z tego co wiem, ze względu na rozmiary zacisków minimalne wymiary dla felg to 14 x 7,
lecz fabryczne tarczówki montowane w mustangach wchodziły pod kółka 14 x 5.5... tyle że fabrycznych zestawów do konwersji na tarcze już nie ma?
a przy okazji: obecnie mam cztery bębny i chciałbym zapytać czy to naturalne że po ok. 5 sekundach od rozpoczęcia hamowania hamulec mięknie i muszę jakby dopompowywać by móc dalej hamować? boję się aż zatrzymywać pod górkę

edit: w międzyczasie poszperałem i dopytałem u źródła, dostałem odpowiedź od Dennisa z CSRP:
SWAP 1.4 jest poprawioną wersją oryginalnego zestawu z Mustanga`67, która pasuje na wszystkie kółka z mustangów 65-73. Cena podstawowego zestawu to $579 + S&H, natomiast cena zestawu z powerem to $749 + S&H.
Tak więc wygląda na to że mogę bezpiecznie nastawiać się na fabryczne wymiary kółek 14 x 5.5
