rozdzielnik napięcia-pomoc....

oświetlenie, ładowanie, instalacja elektrzyczna w samochodzie

Moderatorzy: Pavulon_, pluzz, Rezor, Przemek64, Piotrek86skc

ODPOWIEDZ
Raven
Młodszy Forumowicz
Posty: 45
Rejestracja: 2009-04-18, 13:11
Model: Mustang 1968 coupe
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czarny

rozdzielnik napięcia-pomoc....

Post autor: Raven » 2010-09-23, 18:02

Witam wszystkich Forumowiczów.
Mam problem,spalił mi się rozdzielnik napięcia/ po lewej stronie za akumulatorem/.Kupiłem nowy i chciałem wymienić.Oczywiscie jak to ja nie opisałem przewodów.I teraz jest kłopot.Zerknijcie jak ida przewody w waszym aucie.Czy przewody od alternatora powinienem przykręcić do końcówki z lewej strony/od strony akumulatora/ czy z prawej,z której strony przewód od rozrusznika i akumulatora .Pomóżcie jak możecie .Opisujcie to jak " chłopu na polu" a jeszcze lepiej jakby ktoś przesłał np. zdjęcie albo poglądowy rysunek.Na dodatek zapomniałem czy mocowania do do blachy w aucie ida bardziej od dołu czy od góry rozdzielnika.Moje auto to coupe z 68 ,silnik 5l V8
Z góry dzięki za pomoc.


raven 1968

Awatar użytkownika
GPE
Młodszy Forumowicz
Posty: 45
Rejestracja: 2010-02-21, 18:53
Model: Mustang Coupe 351 '67
Silnik: inny V6
Kolor: czarny

Re: rozdzielnik napięcia-pomoc....

Post autor: GPE » 2010-09-23, 18:07

Raven pisze:Witam wszystkich Forumowiczów.
Mam problem,spalił mi się rozdzielnik napięcia/ po lewej stronie za akumulatorem/.Kupiłem nowy i chciałem wymienić.Oczywiscie jak to ja nie opisałem przewodów.I teraz jest kłopot.Zerknijcie jak ida przewody w waszym aucie.Czy przewody od alternatora powinienem przykręcić do końcówki z lewej strony/od strony akumulatora/ czy z prawej,z której strony przewód od rozrusznika i akumulatora .Pomóżcie jak możecie .Opisujcie to jak " chłopu na polu" a jeszcze lepiej jakby ktoś przesłał np. zdjęcie albo poglądowy rysunek.Na dodatek zapomniałem czy mocowania do do blachy w aucie ida bardziej od dołu czy od góry rozdzielnika.Moje auto to coupe z 68 ,silnik 5l V8
Z góry dzięki za pomoc.
hej
jak chcesz to wyślij mi nr tel. na pw.
będę wieczorem odpalał samochód do zadzwonię i wytłumaczę dokładnie jak jest u mnie.
też coupe tylko 67, motorownia 351W.
--
zdrówko
GPE



pimp
Młodszy Forumowicz
Posty: 63
Rejestracja: 2009-10-04, 13:44
Model: coupe 65
Silnik: inny V8

Post autor: pimp » 2010-09-23, 21:25

moze pomoze, photo by 6t07t ;)

Obrazek



Raven
Młodszy Forumowicz
Posty: 45
Rejestracja: 2009-04-18, 13:11
Model: Mustang 1968 coupe
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czarny

Post autor: Raven » 2010-09-24, 16:05

Wielkie dzięki za pomoc.PIMP zdjęcie super.Kabelki identyczne więc już sobie to dalej rozkminię.GPE dzięki za pomoc ale jak już mam zdjęcie to nie będę ci głowy zawracał i nie będę ci zakłócał pięknego dźwięku silnika moim nie do końca aksamitnym głosem.:)
Ale mam jeszcze jedno pytanie .... na jednym ze schematów zamieszczonych przez forumowicza zobaczyłem że od rozrusznika idzie przewód masowy.Ja takiego przewodu nie mam i pytanie czy wystarczy masa z obudowy rozrusznika będącego przykręconym do reszty silnika czy jednak przydałoby się kabelek masowy podłączyć?


raven 1968

ODPOWIEDZ

Wróć do „11. układ elektryczny”