
Shot at 2010-10-08
A tu pasek

Shot at 2010-10-08
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
Jeśli zestawy są zamontowane prawidłowo i użytkuje się je prawidłowo to chyba nie ma większej różnicy w trwałości.pudel pisze:czytam czytam i sie napalam na kompresor ale czy to jest trwale?
czy ja wiem...pudel pisze:czy lepeij miec wolnossace 300 konikow czy doladowane czy turbiny chargery
Wszystko super z tym wyporowym, tylko przez to że pełne doładowanie jest od samego początku, ciężej jest takim autem płynnie wystartować na 1/4 - w porównaniu do turbo. Co na własnej skórze alustar obserwowałeśAluStar pisze:Osobiscie jeszce raz bym wybral kompresor .
Co ważne, zainstalowanie kompresora o stałej pojemności, w odróżnieniu od turbosprężarek - powoduje ze nie posiada on czasu zwłoki w reakcji na dodanie gazu (tzw. "lag"), oraz (w odróżnieniu od popularnych kompresorów odśrodkowych) generuje pełne doładowanie natychmiast!
Oznacza to, że moment obrotowy jest płaski w zasadzie już powyżej wolnych obrotów.
no i dzieki temu b.mocnemu dolowi auta z kompresorem maja przewage na starcie z autami z turbo- a kwestia przelozenia mocy na asfalt to inna sprawa..stang232 pisze: Wszystko super z tym wyporowym, tylko przez to że pełne doładowanie jest od samego początku, ciężej jest takim autem płynnie wystartować na 1/4 - w porównaniu do turbo
Tu się zgodzę z Alustarem. Ze sprężarką wyporową dużo łatwiej jeździć na co dzień.AluStar pisze:stang232, KOmpresor zazwyczaj używam do jazdy na codzien. Znakomicie przyspiesza auto. Odpowiednie wykorzystanie kompresora wymaga przyzwyczajenia i umiejetnosci. Jak bym chcial cos na 1/4 mili i z czaem zwloki jak turbo to bym Nitro zamontowal .
Uwazam ze takie poglady mozna pisac jak sie ma porownanie.