ERTE pisze:dzwon, sprzegło zamach docisk, pedał sprzegla i hamulca osobne + support, linka predkosciomierza, rozrusznik
nie wiem czy łapa skrzyni się rózni od tej z c4
chyba na cjpony jest fimik swapa c4 na t5 albo cos podobnego, pewnie jeszcze kilka rzeczy istotnych sie znajdzie do wymiany
Poza tym co oczywiste przy wymianie na manual:
Wspornik pedałów bez zmian.
Do sterowania sprzęgłem jeszcze z-bar i popychacz.
Linka jest ta sama jak w automacie.
Poduszka skrzyni zostaje.
Przy 3-sp lub 4-sp belka pod skrzynią bez zmian. Przy T5 potrzebna inna belka.
Rozrusznik może zostać pod warunkiem zastosowania dystansu do jego montażu
przy 3-sp i 4-sp wał napędowy taki sam jak w automacie. Przy T5 potrzebna inna końcówka wału przy skrzyni.
Do montażu T5 do oryginalnego dzwonu potrzebny jest specjalny dystans montażowy.
Przy montażu T5 potrzebny jeszcze lewarek biegów z gałką.
Kupując graty np. na ebayu można spokojnie zmieścić się w $500 z całym osprzętem do 3-sp i 4-sp. Sprawdzone
