Zatrzymujące się jedno z kół pasowych

Informacje i porady specyficzne dla silników V6

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Ronin
Forumowicz
Posty: 261
Rejestracja: 2009-04-04, 00:25
Model: s 197
Silnik: V6 4.0
Kolor: black

Zatrzymujące się jedno z kół pasowych

Post autor: Ronin » 2009-04-09, 11:00

Ad1. Nie wiedziałem jak nazwać temat. Chodzi o to, że wczoraj usłyszałem na ciepłym silnku dziwne cyknięcie pod maską. Auto było po trasie rozgrzane i chodził wentylator. Podniosłem maskę i okazało się , że jedno z kół po którym idzie pasek zatrzymuje się? :zdziwko: Mechanikiem nie jestem ale to raczej nie jest normalne. Wszysko chodzi normalnie, słychać takie "cyknięcie" jak przy elektro zaworze i koło się zatrzymuje a pasek poprostu ślizga się po nim :zdziwko: a po chwili znów koło zaczyna się kręcić. Nie wiem oco chodzi. Auto mam od paru dni i dopiero się z nim zapoznaje. Ktoś wie coś na ten temat ??? Fotka tego zatrzymującego się koła poniżej. Stojąc przodem do auta to jest ono wysunięte najbardziej w prawo.

Obrazek

Ad.2 Przy okazji nie moge się dopatrzeć oznakowania na zbiorniczku wyrównawczym gdzie jest minimum i max?

Ad.3 Czy auto ma rozrząd napędzany łańcuchem czy paskim???

Jak ktoś ma manuala po Polsku to będe wdzięczny.



Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-04-09, 11:19

Zatrzymuje się kompresor klimy to jest normalne. I on się nie ślizga tylko się kręci na odłączonym sprzęgiełku kompresora. I ciekawostka to się włącza i wyłącza nawet przy nie włączonej klimatyzacji.
Na którym zbiorniczku nie ma min max?
W V6 jest łańcuch tak jak w V8.


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2447
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2009-04-09, 11:31

Włącza sie przy niewłączonej klimie ,bo to jest ochrona układu klimatyzacji aby w ruchu był całyczas olej i nie doszło do zatarcia lub rozszczelnienia klimy .W europejskich samochodach się tego nie stosuje i często dochodzi do awari i wniosek w polsce co 2 warsztat oferuje przeglądy klimy.



Awatar użytkownika
Ronin
Forumowicz
Posty: 261
Rejestracja: 2009-04-04, 00:25
Model: s 197
Silnik: V6 4.0
Kolor: black

Post autor: Ronin » 2009-04-09, 11:36

Ufff... juz mi czarne mysli po głowi chodziły :)
RedHornet pisze: Na którym zbiorniczku nie ma min max?
Na tym z płynem chłodzoącym. Przynajmniej ja go nie mogę wypatrzyć :wstyd:



Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-04-09, 11:38

ronincg pisze:Ufff... juz mi czarne mysli po głowi chodziły :)
RedHornet pisze: Na którym zbiorniczku nie ma min max?
Na tym z płynem chłodzoącym. Przynajmniej ja go nie mogę wypatrzyć :wstyd:
Musi być na przeźroczystej dolnej części zbiornika - przyjrzyj się dobrze ;)


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
Ronin
Forumowicz
Posty: 261
Rejestracja: 2009-04-04, 00:25
Model: s 197
Silnik: V6 4.0
Kolor: black

Post autor: Ronin » 2009-04-09, 11:55

No to później obadam bo teraz work.... :|



Awatar użytkownika
pavlito
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1322
Rejestracja: 2008-12-21, 03:34
Model: GT 05 premium manual
Silnik: V8 4.6
Kolor: Sonic Blue

Post autor: pavlito » 2009-04-10, 00:37

takie zatrzymujące się koło pasowe na klimie ma też Mondeo



ODPOWIEDZ

Wróć do „4.0 V6 2005 - 2010”