['66 v8 c4] jak poprawic hamulce
Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc
- simontlc
- Forumowicz
- Posty: 1078
- Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
- Model: 289 coupe 1965
- Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
- Lokalizacja:: TL.
- Kontakt:
Re: ['66 v8 c4] jak poprawic hamulce
Możesz zmienić wysokość pedału wykręcając tą główną śrubę która wychodzi z serva
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"
- emgie
- Forumowicz
- Posty: 392
- Rejestracja: 2012-02-14, 12:41
- Model: 1966 Fastback
- Silnik: inny V8
- Kolor: biały, niebieskie pasy
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
- Kontakt:
Re: ['66 v8 c4] jak poprawic hamulce
A to ta śruba nie odpowiada za samo położenie pedału?
U mnie położenie w stanie spoczynku jest ok. Ale jak wciskam do to tak przez 1/3 noc sie nie dzieje. Hamowanie zaczyna się dopiero poniżej. Dla mnie troche za nisko. Gdzie szukać?
U mnie położenie w stanie spoczynku jest ok. Ale jak wciskam do to tak przez 1/3 noc sie nie dzieje. Hamowanie zaczyna się dopiero poniżej. Dla mnie troche za nisko. Gdzie szukać?
Michał
http://senomustangu.pl
http://senomustangu.pl
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: ['66 v8 c4] jak poprawic hamulce
Ciesze sie ze pomoglo..
co do glebokosci lapania:
Albo regulacja miedzy pompa a pedałem, albo słaba pompa.
u mnie w takim wypadku pomogla wymiana pompy z serwem... po 3 miesiacach nowe serwo sie rozszczelniło
co do glebokosci lapania:
Albo regulacja miedzy pompa a pedałem, albo słaba pompa.
u mnie w takim wypadku pomogla wymiana pompy z serwem... po 3 miesiacach nowe serwo sie rozszczelniło
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1695
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: ['66 v8 c4] jak poprawic hamulce
Fajnie, że tu wpadłem, bo u mnie szybciej bierze tył a założony regulator Wilwood, który podobno zdejmuje do 50% siły
Przez to nie jestem w stanie dobrze wyregulować proporcji między przodem a tyłem.
Taki jak Lamina pokazał, mam w garażu więc w poniedziałek go wypróbuje.
Przez to nie jestem w stanie dobrze wyregulować proporcji między przodem a tyłem.
Taki jak Lamina pokazał, mam w garażu więc w poniedziałek go wypróbuje.
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- emgie
- Forumowicz
- Posty: 392
- Rejestracja: 2012-02-14, 12:41
- Model: 1966 Fastback
- Silnik: inny V8
- Kolor: biały, niebieskie pasy
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
- Kontakt:
Re: ['66 v8 c4] jak poprawic hamulce
U mnie ten regulator co ma Lamina zadziałał idealnie.
Teraz szukam opcji jak podregulować pedał
Teraz szukam opcji jak podregulować pedał
Michał
http://senomustangu.pl
http://senomustangu.pl
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: ['66 v8 c4] jak poprawic hamulce
to sie reguluje sruba na pompie.... nie jest latwo...
ale ja bym raczej obstawial, ze winna pompa, moj hamowa tez super ale pedal byl przy podlece zeby bylo ok.
ale ja bym raczej obstawial, ze winna pompa, moj hamowa tez super ale pedal byl przy podlece zeby bylo ok.
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: ['66 v8 c4] jak poprawic hamulce
tak za to odpowiada.emgie pisze:A to ta śruba nie odpowiada za samo położenie pedału?
U mnie położenie w stanie spoczynku jest ok. Ale jak wciskam do to tak przez 1/3 noc sie nie dzieje. Hamowanie zaczyna się dopiero poniżej. Dla mnie troche za nisko. Gdzie szukać?
moze byc zapowietrzenie albo uszkodzona jedna sekcja w pompie,,,, to jest czesty przypadek..... mogles np sekcje rozszczelnic (jesli byly np stare uszkelki w pompie) jak byly zle regulatory zalozone i np tyl nie hamowal w ogole.
- emgie
- Forumowicz
- Posty: 392
- Rejestracja: 2012-02-14, 12:41
- Model: 1966 Fastback
- Silnik: inny V8
- Kolor: biały, niebieskie pasy
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
- Kontakt:
Re: ['66 v8 c4] jak poprawic hamulce
Żebym dobrze zrozumiał...
Chodzi o tą śrubę?
http://www.mustangsunlimited.com/Mustan ... ustang.axd" onclick="window.open(this.href);return false;
Co do zapowietrzenia samej pompy to cholera wie. Jeszcze będę to weryfikował. Obie sekcje prawidłowo hamują.
m.
