Siema,
Pojawił mi się taki problem, przy zamykaniu szyby dojeżdża na maxa do góry i zjeżdża nagle do dołu do 1/4 wysokości i koniec.
Próbowałem znaleźć na forum ten wątek z programowaniem szyby - ale znalazłem tylko jeden zamknięty - w każdym razie u mnie zamknięcie szyby na maxa i przytrzymanie guzika nie działa bo szyba zjeżdża znowu w dół - kurde może ja jakiś tępy jestem i coś źle robię - jeśli tak to powiedzcie co. - włączam zapłon - ustawiam ręczne na zamknięte - przytrzymuję przycisk na 8 sek i powinno działać?
Może u mnie coś innego się zwaliło - bo jak już zjedzie w dół to nie wygląda to tak jakby komp czytał ją jako zamkniętą bo przy otwieraniu drzwi nie zjeżdża ani nie podjeżdża tego pół centrymetra jak dokładnie.
Jeśli macie jakiś pomysł co to może być dajcie znać - każda rada cenna.
dzięki i pozdr!
Bartek
Problem z szybą
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- YoDa
- Forumowicz
- Posty: 964
- Rejestracja: 2011-02-02, 10:43
- Model: V6 3,7 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Performance White
- Kontakt:
Re: Problem z szybą
Miałem coś podobnego w Dodgu Nitro , szyba jak dochodziła do konca zamknięcia otwierała się z powrotem , wina była samego przycisku. Nie wiem jakiś brud czy coś ale psiknęłem sprężonym powietrzem potem WD40 i przeszło.
Albo uaktywnia się zabezpieczenie "przed uduszeniem" jak ktoś łeb wsadzi w zamykające się okno. Spróbuj dać na dół i trzymać przez chwile przełącznik , potem do góry jak da radę i też przytrzymaj przełącznik -, jak nie pomoże to jeszcze możesz odpiąć akumulator i powtórzyć procedurę
Nie patrzsyłem jak to rozwiązane ale przychodzi mi też na myśl wyjęcie przycisków z plastyku i podmienić z przyciskiem co steruje szybę pasażera, wtedy będzie wiadomo czy to przycisk.
Tobie funkcja Auto działa w ogóle? czy jak przytrzymasz dłużej przycisk w dół nic nie zmienia?
Albo uaktywnia się zabezpieczenie "przed uduszeniem" jak ktoś łeb wsadzi w zamykające się okno. Spróbuj dać na dół i trzymać przez chwile przełącznik , potem do góry jak da radę i też przytrzymaj przełącznik -, jak nie pomoże to jeszcze możesz odpiąć akumulator i powtórzyć procedurę
Nie patrzsyłem jak to rozwiązane ale przychodzi mi też na myśl wyjęcie przycisków z plastyku i podmienić z przyciskiem co steruje szybę pasażera, wtedy będzie wiadomo czy to przycisk.
Tobie funkcja Auto działa w ogóle? czy jak przytrzymasz dłużej przycisk w dół nic nie zmienia?
Pozdrawiam
Yoda

Yoda
-
- Forumowicz
- Posty: 404
- Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Sterling Grey
- Kontakt:
Re: Problem z szybą
dzięki chłopaki
opcja auto działa - dojeżdża sama i opada - jak już opada to nie wiem co bym wciskał nie reaguje ( zanim dojedzie to jeszcze można przystopować ).
Sam przycisk jest chyba ok - bo na otwartych drzwiach nie ma tego problemu - dopiero na zamkniętych zaczyna wariować.
Z aku próbowałem - odłączyłem na godzinę - zamknąłem na maxa szybę i zamknąłem drzwi - po godzinie podłączam i jest git - zamykam drzwi - nic nie wciskam a szyba zjeżdża - lipa. Zauważyłem jeszcze że przy otwartych drzwiach mogę przytrzymać przycisk do góry jak jest na maxa szyba podniesiona i jest ok - problem zaczyna się jak drzwi są zamknięte - wtedy zjeżdża.
Jutro możę odłączę SJB i aku - na parę godzin - może to coś da... Kurde nie wiem co to może być bezpiecznik jakiś, coś w samym siłowniku ?
