Różnice w półosiach mostu przy r6 i V8

skrzynia, wał, tylni most

Moderatorzy: Pavulon_, pluzz, Rezor, Przemek64, Piotrek86skc

ODPOWIEDZ
Caprifan
Młodszy Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 2009-11-17, 12:26
Model: Hardtop Coupe 67'
Kolor: czerwony
Kontakt:

Różnice w półosiach mostu przy r6 i V8

Post autor: Caprifan » 2010-02-13, 10:10

Czy półosie w mostach od r6 i V8 są zamienne? Wiem że rtóżnica jest w ilości szpilek do montażu kół ale coś poza?
Pozdrawiam!!!



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2010-02-13, 11:45

inna średnica, inne wielowypusty do koronek w dyfrze, inne mocowania, itd.
Brak zamienności.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Caprifan
Młodszy Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 2009-11-17, 12:26
Model: Hardtop Coupe 67'
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: Caprifan » 2010-02-13, 13:02

czyli nie pozostaje nic innego jak zmiana całego mostu... ech...



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2010-02-13, 14:00

No tak, zmienic trzeba caly most.
A co robisz zmane na V8 :hyhy:
Gdybys mial model 65-66 to most do V8 moge zalatwic bo lezy taki u kolegi. Do 67-68 jest niestety potrzebny o 2" szerszy most :/


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Caprifan
Młodszy Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 2009-11-17, 12:26
Model: Hardtop Coupe 67'
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: Caprifan » 2010-02-13, 14:21

W przyszłości mam zamiar zmienić R6 na v8 bo taki mu fabryka dała. Niestety w między czasie ktoś to zmienił. Mam zamiar teraz felgi zmienić i odrazu chciałem coś na pięć szpilek...



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2010-02-13, 14:36

Eeee, jak to??
Ktos zmienil silnik i wszystko inne z V8 na I6??
Zmienia sie z I6 na V8 ale żeby w druga strone?? Jakos wierzyc mi sie nie chce :zdziwko:
Jakią masz literke na 5 pozycji w VIN-ie??


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Caprifan
Młodszy Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 2009-11-17, 12:26
Model: Hardtop Coupe 67'
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: Caprifan » 2010-02-13, 14:58

Ano tak to wychodzi. Samochód jakieś 10lat temu przechodził jakiś tam remont w USA. Był malowany, i miał zmienioną całą mechanikę. Tak Twierdzi poprzedni właściciel jeszcze z USA. Co do Vin to na piątym miejscu stoi C.
Pozdro...



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2010-02-13, 15:05

No faktycznie dziwna historia.
Ale i na drzwiach i na lewym nadkolu masz ten sam nr z "C" ??
A może jakas wstawka blacharska tego nadkola razem z numerem , bo drzwi to mozna przemontować.... sprawdź dobrze ;)


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Caprifan
Młodszy Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 2009-11-17, 12:26
Model: Hardtop Coupe 67'
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: Caprifan » 2010-02-13, 15:14

No w tych dwóch miejscach jest tak samo. Ponadto pole numerowe nie nosi jakiegokolwiek śladu dłubania. Może ktoś cały fartuch podmienił ale to też mało możliwe bo komora silnika nie wygląda aby kiedykolwiek była malowana. Musiałbym go w Carfax sprawdzić może byłby jakiś pukt zaczepienia :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „8. przeniesienie napędu”