Chodzi o tą śrubę?
http://www.mustangsunlimited.com/Mustan ... ustang.axd" onclick="window.open(this.href);return false;
Co do zapowietrzenia samej pompy to cholera wie. Jeszcze będę to weryfikował. Obie sekcje prawidłowo hamują.
m.
Michał
http://senomustangu.pl
http://senomustangu.pl
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: ['66 v8 c4] jak poprawic hamulce
tak, nia sie kasuje luz..... ale moze byc tez tak ze masz ja za bardzo skrecona i pedal sie cofa bo od sprezyny ,,, ta sruba powinna byc tak wyregulowana aby luzu nie bylo albo byl minimalny.
- emgie
- Forumowicz
- Posty: 392
- Rejestracja: 2012-02-14, 12:41
- Model: 1966 Fastback
- Silnik: inny V8
- Kolor: biały, niebieskie pasy
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
- Kontakt:
Re: ['66 v8 c4] jak poprawic hamulce
Ok. Do CMR jeszcze tydzień więc spokojnie ogarnę temat
Dzięki Panowie.
M.
Dzięki Panowie.
M.
Michał
http://senomustangu.pl
http://senomustangu.pl
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 34
- Rejestracja: 2009-01-03, 15:40
- Model: Coupe 1965/6 A Code
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Błekitny
Re: ['66 v8 c4] jak poprawic hamulce
Mam pytanie uzupełniające
W którym miejscu w układzie montujecie ten rozdzielacz (korektor) hamowania i jak mocujwcie go do elementu nadwozia ? Gdyby ktoś podrzucił jakieś zdjęcie poglądowe byłoby fajnie . Z góry dziękuje
W którym miejscu w układzie montujecie ten rozdzielacz (korektor) hamowania i jak mocujwcie go do elementu nadwozia ? Gdyby ktoś podrzucił jakieś zdjęcie poglądowe byłoby fajnie . Z góry dziękuje
- emgie
- Forumowicz
- Posty: 392
- Rejestracja: 2012-02-14, 12:41
- Model: 1966 Fastback
- Silnik: inny V8
- Kolor: biały, niebieskie pasy
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
- Kontakt:
Re: ['66 v8 c4] jak poprawic hamulce
Czołem!
Jest jedna podstawowa zasada - ten rozdzielacz powinien być zainstalowany poniżej pompy hamulcowej. Inaczej możesz mieć kłopoty z odpowietrzaniem układu.
To gdzie go zainstalujesz zależy od wielkości serwa i pompy. Najlepiej zamontować go pod pompą jak na poniższym rysunku. U mnie w ten sposób się nie zmieścił i ostatecznie przykręcony mam do bocznego fartucha.
pozdrawiam
M.
Jest jedna podstawowa zasada - ten rozdzielacz powinien być zainstalowany poniżej pompy hamulcowej. Inaczej możesz mieć kłopoty z odpowietrzaniem układu.
To gdzie go zainstalujesz zależy od wielkości serwa i pompy. Najlepiej zamontować go pod pompą jak na poniższym rysunku. U mnie w ten sposób się nie zmieścił i ostatecznie przykręcony mam do bocznego fartucha.
pozdrawiam
M.
- Załączniki
-
- 45966070-9a71-4c36-8b7c-3600364e2e7b_1.26afa183f4071cdd52797a26b023040f.jpeg (13.08 KiB) Przejrzano 5473 razy
Michał
http://senomustangu.pl
http://senomustangu.pl
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 34
- Rejestracja: 2009-01-03, 15:40
- Model: Coupe 1965/6 A Code
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Błekitny
Re: ['66 v8 c4] jak poprawic hamulce
Dziękuje bardzo . Wcześniej ładnie jest opisane jak go wyregulować . Jak przyleci będę walczył i opisze wrażenia .
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 34
- Rejestracja: 2009-01-03, 15:40
- Model: Coupe 1965/6 A Code
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Błekitny
Re: ['66 v8 c4] jak poprawic hamulce
Mam jeszcze jedno pytanie .
Czy można usztywnić ścianę grodziową w miejscu gdzie jest przykręcana pompa ze wspomaganiem.
Oczywiście chodzi o to aby usztywnić układ : pedał hamulca - pompa.
Czy ktoś stosował jakieś rozwiązanie ?
Czy można usztywnić ścianę grodziową w miejscu gdzie jest przykręcana pompa ze wspomaganiem.
Oczywiście chodzi o to aby usztywnić układ : pedał hamulca - pompa.
Czy ktoś stosował jakieś rozwiązanie ?