sama jak prawa od V6 (średnica)? Bo może wystarczy tylko lewą dokupić do konwersji?
I jeszcze pytanie - czy lewa rura od GT jest taka sama jak prawa od V6 (średnica)? Bo może wystarczy tylko lewą dokupić do konwersji?

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Wydech
Taka sama.tom.tom pisze:Polej, Sky - czy obaj kupiliście komplety GT od kolegów z Białegostocku?
I jeszcze pytanie - czy lewa rura od GT jest taka sama jak prawa od V6 (średnica)? Bo może wystarczy tylko lewą dokupić do konwersji?
- POLEJ
- Forumowicz
- Posty: 125
- Rejestracja: 2012-05-23, 17:36
- Model: S197
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: satin silver
- Lokalizacja:: Pomorskie
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Wydech
dokladnie ta sama srednica . ja kupilem wlasnie od nich jestem zadowolony kontakt super i szybka wysylka takze polecam
- Tom.Tom
- Forumowicz
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
- Model: X-CHARGED
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordo + czarny mat
- Lokalizacja:: Trójmiasto
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Wydech
taaa..., rozmawiałem z nimi ale niestety chcą sprzedać cały komplet a ja potrzebuję tylko X/H i jedną rurę... coś czuję, że mogę nie zdążyć na MR - zamontuję tylko sam tłumik lewy żeby nie mieć pustej dziury w zderzaku... co za żal..... 


:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 89
- Rejestracja: 2009-11-17, 19:44
- Model: Camaro SS
- Silnik: inny V8
- Kolor: orange inferno
- Kontakt:
Re: Wydech
kupowalem rury i wydechy przez allegro od firmy z Grajewa, polecam - szybko i sprawnie, wynioslo mnie to 2 klocki.
Zderzak tez przez allegro ale inne zrodlo.
Zderzak tez przez allegro ale inne zrodlo.
Re: Wydech
Pisalem Ci zebys rury nie kupował - w warsztacie Ci dorobia :-)tom.tom pisze:taaa..., rozmawiałem z nimi ale niestety chcą sprzedać cały komplet a ja potrzebuję tylko X/H i jedną rurę... coś czuję, że mogę nie zdążyć na MR - zamontuję tylko sam tłumik lewy żeby nie mieć pustej dziury w zderzaku... co za żal.....
- Tom.Tom
- Forumowicz
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
- Model: X-CHARGED
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordo + czarny mat
- Lokalizacja:: Trójmiasto
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Wydech
no właśnie jakoś nie mogę znaleźć warsztatu w którym dorobią o takiej średnicy )gięcie - nie spawanie)... a tam, gdzie chcą mi zrobić cały układ, z nierdzewki, to mówią, że nie będą robili popeliny i albo robią wszystko, dają gwarancję i sie pod tym podpisują albo nic nie robią.
Jutro jadę jeszcze z nimi negocjować cenę - teraz chcą 2tyś brutto za wszystko z nierdzewki od katów do tłumików (bez tłumików).
I się waham (mam 2 tłumiki od GT):
1) czy brać z Grajewa używany z GT z H-pipe (pewno będzie prościej zamontować ale używka...),
2) czy robić custom z nierdzewki + X-pipe (sporo roboty ale nówka i custom),
3) a może kupić pypes SFM 65 w Stanach za 350 USD (nówka i dopasowany ale trzeba dłuuuuugo czekać)
każda w powyższych opcji w podobnej cenie...
Jak nie zdążę na MR, to zamontuję sam tłumik jako atrapę
Jutro jadę jeszcze z nimi negocjować cenę - teraz chcą 2tyś brutto za wszystko z nierdzewki od katów do tłumików (bez tłumików).
I się waham (mam 2 tłumiki od GT):
1) czy brać z Grajewa używany z GT z H-pipe (pewno będzie prościej zamontować ale używka...),
2) czy robić custom z nierdzewki + X-pipe (sporo roboty ale nówka i custom),
3) a może kupić pypes SFM 65 w Stanach za 350 USD (nówka i dopasowany ale trzeba dłuuuuugo czekać)
każda w powyższych opcji w podobnej cenie...
Jak nie zdążę na MR, to zamontuję sam tłumik jako atrapę


:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Wydech
Za mało własnych myśli, a za dużo chcesz aby ludzie za Ciebie decydowali.
Czasem taniej i lepiej wyjdzie tłumik spawany z kolanek niż gięty, o ile ktoś ma pojęcie jak to zrobić.
2k w nierdzewce przyzwoicie jeżeli w jednym kawałku i zrobią że nie będzie zwężeń przy moście, nie będzie tłuc o budę czy most.
Czasem taniej i lepiej wyjdzie tłumik spawany z kolanek niż gięty, o ile ktoś ma pojęcie jak to zrobić.
2k w nierdzewce przyzwoicie jeżeli w jednym kawałku i zrobią że nie będzie zwężeń przy moście, nie będzie tłuc o budę czy most.
- Tom.Tom
- Forumowicz
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
- Model: X-CHARGED
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordo + czarny mat
- Lokalizacja:: Trójmiasto
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Wydech
no właśnie z własnymi myślami biję się i biję - nie chodzi mi o to, żeby ktoś decydował - jestem zawsze otwarty na argumenty i doświadczenie innych, po wysłuchaniu których zawsze można podjąć bardziej obiektywną decyzję - tym bardziej, że na pewno tutaj jest sporo osób, które mają większe doświadczenia z różnymi kombinacjami niż ja.
Opcja custom z nierdzewki to spawanie z kolanek w firmie tuningowej, która robi doloty i wydechy.
Opcja custom z nierdzewki to spawanie z kolanek w firmie tuningowej, która robi doloty i wydechy.

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
- celibad
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1232
- Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
- Model: GT 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: yellow triple
- Kontakt:
Re: Wydech
ja zrobiłem opcje 2 ...... naprawde zrobili mi to fachowcy z doswiadczeniem i efekt był zajebisty
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
- Tom.Tom
- Forumowicz
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
- Model: X-CHARGED
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordo + czarny mat
- Lokalizacja:: Trójmiasto
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Wydech
no właśnie mój diabelczy plan jest taki, żeby najlepiej tak wykombinować, żeby spróbować jedno i drugie i mieć realne porównanie, więc może opcja najpierw adaptacja układu od GT z założeniem, że ewentualnie potem będzie wymiana H na X i potem sprawdzenie jak to będzie chodziło na X. Raczej skłaniam się ku X ze względu na moment na dole...

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691