Wydech

Informacje i porady specyficzne dla silników V6

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
POLEJ
Forumowicz
Posty: 125
Rejestracja: 2012-05-23, 17:36
Model: S197
Silnik: V6 4.0
Kolor: satin silver
Lokalizacja:: Pomorskie
Stajnia: Stajnia Pomorze

Re: Wydech

Post autor: POLEJ » 2012-07-19, 13:48

a i maja tez zderzak od GT jakby co



Awatar użytkownika
bart.knop
Forumowicz
Posty: 289
Rejestracja: 2010-07-03, 23:33
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Windveil Blue

Re: Wydech

Post autor: bart.knop » 2012-07-19, 15:58

pudel pudel
;D



skydriver
Młodszy Forumowicz
Posty: 89
Rejestracja: 2009-11-17, 19:44
Model: Camaro SS
Silnik: inny V8
Kolor: orange inferno
Kontakt:

Re: Wydech

Post autor: skydriver » 2012-07-20, 13:15

Hoł Hoł Hoł :) moge sie pochwalic moimi najnowszymi przerobkami :) kilka dni temu odebrałem mojego konika po zamianie całego wydechu z V6 na wersje GT (H-Pipe , rury i norwe tłumiki od GT), dzwiek teraz bajka :D:D:D cudny pomruk, poza tym oczywiscie zamiana zderzaka na GT-owski z podwojnym wycięciem, jednym slowem całości brzmi i wyglada kapitalnie :) Kolejna zmiana to chip-tunning u Caniggi i bede juz w pelni usatysfakcjonowany :)



Awatar użytkownika
Tom.Tom
Forumowicz
Posty: 1309
Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
Model: X-CHARGED
Silnik: V6 4.0
Kolor: bordo + czarny mat
Lokalizacja:: Trójmiasto
Stajnia: Stajnia Pomorze

Re: Wydech

Post autor: Tom.Tom » 2012-07-29, 22:32

Polej, Sky - czy obaj kupiliście komplety GT od kolegów z Białegostocku?

I jeszcze pytanie - czy lewa rura od GT jest taka sama jak prawa od V6 (średnica)? Bo może wystarczy tylko lewą dokupić do konwersji?


Obrazek

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Wydech

Post autor: caniggia » 2012-07-29, 22:59

tom.tom pisze:Polej, Sky - czy obaj kupiliście komplety GT od kolegów z Białegostocku?

I jeszcze pytanie - czy lewa rura od GT jest taka sama jak prawa od V6 (średnica)? Bo może wystarczy tylko lewą dokupić do konwersji?
Taka sama.



Awatar użytkownika
POLEJ
Forumowicz
Posty: 125
Rejestracja: 2012-05-23, 17:36
Model: S197
Silnik: V6 4.0
Kolor: satin silver
Lokalizacja:: Pomorskie
Stajnia: Stajnia Pomorze

Re: Wydech

Post autor: POLEJ » 2012-07-30, 20:38

dokladnie ta sama srednica . ja kupilem wlasnie od nich jestem zadowolony kontakt super i szybka wysylka takze polecam



Awatar użytkownika
Tom.Tom
Forumowicz
Posty: 1309
Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
Model: X-CHARGED
Silnik: V6 4.0
Kolor: bordo + czarny mat
Lokalizacja:: Trójmiasto
Stajnia: Stajnia Pomorze

Re: Wydech

Post autor: Tom.Tom » 2012-07-30, 21:07

taaa..., rozmawiałem z nimi ale niestety chcą sprzedać cały komplet a ja potrzebuję tylko X/H i jedną rurę... coś czuję, że mogę nie zdążyć na MR - zamontuję tylko sam tłumik lewy żeby nie mieć pustej dziury w zderzaku... co za żal..... :wstyd:


Obrazek

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691

skydriver
Młodszy Forumowicz
Posty: 89
Rejestracja: 2009-11-17, 19:44
Model: Camaro SS
Silnik: inny V8
Kolor: orange inferno
Kontakt:

Re: Wydech

Post autor: skydriver » 2012-07-30, 22:46

kupowalem rury i wydechy przez allegro od firmy z Grajewa, polecam - szybko i sprawnie, wynioslo mnie to 2 klocki.
Zderzak tez przez allegro ale inne zrodlo.



