Odpowietrzanie hamulcow
Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc
- pluzz
- Forumowicz
- Posty: 450
- Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
- Model: Coupe 289 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: bialy
- Kontakt:
Odpowietrzanie hamulcow
Ostatnio zainstalowalem tarzce z przodu i przy okazji zmienialem zbiorniczek na plyn hamulcowy na dwu-komorowy z servo. Musialem przy okazji zmienic linie hamulcowe i oczywoscie odpowietrzyc hamulce.
I teraz pytanko: Cale zycie odpowietrzalem hamulce w ten sposob:
1) pomopowac pedal kilka razy
2) trzymajac pedal wcisniety spuscic plyn przez wezyk
3) pedal idzie do dolu, zamykamy spust plynu
4) powtarzamy az w wezyku nie widac bombelkow powietrza
Jakiez bylo moje zdziwienie kiedy w Haynesie znalazlem taka instrukcje:
1) otworzyc spust
2) powoli wciskac pedal az do konca
3) zamknac spust
4) pozwolic pedalowi na powrot do normalnej pozycji
5) powtarzac
W jaki sposob wy to robicie? Zadalem podobne pytanie na forum MOCGB i wszyscy sklaniaja sie ku metodzie drugiej
I teraz pytanko: Cale zycie odpowietrzalem hamulce w ten sposob:
1) pomopowac pedal kilka razy
2) trzymajac pedal wcisniety spuscic plyn przez wezyk
3) pedal idzie do dolu, zamykamy spust plynu
4) powtarzamy az w wezyku nie widac bombelkow powietrza
Jakiez bylo moje zdziwienie kiedy w Haynesie znalazlem taka instrukcje:
1) otworzyc spust
2) powoli wciskac pedal az do konca
3) zamknac spust
4) pozwolic pedalowi na powrot do normalnej pozycji
5) powtarzac
W jaki sposob wy to robicie? Zadalem podobne pytanie na forum MOCGB i wszyscy sklaniaja sie ku metodzie drugiej
-
OnlineRAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2387
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Rób jak robiłes zawsze ale mając servo to tylko , przy zgaszonym silniku (tj. nie działającym servie). No i oczywiscie od najdalszej odległosci (cylinderka od pompy) do najmniejszej, czyli:
1-prawy tył
2-lewy tył
3-prawy przód
4 lewy przód
Cały zabieg powtórzyć kilka razy aby przepompować ze dwie całe objetości pompy hamulcowej.
1-prawy tył
2-lewy tył
3-prawy przód
4 lewy przód
Cały zabieg powtórzyć kilka razy aby przepompować ze dwie całe objetości pompy hamulcowej.
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
-
OnlineRAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2387
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
http://allegro.pl/item775511719_pompka_ ... ulcow.html
http://allegro.pl/item747092286_zestaw_ ... ulcow.html
http://allegro.pl/item747092286_zestaw_ ... ulcow.html
- silelis
- Forumowicz
- Posty: 165
- Rejestracja: 2009-08-23, 14:30
- Model: Fastback 2+2 '66
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
@pluzz Możesz mi napisać jaki jest koszt takiej imprezy, bo zastanawiam się czy nie zrobić tego w moim czterdziestotrzyletku latku?
[size=84][i][color=burlywood]"Reasonable people adapt themselves to the world.
Unreasonable people attempt to adapt the world to themselves.
All progress, therefore, depends on unreasonable people."
-George Bernard Shaw[/color][/i][/size]
Unreasonable people attempt to adapt the world to themselves.
All progress, therefore, depends on unreasonable people."
-George Bernard Shaw[/color][/i][/size]
- Oczko21
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 11
- Rejestracja: 2015-06-28, 22:14
- Model: Mach I
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: turkus
Re: Odpowietrzanie hamulcow
Proszę o pomoc bo nie mam juz koncepcji. Odpowietrzam , jadę i przez pierwszą chwilę jest super ale po kilometre znów się zapowietrzają, mimo wielokrotnie powtarzanego zabiegu cały czas dzieje się tak samo.
- simontlc
- Forumowicz
- Posty: 1078
- Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
- Model: 289 coupe 1965
- Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
- Lokalizacja:: TL.
- Kontakt:
Re: Odpowietrzanie hamulcow
Å jaka masz pompe, wycieków na gdzie nie ma ?jeśli nie może gumka w tłoczku przepuszcza że starości, może uszczelka od zbiorniczka przepuszcza, gdzieś dostaje lewe powietrzeOczko21 pisze:Dodam tylko, że mam bębny
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"
-
- Forumowicz
- Posty: 151
- Rejestracja: 2013-09-24, 10:52
- Model: S 197
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Jedyny słuszny - CZARNY
Re: Odpowietrzanie hamulcow
Odpowietrzanie powinno zaczynać się od najdalszego koło od pompy i nie zawsze jest to tylne prawe