Przewody hamulcowe

bębny, tarcze itd

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Tomasz78
Forumowicz
Posty: 262
Rejestracja: 2011-08-15, 00:01
Model: 68 coupe, 65 Coupe
Silnik: V8 5.0
Kolor: BLACK

Przewody hamulcowe

Post autor: Tomasz78 » 2013-08-13, 21:07

Witam,

zabieram się za składanie mego kuca i jestem przy hamulcach - w zasadzie wszystko idzie nowe - bębny, cylinderki, zestawy naprawcze do bębnów, pompa itp.

Pozostaje kwestia przewodów - nie sciągałem ich z USA bo uznałem że ogarnę temat w Polsce ale okazuje się że to nie takie easy :/

Przewody sztywne, miedziane - no problemo - kupuje na metry, zarabiam końcówki i wio.

Pytanie dotyczy giętkich ( oba przód plus tylny na wał) - może ktoś testował jakiś zamiennik - coś od czegoś pasuje itp. ;)
Bo nowych do Mustanga z 68 w Polsce raczej nie dostanę...

Będę wdzięczny za możliwie szybkie info zwrotne..

BTW - czy pompa ze wspomaganiem od 65 będzie pasić do 68 ( power brake )


Pozdrawiam,

Tomasz



Awatar użytkownika
simontlc
Forumowicz
Posty: 1078
Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
Model: 289 coupe 1965
Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
Lokalizacja:: TL.
Kontakt:

Re: Przewody hamulcowe

Post autor: simontlc » 2013-08-13, 22:32

moze ci jakis tokarz wytoczy przejsciowki z gwintow metrycznych na zwykle dostepne w pl


ObrazekObrazek
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"

Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Przewody hamulcowe

Post autor: 6t07t » 2013-08-14, 07:21

Nie, pompa, wspomaganie od 1965-66 jest inna niż do '68.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
Tomasz78
Forumowicz
Posty: 262
Rejestracja: 2011-08-15, 00:01
Model: 68 coupe, 65 Coupe
Silnik: V8 5.0
Kolor: BLACK

Re: Przewody hamulcowe

Post autor: Tomasz78 » 2013-09-04, 21:16

OK - temat przewodów gumowych ogarnąłem - przejściówki z calowych na metryczne dotoczone . Zostaje problem przewodów wychodzących z pompy ( master cylinder) . Okazuje się że dwa porty mają różne rozmiary - jeden to 9/16" - chyba 20 zwojów na cal ale drugi cięzko mi ustalić - 1/2"? Ile zwojów?

przerabiał to ktoś? Gdzie ewentualnie kupic takie męskie końcówki na twardą rurkę?
9/16" znalazłem na pwpnet.pl ( dzieki Arek ;) ) ale 1/2" nawet tam nie mają...

Ma ktoś może jakąś starą na zbyciu albo źródło na nowe ( poza USA oczywiście - za długo czekać..)? Do pompy nie chcę wstawiać przejściówek... :przestraszony:



ODPOWIEDZ

Wróć do „10. układ hamowania”