Lampy na przód do 65

oświetlenie, ładowanie, instalacja elektrzyczna w samochodzie

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: Lampy na przód do 65

Post autor: Pavulon_ » 2018-07-18, 20:53

Wrzuć tutaj, chętnie obadam jak to wyglada. Tez mam oryginały :D



Awatar użytkownika
simontlc
Forumowicz
Posty: 1078
Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
Model: 289 coupe 1965
Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
Lokalizacja:: TL.
Kontakt:

Re: Lampy na przód do 65

Post autor: simontlc » 2018-07-23, 19:32

Lekki poślizg ale już są, rodzima produkcja

Obrazek


ObrazekObrazek
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"

Awatar użytkownika
simontlc
Forumowicz
Posty: 1078
Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
Model: 289 coupe 1965
Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
Lokalizacja:: TL.
Kontakt:

Re: Lampy na przód do 65

Post autor: simontlc » 2018-07-23, 19:35

O ile się nie mylę to są te
http://sklep.wesem.pl/3/6629/elementy_o ... 05_934_178" onclick="window.open(this.href);return false;


ObrazekObrazek
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"

Awatar użytkownika
anbr64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 811
Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
Model: convertible 68
Silnik: inny V8
Kolor: Tahoe Turquoise
Lokalizacja:: Ząbki
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Lampy na przód do 65

Post autor: anbr64 » 2018-07-25, 22:57

Nie wiem jak u was ale u mnie zmiana na H4 skonczyła się tragicznie. Padł oryginalny przełącznik świateł który nie wytrzymał natęzenia prądu i migał jak szalony. Pomogło dopiero zainstalowanie przekazników które odciążyły fabryczny przełącznik. operacja niezbyt skomplikowana i dyskretna ale bardzo pomocna!
Pozdrawiam


68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V

mk_cin
Forumowicz
Posty: 107
Rejestracja: 2017-04-07, 19:56
Model: 1964 1/2 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Caspian Blue

Re: Lampy na przód do 65

Post autor: mk_cin » 2018-07-30, 00:41

anbr64 pisze:Nie wiem jak u was ale u mnie zmiana na H4 skonczyła się tragicznie. Padł oryginalny przełącznik świateł który nie wytrzymał natęzenia prądu i migał jak szalony. Pomogło dopiero zainstalowanie przekazników które odciążyły fabryczny przełącznik. operacja niezbyt skomplikowana i dyskretna ale bardzo pomocna!
Pozdrawiam
Hej, możesz rozwinąć myśl i podać więcej informacji, jak wykonać to poprawnie za pierwszym razem? Schemat, parametry przekaźnika, cokolwiek co będzie przydatne.



Awatar użytkownika
lamina
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1005
Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
Model: GT390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Lampy na przód do 65

Post autor: lamina » 2018-07-30, 08:03

mk_cin pisze:
anbr64 pisze:Nie wiem jak u was ale u mnie zmiana na H4 skonczyła się tragicznie. Padł oryginalny przełącznik świateł który nie wytrzymał natęzenia prądu i migał jak szalony. Pomogło dopiero zainstalowanie przekazników które odciążyły fabryczny przełącznik. operacja niezbyt skomplikowana i dyskretna ale bardzo pomocna!
Pozdrawiam
Hej, możesz rozwinąć myśl i podać więcej informacji, jak wykonać to poprawnie za pierwszym razem? Schemat, parametry przekaźnika, cokolwiek co będzie przydatne.
a przy okazji robi sie zasilanie po stacyjce :)
we włączniku pod wyjscie podpinasz sterowanie przekaznikiem, pod wejscie zasilajace w przekazniku podpinasz plus ze stacyjki, wyjscie przekaznika podpinasz pod sygla na lampy, cala robota, w zasadzie wszystko robisz w 10-30 minut zaleznie od umiejetności.

przekaznik zwykły 3 pinowy w kazdym sklepie samochodowym razem z kostka bedzie kosztował 4-15zł.



mk_cin
Forumowicz
Posty: 107
Rejestracja: 2017-04-07, 19:56
Model: 1964 1/2 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Caspian Blue

Re: Lampy na przód do 65

Post autor: mk_cin » 2018-07-30, 12:27

lamina pisze:
mk_cin pisze:
anbr64 pisze:Nie wiem jak u was ale u mnie zmiana na H4 skonczyła się tragicznie. Padł oryginalny przełącznik świateł który nie wytrzymał natęzenia prądu i migał jak szalony. Pomogło dopiero zainstalowanie przekazników które odciążyły fabryczny przełącznik. operacja niezbyt skomplikowana i dyskretna ale bardzo pomocna!
Pozdrawiam
Hej, możesz rozwinąć myśl i podać więcej informacji, jak wykonać to poprawnie za pierwszym razem? Schemat, parametry przekaźnika, cokolwiek co będzie przydatne.
a przy okazji robi sie zasilanie po stacyjce :)
we włączniku pod wyjscie podpinasz sterowanie przekaznikiem, pod wejscie zasilajace w przekazniku podpinasz plus ze stacyjki, wyjscie przekaznika podpinasz pod sygla na lampy, cala robota, w zasadzie wszystko robisz w 10-30 minut zaleznie od umiejetności.

