zmiana hamulców mustang 67

bębny, tarcze itd

Moderatorzy: Pavulon_, pluzz, Rezor, Przemek64, Piotrek86skc

ODPOWIEDZ
arek900
Forumowicz
Posty: 917
Rejestracja: 2011-07-20, 18:08
Model: Mustang 67 V8, GT 07
Silnik: V8 4.6
Kolor: czerwony

zmiana hamulców mustang 67

Post autor: arek900 » 2011-08-04, 16:33

Witam,
jak już co niektórzy zauważyli nabyłem w ostatnich dniach mustanga z 67roku (poniżej załącze zdjęcie). Autko już odebrane przez pewną osobę z giełdy, sprawdziła mi autko, ma kilka mniejszych dziur ale nie jest autem zjedzonym, kompletny, podobno jakiś gaźnik załozony sportowy. Z tego co się dowiedziałem od ludzi na forum po VINie to oryginalnie była tam rzedowa 6tka wsadzona, teraz jest V8emka. Wiem też ze z przody załozone są oryginalne bębny. Czy wyjaśni mi ktoś czy w V8 były juz tarcze? jeśli tak jak dużym problemem będzie wsadzenie hamulców od 8mki? Jestem zielony w temacie 1szej generacji, więc wszystko przede mną, a jako że auto będzie dopiero za miesiąc to namierzył bym sobie wcześniej hamulce do bydlaczka.
Dzieki za odpowiedzi
Pozdrawiam
Obrazek



Awatar użytkownika
sławekw
Forumowicz
Posty: 809
Rejestracja: 2010-04-19, 21:19
Kontakt:

Re: zmiana hamulców mustang 67

Post autor: sławekw » 2011-08-04, 17:15

wszędzie były bębny, ale nie ma problemu z założeniem tarcz. Kontaktuj się z GPE, on zmieniał na tarcze to Cię pokieruje


Nic na siłę, wszystko młotkiem :D i wyklepie się coś takiego:
Obrazek

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: zmiana hamulców mustang 67

Post autor: Pavulon_ » 2011-08-04, 18:13

od 65 roku w Mustangach występowały tarcze z przodu (albo jako opcja albo w wersjach GT, K-code itp), są powszechnie dostępne zestawy aby w prosty sposób zrobić konwersję. Ja tak mam zrobione w 65 convertible.

Polecam zestawy z http://www.discbrakeswap.com/" onclick="window.open(this.href);return false; są tanie i bardzo dobre. Przetestowane.


a na przyszłość polecam wyszukiwarkę :): http://www.mustangklub.pl/viewtopic.php?f=49&t=1312" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
sławekw
Forumowicz
Posty: 809
Rejestracja: 2010-04-19, 21:19
Kontakt:

Re: zmiana hamulców mustang 67

Post autor: sławekw » 2011-08-04, 21:58

Pavulon_ a przypadkiem tarcze nie były jako dodatkowe wyposażenie [nazwijmy to] bardziej unikatowych modeli?? z tego co czytałem to zawsze była mowa, że były montowane bębny z przodu i z tyłu....


Nic na siłę, wszystko młotkiem :D i wyklepie się coś takiego:
Obrazek

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: zmiana hamulców mustang 67

Post autor: Pavulon_ » 2011-08-04, 23:53

w wersjach GT, K-code były w standardzie, w innych jako opcja dodatkowa ale raczej rzadko zamawiana



Awatar użytkownika
sławekw
Forumowicz
Posty: 809
Rejestracja: 2010-04-19, 21:19
Kontakt:

Re: zmiana hamulców mustang 67

Post autor: sławekw » 2011-08-04, 23:55

w takim razie dzięki za UPDATE ;)


Nic na siłę, wszystko młotkiem :D i wyklepie się coś takiego:
Obrazek

arek900
Forumowicz
Posty: 917
Rejestracja: 2011-07-20, 18:08
Model: Mustang 67 V8, GT 07
Silnik: V8 4.6
Kolor: czerwony

Re: zmiana hamulców mustang 67

Post autor: arek900 » 2011-08-05, 00:22

będe się rozglądał za hamulcami ,dzieki za odpowiedzi, takie jeszcze pytanie (pewnie nie ostatnie :) ) powiedzieli mi z US że dach jest troszkę zniszczony. Czy ta skóra na dachu jest wymienna i da się gdzieś to kupić? Zapewne będe potrzebował tez wymienić wykładzine w środku, czytałem w jakis temacie że bez sensu docinać lepiej kupić zamiennik w us? :)
jeszcze raz dzięki za odpowiedzi



alski
Forumowicz
Posty: 648
Rejestracja: 2009-04-19, 13:23
Model: GT500 & FAST'67
Silnik: inny V8
Kolor: Aktualnie Qnia brak na stanie...
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: zmiana hamulców mustang 67

Post autor: alski » 2011-08-05, 08:04

Hej
przykladowo:
http://www.cjponyparts.com" onclick="window.open(this.href);return false; - czesto obniżki na cały asortyment 10-15%;
http://www.mustangunlimited.com" onclick="window.open(this.href);return false;

producent
http://www.tmiproducts.com" onclick="window.open(this.href);return false;

tu na pewno zobaczysz producentów i poziom cen
Owocnych poszukiwań! :D


alski


It's Never Too Late to Have a Happy Childhood

Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: zmiana hamulców mustang 67

Post autor: 6t07t » 2011-08-05, 09:26

Zmiana z bębnów na tarcze wcale nie jest konieczna. Nie wiadomo tylko, czy twoje auto przy wymianie silnika miało też zmienione zwrotnice z hamulcami na takie od V8. Całe zwrotnice, hamulce, piasty są zupełnie inne dla I6 od wersji z V8.
Jeżeli wszystko jest od I6 to warto zmienic od razu na tarcze a jezeli jest wszystko od V8 z bebnami to mozna smialo zostawic wymieniajac tylko niezbedne elementy.
Bardzo poprawiajacym jazdę zabiegiem jest zamontowanie wspomagania (power-brakes) do zwykłych bebnów.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

arek900
Forumowicz
Posty: 917
Rejestracja: 2011-07-20, 18:08
Model: Mustang 67 V8, GT 07
Silnik: V8 4.6
Kolor: czerwony

Re: zmiana hamulców mustang 67

Post autor: arek900 » 2011-08-05, 11:08

Wow tutaj mają chyba wszystko: http://www.cjponyparts.com/Default.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
6t07t na dzień dzisiejszy ciężko mi powiedzieć czy zwrotnica hamulce i piasta są od V8 czy od I6tki, mam tylko 10 zdjęć z giełdy, więc wstrzymam się z zakupami, za miesiąc powinien bydlaczek być już u mnie wtedy będzie można cokolwiek więcej powiedzieć. Nie mam do końca zaufania bębnom, ale jeśli mówisz że całkiem dobrze się sprawdzają te od V8mi to daruje sobie tarcze :). Podobno dużo gratów jest wrzucone do bagażnika więc możliwe że bede miał troche fantów.



ODPOWIEDZ

Wróć do „10. układ hamowania”