Jeszcze zauważyłem że po kilkunastu/kilkudziesięciu podnoszeniach i opuszczaniach szyba w ogóle przestaje działać - trzeba odczekać ok 10 sekund żeby znowu zaczął reagować - ale to raczej nie ma chyba nic wspólnego z tym wariowaniem tylko po prostu chyba musi odpocząć.
pozdr.
Bartek
opcja auto działa - dojeżdża sama i opada - jak już opada to nie wiem co bym wciskał nie reaguje ( zanim dojedzie to jeszcze można przystopować ).
Sam przycisk jest chyba ok - bo na otwartych drzwiach nie ma tego problemu - dopiero na zamkniętych zaczyna wariować.
Z aku próbowałem - odłączyłem na godzinę - zamknąłem na maxa szybę i zamknąłem drzwi - po godzinie podłączam i jest git - zamykam drzwi - nic nie wciskam a szyba zjeżdża - lipa. Zauważyłem jeszcze że przy otwartych drzwiach mogę przytrzymać przycisk do góry jak jest na maxa szyba podniesiona i jest ok - problem zaczyna się jak drzwi są zamknięte - wtedy zjeżdża.
Jutro możę odłączę SJB i aku - na parę godzin - może to coś da... Kurde nie wiem co to może być bezpiecznik jakiś, coś w samym siłowniku ?
Jeszcze zauważyłem że po kilkunastu/kilkudziesięciu podnoszeniach i opuszczaniach szyba w ogóle przestaje działać - trzeba odczekać ok 10 sekund żeby znowu zaczął reagować - ale to raczej nie ma chyba nic wspólnego z tym wariowaniem tylko po prostu chyba musi odpocząć.
pozdr.
Bartek
Bart
Re: Problem z szybą
Skoro na otwartych drzwiach jest ok a na zamkniętych świruje to może być to problem z wiązką która idzie przez drzwi.Wygląda że może gdzieś coś nie łączyć na stykach.Spróbuj przeglądnąć kable przy zawiasach i popsikać jakimś preparatem typu kontakt (nie wd-40)
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: Problem z szybą
jest po Angielsku
- get in car, close door, turn key to run (but don't have to start car)
- push and hold window to down position, keep holding for several seconds after all the way down.
-now do same thing going up
-press the window switch completely and release (to engage the auto-down option)
-do same thing going up
-turn key off, open door...
albo
Here are the instruction from the owners manual
Restoring the Express up functionality (Front windows only)
Under low battery power conditions, Express Up only functionality may
be lost. To reset this function after restoring full battery power, pull the
switch to the Express Up position, hold the switch until the glass
reaches the stall position and continue to hold for 2 seconds. Push the
window switch DOWN and operate the window to the full down position.
Express UP will now be functional.
Perform Express UP
re-calibration with door closed only. Calibrating with door open
will cause the window to continuously bounce back.
Accessory delay
With accessory delay, the window switches and radio may be used for up
to ten minutes after the ignition switch is turned to the OFF position or
until any door or trunk is opened.
AUTO AUTO
2007 05+ Mustang
(197)
Owners Guide (post-2002-fmt)
USA
(fus)
Driver Controls
51
Bounce Back (Front windows only)
When an obstacle has been detected in the window opening as the
window is moving upward, the window will automatically move down and
stop at a prescribed position.
Bounce Back Override (Front windows only)
To override Bounce Back, within 2 seconds after reaching Bounce Back
position, if the switch is moved from the Neutral to the Express Up
position
the window will travel up with no bounce back protection.
If the switch is released before the window reaches fully closed position,
the window will stop. For example: Bounce Back Override can be used to
overcome the resistance of ice on the window or seals.
Short drop glass (Front windows only)
In order to improve door efforts and sealing, your vehicle is equipped
with short drop glass. This feature lowers the glass when either door is
opened. The glass returns to its closed position when the door is closed.
Proper operation of the short drop glass requires that the windows be
calibrated.
Though your windows will have been calibrated before
your vehicle is delivered to you, it is possible for the windows to
lose calibration. If a window loses its calibration, your short drop
feature will lower the window, but will not raise it again when the door is
closed. To re-calibrate the window, pull the switch up to raise the
window until it completes its travel and hold the switch up for 2
seconds. Another possible effect of lost calibration is that the feature
may not lower the window. To re-calibrate the window in this case, lower
the window until it completes its travel and hold the switch down for 2
seconds. Immediately after releasing the window down switch, pull the
switch up to raise the window until it completes its travel and hold the
switch up for 2 seconds. Perform Short drop re-calibration with
doors closed only. Re-Calibrating with doors open will cause the
window to continuously bounce back.
