[289 '66] Zablokowany Neutral - pomocy!!!

skrzynia, wał, tylni most

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
emgie
Forumowicz
Posty: 392
Rejestracja: 2012-02-14, 12:41
Model: 1966 Fastback
Silnik: inny V8
Kolor: biały, niebieskie pasy
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Kontakt:

[289 '66] Zablokowany Neutral - pomocy!!!

Post autor: emgie » 2016-11-17, 20:43

Koledzy, mam mały kłopot.
Zrobiłem sobie jakiś czas temu remont skrzyni C4. Wszystko ustawiałem "książkowo". Po wrzuceniu jej do auta i ustawienia biegu "N" okazuje się że samochód można przesunąć tylko do przodu, do tyłu już nie.
Silnika nie mogę odpalić bo wszystko jest w trakcie składania więc testy odpadają.

Co może być przyczyną? Zbyt mocno dokręcone regulacje opasek?

dzięki!
M


Michał
http://senomustangu.pl

Awatar użytkownika
speedster
Forumowicz
Posty: 509
Rejestracja: 2011-12-05, 23:38
Model: 93' Mustang LX 5.0
Silnik: V8 5.0
Kolor: Titanium Frost

Re: [289 '66] Zablokowany Neutral - pomocy!!!

Post autor: speedster » 2016-11-18, 00:08

Wydaje mi się że niezależnie od tego jaki bieg masz wrzucony poza P gdzie skrzynia jest blokowana mechanicznie poprzez zapadkę, powinieneś mieć możliwość przepchać samochód jakkolwiek chcesz. Jak by nie było zrobione sterowanie to na końcu układu jest konwerter który jest luźny bo silnik nim nie kręci . Chyba że faktycznie masz 2 ustawialne taśmy i obie są obecnie zaciśnięte.
Nie znam budowy C4 , raczej AOD, ale jeśli potrafisz poluzować taśmy to bym spróbował.
Być może coś źle poskładałeś.



Awatar użytkownika
Radek66
Młodszy Forumowicz
Posty: 85
Rejestracja: 2008-11-10, 21:29
Model: Mustang 66 / conv 67
Silnik: inny V8
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Kęty

Re: [289 '66] Zablokowany Neutral - pomocy!!!

Post autor: Radek66 » 2016-11-18, 00:22

cześć
No mogłeś źle poskładać
Jak złożył książkowo to opaski nie powinny stanowić problemu..
Stawiam że coś przy składaniu mogłeś przegapić

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
emgie
Forumowicz
Posty: 392
Rejestracja: 2012-02-14, 12:41
Model: 1966 Fastback
Silnik: inny V8
Kolor: biały, niebieskie pasy
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Kontakt:

Re: [289 '66] Zablokowany Neutral - pomocy!!!

Post autor: emgie » 2016-11-18, 11:24

Dzięki Koledzy!

Potencjalnie widzę dwie możliwości... taśmy - z ich poluzowaniem nie będzie problemu - spróbuję to jutro zrobić i zobaczymy co wyjdzie.

Druga możliwość to błąd podczas składania. I mam tu pewne podejrzenie. Podczas składania sprzęgieł biegu wstecznego właściwie nie mogłem ich obracać. Weszły bardzo ciasno. Powodem może być nie do końca cofnięty tłoczek pod tymi sprzęgłami. To te sprzęgiełka widoczne na zdjęciu.

Co myślicie? Jakieś inne koncepcje?

m
Załączniki
77.jpg
77.jpg (34.53 KiB) Przejrzano 4941 razy


Michał
http://senomustangu.pl

Awatar użytkownika
speedster
Forumowicz
Posty: 509
Rejestracja: 2011-12-05, 23:38
Model: 93' Mustang LX 5.0
Silnik: V8 5.0
Kolor: Titanium Frost

Re: [289 '66] Zablokowany Neutral - pomocy!!!

Post autor: speedster » 2016-11-18, 13:05

Mogłeś jeszcze któreś z łożysk włożyć na odwrót i jest za ciasno



Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: [289 '66] Zablokowany Neutral - pomocy!!!

Post autor: yoozeq » 2016-11-18, 14:47

Sprawdzałeś grubość tracz ? Może miały różnicę...


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
emgie
Forumowicz
Posty: 392
Rejestracja: 2012-02-14, 12:41
Model: 1966 Fastback
Silnik: inny V8
Kolor: biały, niebieskie pasy
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Kontakt:

Re: [289 '66] Zablokowany Neutral - pomocy!!!

Post autor: emgie » 2016-11-18, 17:00

yoozeq pisze:Sprawdzałeś grubość tracz ? Może miały różnicę...
... i to jest mój kolejny trop. Nie sprawdziłem. Ale mam jeszcze oryginalne. Skrzynia jutro zostanie wyjęta - rozbiorę ją i sprawdzę.
Nie ma cudów. Albo tłoczek nie został dobrze cofnięty po wymianie oringów uszczelniających, albo tarczki za grube, albo te taśmy...


Michał
http://senomustangu.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „8. przeniesienie napędu”