Hej
Podaj maila to wyślę ci fragment z poradnika Haynesa na ten temat.
demontaż kolumny kierownicy
Moderatorzy: Pavulon_, pluzz, Rezor, Przemek64, Piotrek86skc
- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
-
- Forumowicz
- Posty: 917
- Rejestracja: 2011-07-20, 18:08
- Model: Mustang 67 V8, GT 07
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: czerwony
Re: demontaż kolumny kierownicy
a.jedrzejewski[at]stang.plPiotrek86skc pisze:Hej
Podaj maila to wyślę ci fragment z poradnika Haynesa na ten temat.
dzięki !
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: demontaż kolumny kierownicy
twoj 67 ma ten "long shaft steering box" i powinien być taki sam jak 65-66
http://forums.vintage-mustang.com/vinta ... olumn.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forums.vintage-mustang.com/vinta ... olumn.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: demontaż kolumny kierownicy
Tak jak ci przez tel. mówiłem. Jeśli przekładnia jest ze długim wałkiem (bez elastycznego łącznika) to rurę osłonową trzeba wyciągnąć do środka auta a przekładnię razem z długim wałkiem pod auto na zewnątrz.
Rura osłonowa nie jest połaczna z przekładnią, jedynie nałożona poprzez gumowy kołnierz.
Rura osłonowa nie jest połaczna z przekładnią, jedynie nałożona poprzez gumowy kołnierz.
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007