Awatar użytkownika
rzabsky
Forumowicz
Posty: 566
Rejestracja: 2011-12-13, 23:47
Silnik: V6 4.0
Kolor: Mineral Grey

Re: Wydech

Post autor: rzabsky » 2012-07-31, 18:04

tom.tom pisze:taaa..., rozmawiałem z nimi ale niestety chcą sprzedać cały komplet a ja potrzebuję tylko X/H i jedną rurę... coś czuję, że mogę nie zdążyć na MR - zamontuję tylko sam tłumik lewy żeby nie mieć pustej dziury w zderzaku... co za żal..... :wstyd:
Pisalem Ci zebys rury nie kupował - w warsztacie Ci dorobia :-)



Awatar użytkownika
Tom.Tom
Forumowicz
Posty: 1309
Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
Model: X-CHARGED
Silnik: V6 4.0
Kolor: bordo + czarny mat
Lokalizacja:: Trójmiasto
Stajnia: Stajnia Pomorze

Re: Wydech

Post autor: Tom.Tom » 2012-08-05, 21:23

no właśnie jakoś nie mogę znaleźć warsztatu w którym dorobią o takiej średnicy )gięcie - nie spawanie)... a tam, gdzie chcą mi zrobić cały układ, z nierdzewki, to mówią, że nie będą robili popeliny i albo robią wszystko, dają gwarancję i sie pod tym podpisują albo nic nie robią.

Jutro jadę jeszcze z nimi negocjować cenę - teraz chcą 2tyś brutto za wszystko z nierdzewki od katów do tłumików (bez tłumików).

I się waham (mam 2 tłumiki od GT):

1) czy brać z Grajewa używany z GT z H-pipe (pewno będzie prościej zamontować ale używka...),
2) czy robić custom z nierdzewki + X-pipe (sporo roboty ale nówka i custom),
3) a może kupić pypes SFM 65 w Stanach za 350 USD (nówka i dopasowany ale trzeba dłuuuuugo czekać)

każda w powyższych opcji w podobnej cenie...

Jak nie zdążę na MR, to zamontuję sam tłumik jako atrapę ;)


Obrazek

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Wydech

Post autor: caniggia » 2012-08-05, 21:52

Za mało własnych myśli, a za dużo chcesz aby ludzie za Ciebie decydowali.
Czasem taniej i lepiej wyjdzie tłumik spawany z kolanek niż gięty, o ile ktoś ma pojęcie jak to zrobić.
2k w nierdzewce przyzwoicie jeżeli w jednym kawałku i zrobią że nie będzie zwężeń przy moście, nie będzie tłuc o budę czy most.



Awatar użytkownika
Tom.Tom
Forumowicz
Posty: 1309
Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
Model: X-CHARGED
Silnik: V6 4.0
Kolor: bordo + czarny mat
Lokalizacja:: Trójmiasto
Stajnia: Stajnia Pomorze

Re: Wydech

Post autor: Tom.Tom » 2012-08-05, 22:01

no właśnie z własnymi myślami biję się i biję - nie chodzi mi o to, żeby ktoś decydował - jestem zawsze otwarty na argumenty i doświadczenie innych, po wysłuchaniu których zawsze można podjąć bardziej obiektywną decyzję - tym bardziej, że na pewno tutaj jest sporo osób, które mają większe doświadczenia z różnymi kombinacjami niż ja.

Opcja custom z nierdzewki to spawanie z kolanek w firmie tuningowej, która robi doloty i wydechy.


Obrazek

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691

Awatar użytkownika
celibad
Członek Honorowy MKP
Posty: 1232
Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
Model: GT 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow triple
Kontakt:

Re: Wydech

Post autor: celibad » 2012-08-05, 23:11

ja zrobiłem opcje 2 ...... naprawde zrobili mi to fachowcy z doswiadczeniem i efekt był zajebisty


"najlepszym lekiem na wszystkie problemy jest zwykła woda. dwie krople na szklankę wódki i wszystko przechodzi jak ręką odjął"

Jak mam czas to leże i odpoczywam, a jak nie mam czasu to tylko leże.

ObrazekObrazek

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Wydech

Post autor: caniggia » 2012-08-06, 07:48

Pierwsze musisz sobie odpowiedzieć czy chcesz x czy h.



Awatar użytkownika
Tom.Tom
Forumowicz
Posty: 1309
Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
Model: X-CHARGED
Silnik: V6 4.0
Kolor: bordo + czarny mat
Lokalizacja:: Trójmiasto
Stajnia: Stajnia Pomorze

Re: Wydech

Post autor: Tom.Tom » 2012-08-06, 09:39

no właśnie mój diabelczy plan jest taki, żeby najlepiej tak wykombinować, żeby spróbować jedno i drugie i mieć realne porównanie, więc może opcja najpierw adaptacja układu od GT z założeniem, że ewentualnie potem będzie wymiana H na X i potem sprawdzenie jak to będzie chodziło na X. Raczej skłaniam się ku X ze względu na moment na dole...


Obrazek

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691

ODPOWIEDZ

Wróć do „4.0 V6 2005 - 2010”