Zastąpienie prądnicy alternatorem

oświetlenie, ładowanie, instalacja elektrzyczna w samochodzie

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

ODPOWIEDZ
mk_cin
Forumowicz
Posty: 107
Rejestracja: 2017-04-07, 19:56
Model: 1964 1/2 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Caspian Blue

Zastąpienie prądnicy alternatorem

Post autor: mk_cin » 2018-03-18, 23:40

cześć,

Z tego co wiem jest duży sens wykonać taką zamianę. Jak można zrobić to optymalnie kosztowo, nie tracąc za dużo z oryginalnego wyglądu? CJ ma taki alternator https://www.cjponyparts.com/powermaster ... /GENALT-V/, ale jego cena zostawia dużo do życzenia...

Jest sens się pchać w jakieś zamienniki/konwersje z innych aut? Co pasuje jeśli chodzi o parametry, mocowanie i design? ;)



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Zastąpienie prądnicy alternatorem

Post autor: 6t07t » 2018-03-19, 20:15

Prądnica działa dobrze i przy rekreacyjnym użytkowaniu Mustanga wymiana nie ma sensu!!

Nie wiem czemu wiele osób tak się boi prądnic...
Cała unikatowość 64-1/2 jest min. właśnie w prądnicy.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

mk_cin
Forumowicz
Posty: 107
Rejestracja: 2017-04-07, 19:56
Model: 1964 1/2 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Caspian Blue

Re: Zastąpienie prądnicy alternatorem

Post autor: mk_cin » 2018-03-20, 11:16

6t07t pisze:Prądnica działa dobrze i przy rekreacyjnym użytkowaniu Mustanga wymiana nie ma sensu!!

Nie wiem czemu wiele osób tak się boi prądnic...
Cała unikatowość 64-1/2 jest min. właśnie w prądnicy.
Z kim nie rozmawiałem, to było "1964 1/2 ma prądnice, ale to sobie wymienisz" chociaż zazwyczaj nie było to podparte żadym argumentem. Może faktycznie nie ma się czego bać. Gdybym się jednak uparł będę wdzięczny za podpowiedź co pasuje :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „11. układ elektryczny”