Wlew paliwa 05+

Informacje i porady specyficzne dla silników V6

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
horse
Forumowicz
Posty: 636
Rejestracja: 2009-02-09, 22:43
Model: Mustang Convertible
Silnik: V6 4.0
Kolor: Torch Red
Kontakt:

Post autor: horse » 2009-07-15, 19:27

u mnie tez jak od lutego mam taki efekt wystapil ze 2 moze gora 3 razy ale u mnie to wyglada tak ze jak tankuje to jest ok nie daj boze tylko przerwac tankowanie i znow probowac kontynuuowac tankowanie wtedy takie efekt asie pojawia i juz dolac paliwac za 10 PLN graniczy z cudem wtedy musze pojsc zapalcic badz nie :wstyd: :wstyd: :wstyd: hehe zarcik ;) przejechac kilkanascie km i problem znika znow mozna tankowac normalnie
i wtedy nie ma najmniejszego znaczenia jak zostanie wlozony pistolet


Jam jest Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty!!! :D

Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1030
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-07-15, 21:41

Dobra, może to są legendy miejskie, ale... Przed chwilą tankowałem autko w którym paliła się od ok. 30km rezerwa. Tankowanie z normalnie położonym pistoletem bez względu na tempo i głębokość włożenia ( :lol: :rotfl: ) odbijało po 10L. Po przekręceniu od pierwotnej pozycji o 120° problem ustąpił. Może to brednie, ale... kurna, to naprawdę działa. Już kilka razy to przerabiałem. Nie kumam tego... :zdziwko: :wstyd:


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2009-07-16, 03:23

Hans pisze:Po przekręceniu od pierwotnej pozycji o 120° problem ustąpił. Może to brednie, ale... kurna, to naprawdę działa. Już kilka razy to przerabiałem. Nie kumam tego...
Jeszcze Hans dorzuć w którą stronę zgodnie czy przeciwnie do ruchu wskazówek zegara.. :)
Albo inaczej: pistolet na godzinie 1-szej czy 11-nastej? :P


You can never have too much power, just not enough traction.

Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-07-16, 15:24

Hans pisze:o właśnie tego szukałem :) http://ratstangrestoration.com/05_mustang_tank.htm
Próbowałem osobiście to nic nie daje :zly:


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2009-07-16, 17:22

Hans, ja poważnie zapytałem bo właśnie chce spróbować.. z drugej strony tyle lat kalecze to tankowanie :P chodź czasem się zdarzy zatankować full bez zająkniecia :D


You can never have too much power, just not enough traction.

Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1030
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-07-17, 09:39

no tak między 1 a 2, jeśli by patrzeć jak na tarczę zegara. oczywiście tankuję z lekko wciśniętym spustem, ale przynajmniej nie odbija do samego końca, nie zapowietrza się... dziwna opcja.


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

kaes
Forumowicz
Posty: 815
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2009-07-21, 11:22

ostatnie spostrzeżenia z dłuższego wypadu:

1. Tankowanie koło Tymbarku, w Orlenie, do pełna. 80 to empty. Spust wciśnięty, blokada założona, benzyna się wlewa. Wlało się bez żadnego problemy 45 litrów i odbiło. Potem lejąc wolniej jeszcze parę dolałem.

2. Tankowanie na trasie Sandomierz-Kraków, w Orlenie. Do pełna. 150 to empty. Zatankował 3 litry i odbił. Pier.... się 15 minut żeby nalać, na różne sposoby (pistolet w powietrzy, i celowanie benzyną do środka - piana wychodziła i się przelewało). W końcu (uwaga, nie śmiać się ;) ) obróciłem pistolet na godzinę drugą i wlałem do pełna (bez blokady, trzymając spust prawie do końca).


