demontaż kolumny kierownicy

Moderatorzy: Pavulon_, pluzz, Rezor, Przemek64, Piotrek86skc

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: demontaż kolumny kierownicy

Post autor: Piotrek86skc » 2012-06-10, 21:35

Hej

Podaj maila to wyślę ci fragment z poradnika Haynesa na ten temat.



arek900
Forumowicz
Posty: 917
Rejestracja: 2011-07-20, 18:08
Model: Mustang 67 V8, GT 07
Silnik: V8 4.6
Kolor: czerwony

Re: demontaż kolumny kierownicy

Post autor: arek900 » 2012-06-10, 21:36

Piotrek86skc pisze:Hej

Podaj maila to wyślę ci fragment z poradnika Haynesa na ten temat.
a.jedrzejewski[at]stang.pl
dzięki ! :)



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: demontaż kolumny kierownicy

Post autor: rick » 2012-06-11, 00:31

twoj 67 ma ten "long shaft steering box" i powinien być taki sam jak 65-66

http://forums.vintage-mustang.com/vinta ... olumn.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: demontaż kolumny kierownicy

Post autor: 6t07t » 2012-06-11, 08:15

Tak jak ci przez tel. mówiłem. Jeśli przekładnia jest ze długim wałkiem (bez elastycznego łącznika) to rurę osłonową trzeba wyciągnąć do środka auta a przekładnię razem z długim wałkiem pod auto na zewnątrz.
Rura osłonowa nie jest połaczna z przekładnią, jedynie nałożona poprzez gumowy kołnierz.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

ODPOWIEDZ

Wróć do „12. zawieszenie i układ kierowniczy”