Rear Power Windows (Convertible Only)
The rear quarter windows are operated by a single window switch
located at the Driver door window controls. Press and pull the window
switch to open and close the windows.
- get in car, close door, turn key to run (but don't have to start car)
- push and hold window to down position, keep holding for several seconds after all the way down.
-now do same thing going up
-press the window switch completely and release (to engage the auto-down option)
-do same thing going up
-turn key off, open door...
albo
Here are the instruction from the owners manual
Restoring the Express up functionality (Front windows only)
Under low battery power conditions, Express Up only functionality may
be lost. To reset this function after restoring full battery power, pull the
switch to the Express Up position, hold the switch until the glass
reaches the stall position and continue to hold for 2 seconds. Push the
window switch DOWN and operate the window to the full down position.
Express UP will now be functional.
Perform Express UP
re-calibration with door closed only. Calibrating with door open
will cause the window to continuously bounce back.
Accessory delay
With accessory delay, the window switches and radio may be used for up
to ten minutes after the ignition switch is turned to the OFF position or
until any door or trunk is opened.
AUTO AUTO
2007 05+ Mustang
(197)
Owners Guide (post-2002-fmt)
USA
(fus)
Driver Controls
51
Bounce Back (Front windows only)
When an obstacle has been detected in the window opening as the
window is moving upward, the window will automatically move down and
stop at a prescribed position.
Bounce Back Override (Front windows only)
To override Bounce Back, within 2 seconds after reaching Bounce Back
position, if the switch is moved from the Neutral to the Express Up
position
the window will travel up with no bounce back protection.
If the switch is released before the window reaches fully closed position,
the window will stop. For example: Bounce Back Override can be used to
overcome the resistance of ice on the window or seals.
Short drop glass (Front windows only)
In order to improve door efforts and sealing, your vehicle is equipped
with short drop glass. This feature lowers the glass when either door is
opened. The glass returns to its closed position when the door is closed.
Proper operation of the short drop glass requires that the windows be
calibrated.
Though your windows will have been calibrated before
your vehicle is delivered to you, it is possible for the windows to
lose calibration. If a window loses its calibration, your short drop
feature will lower the window, but will not raise it again when the door is
closed. To re-calibrate the window, pull the switch up to raise the
window until it completes its travel and hold the switch up for 2
seconds. Another possible effect of lost calibration is that the feature
may not lower the window. To re-calibrate the window in this case, lower
the window until it completes its travel and hold the switch down for 2
seconds. Immediately after releasing the window down switch, pull the
switch up to raise the window until it completes its travel and hold the
switch up for 2 seconds. Perform Short drop re-calibration with
doors closed only. Re-Calibrating with doors open will cause the
window to continuously bounce back.
Rear Power Windows (Convertible Only)
The rear quarter windows are operated by a single window switch
located at the Driver door window controls. Press and pull the window
switch to open and close the windows.
-
- Forumowicz
- Posty: 404
- Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Sterling Grey
- Kontakt:
Re: Problem z szybą
rick - dzięki wielkie - co prawda nadal nie udalo mi się rozwiązać problemu, ale zgodnie z tym opisem coś majdrowałem - faktycznie wygląda to tak jakby szyba trafiała na opór i opadała - tzn tak jakby maksymalna pozycja była ustawiona wyżej, niż szyba jest w stanie dojechać - czyli innymi slowy - trafia opór w postaci uszczelki w dachu czy jakiegoś innego ograniczenia w drzwiach -tak mi się wydaję bo na otwartych jest ok - problem w tym, że już kilka razy kalibrowałem szybę i nie miałem z tym żadnego problemu problemu - a teraz nie mam pojęcia dlaczego nie udaje mi się tego zrobić - pewnie robię jakiś durny błąd, ale spędziłem nad tym godzinę i już sam nei wiem co mogę pieprzyć
- jutro walka w wolnej chwili
W każdym razie dzięki wszystkim za pomoc
pozdr!
Bartek
![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
W każdym razie dzięki wszystkim za pomoc

pozdr!
Bartek
Bart