przekaznik zwykły 3 pinowy w kazdym sklepie samochodowym razem z kostka bedzie kosztował 4-15zł.
Ok, ma to sens i brzmi prosto :) A co zrobić ze światłem postojowym i potencjometrem rozjaśniającym zegary? Zostaje jak było?



Awatar użytkownika
lamina
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1005
Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
Model: GT390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Lampy na przód do 65

Post autor: lamina » 2018-07-30, 14:33

tu si enic nie dzieje to po co ruszac,,,, choc ja u siebie tez dalem po stacyjce z przekaznika,,, wylaczajac zaplon wylaczam swiatla i nie musze o nich pamietac.



Awatar użytkownika
MAX
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2810
Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
Model: Fastback GT V8 68
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue & Black
Lokalizacja:: Wieliczka
Stajnia: Stajnia Małopolska
Kontakt:

Re: Lampy na przód do 65

Post autor: MAX » 2018-07-30, 22:43

Firma Wasem jest pod moim nosem. Chętnie pomogę proszę zainteresowanych o podsyłanie roczników waszych koni dopasuję lamki i wyślę zestawy w promocyjnych cenach :)


tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max

Awatar użytkownika
simontlc
Forumowicz
Posty: 1078
Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
Model: 289 coupe 1965
Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
Lokalizacja:: TL.
Kontakt:

Re: Lampy na przód do 65

Post autor: simontlc » 2018-07-30, 22:48

lamina pisze:tu si enic nie dzieje to po co ruszac,,,, choc ja u siebie tez dalem po stacyjce z przekaznika,,, wylaczajac zaplon wylaczam swiatla i nie musze o nich pamietac.
Lamina myślisz że brak podświetlania , też jest tym spowodowany ?? Wlasnie mi znikło reszta działa


ObrazekObrazek
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"

Awatar użytkownika
lamina
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1005
Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
Model: GT390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Lampy na przód do 65

Post autor: lamina » 2018-07-31, 08:17

simontlc pisze:
lamina pisze:tu si enic nie dzieje to po co ruszac,,,, choc ja u siebie tez dalem po stacyjce z przekaznika,,, wylaczajac zaplon wylaczam swiatla i nie musze o nich pamietac.
Lamina myślisz że brak podświetlania , też jest tym spowodowany ?? Wlasnie mi znikło reszta działa
moze byc usterka potencjomentru.



Awatar użytkownika
anbr64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 811
Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
Model: convertible 68
Silnik: inny V8
Kolor: Tahoe Turquoise
Lokalizacja:: Ząbki
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Lampy na przód do 65

Post autor: anbr64 » 2018-07-31, 22:19

Brawo Lamina, perfekcyjnie wytłumaczyłeś.
Co do braku oświetlenia zegarów to może po prostu wyłączyłeś podświetlanie potencjometrem? ;)
Sprawdz najpierw to. Tak całkiem to raczej nie pada, najwyżej nie daje się płynnie regulować.


68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V

Awatar użytkownika
simontlc
Forumowicz
Posty: 1078
Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
Model: 289 coupe 1965
Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
Lokalizacja:: TL.
Kontakt:

Re: Lampy na przód do 65

Post autor: simontlc » 2018-07-31, 22:35

anbr64 pisze:Brawo Lamina, perfekcyjnie wytłumaczyłeś.
Co do braku oświetlenia zegarów to może po prostu wyłączyłeś podświetlanie potencjometrem? ;)
Sprawdz najpierw to. Tak całkiem to raczej nie pada, najwyżej nie daje się płynnie regulować.
Andrzejki, to jest wykluczone, coś tam z mechaniki łapie, niewiele ale ;)


ObrazekObrazek
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"

mk_cin
Forumowicz
Posty: 107
Rejestracja: 2017-04-07, 19:56
Model: 1964 1/2 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Caspian Blue

Re: Lampy na przód do 65

Post autor: mk_cin » 2018-07-31, 23:05

Pytanko uzupełniające co do zmiany reflektorów na EU i żarówek na H4, schematów i przekaźników. Czy ma tutaj coś do rzeczy, że mój 1964 1/2 jest ładowany przy pomocy prądnicy, a nie alternatora?



ODPOWIEDZ

Wróć do „11. układ elektryczny”