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

jtng
Młodszy Forumowicz
Posty: 54
Rejestracja: 2009-04-29, 21:18
Model: 2005
Silnik: V6 3.8
Kolor: mineral grey

Post autor: jtng » 2009-12-04, 12:35

Ja ktoregos dnia tankowalem podjechalem na Orlen i tam obslugiwal bardzo mily Pan

Powiedzialem zeby dolal za 50 zl o ile wytrzymamy tak dlugo tu stac

Strasznie sie smial zaczął gadać coś o amerykańskich autach i wlal mi za 150 bez problemu

ZAOBSERWOWALEM JAK TO ZROBIL I SPROBOWALEM NASTEPNYM RAZEM - OD TEJ PORY LEJE ILE CHCE (wczesniej byla masakra - dolewalem po 10 litrów i tracilem cierpliwosc)

Sposób:

Pistolet lekko przekręcony w przeciwną stronę do ruchu wskazówek zegara - ręka tak mniej więcej na godzinie 4-5 - wlozony głęboko prawie do konca

lać zdecydowanie
- u mnie idzie tak bezproblemowo


JTNG
-------------
www.jtng.pl , www.bmcairfilters.pl , www.h-r.com.pl , www.ragazzon.pl , www.kwpolska.pl

kaes
Forumowicz
Posty: 815
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2009-12-04, 12:46

sprawdzę, wczoraj mnie szlag trafił, bo tankowałem za 100, a od 50 zł kombinowałem jak głupi i cofało co chwilę, zajęło mi to z 10 minut


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

Awatar użytkownika
pavlito
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1305
Rejestracja: 2008-12-21, 03:34
Model: GT 05 premium manual
Silnik: V8 4.6
Kolor: Sonic Blue

Post autor: pavlito » 2009-12-05, 01:57

A ja w zasadzie nie miałem chyba nigdy problemu. Zawsze normalnie tankuję. Pod sam koniec jak wybije, to mogę się jeszcze na jakieś 3-4 litry uprzeć zabawą w dolewki, ale z reguły już mi się po drugim wybiciu nie chce. Nie wypalam zbiornika do końca i jak tankuję, to 55-58 l wchodzi bez zacięć.



skydriver
Młodszy Forumowicz
Posty: 89
Rejestracja: 2009-11-17, 19:44
Model: Camaro SS
Silnik: inny V8
Kolor: orange inferno
Kontakt:

Post autor: skydriver » 2009-12-05, 19:26

Panowie u mnie nie ma problemu z tankowaniem...ale mam inne pytanie z tym zwiazane - czy u was jest tak samo jak u mnie? Mianowicie nie mam zadnej blokady klapki do wlewu gdy zamkne auto (w innych modelach aut po zamknieciu auta blokuje sie tez otwieranie wlewu paliwa - tu nie) nie mam tez kluczyka w korku, zakrecam go i teoretycznie jakis idiota moze podesc w nocy ,otworzyc wlew i cos narobic...jakos radziliscie sobie z tym problemem?



kaes
Forumowicz
Posty: 815
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2009-12-05, 20:02

tak, część z nas zamawiała dzięki Darentemu grupowo wlewy na kluczyk, i sprawują się bardzo dobrze. Czytaj tutaj:
http://www.mustangklub.pl/viewtopic.php ... light=wlew


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2316
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-12-06, 18:10

Pawellos pisze:Boże, jak się cieszę że u mnie nie ma już tej wady ;-)
ja tez sei ciesze ze u mnie tego niema - ale z tego wniosek ze cos zmienili / tylko co . gdzies dali jakies odpowietrzenie baku.



exlux
Młodszy Forumowicz
Posty: 37
Rejestracja: 2011-01-22, 10:27
Model: 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: Vista Blue Metallic

Re: Wlew paliwa 05+

Post autor: exlux » 2011-07-18, 08:42

ach te uroki naszych mustangów....Panowie i ja mam tak z tankowaniem, ale opracowałem system (przynajmniej tak mi się wydaje), który mi trochę ułatwia. Mianowicie wystarczy wyprostować trochę przewód od pistoletu. Może to zbieg okoliczności połączony z jakimś przypadkowym ustawieniem pistoletu, ale jak tak zrobiłem to nagle przestało odbijać.... muszę to jeszcze zweryfikować, żeby mieć pewność.



Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Re: Wlew paliwa 05+

Post autor: Bolek » 2011-07-18, 09:20

U mnie się super tankuje jak przekrzywie pistolet tak 1/4 obrotu w prawo i nie na pełnym wciśnięciu pistoletu tylko tak 2/3 wciskam,zalewam za 200zł bez problemu :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „4.0 V6 2005 - 2010”