Pasek od pompy wspomagania kierownicy

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Pasek od pompy wspomagania kierownicy

Post autor: Piotrek86skc » 2012-08-10, 19:47

Prawie pękł mi pasek od wspomagania kierownicy(trzyma się dosłownie na włosku;/). Właśnie go wymontowałem i planuję jutro pojeździć po mieście i spróbować coś dobrać. Żeby nie tracić czasu to chciałbym zapytać czy ktoś z was przerabiał już ten temat i czy jest możliwe znaleźć coś u nas. Może głupie pytanie, ale u mnie w mieście to miałem wielki problem, żeby kupić nawet pasujący klucz do kół;/



Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: Pasek od pompy wspomagania kierownicy

Post autor: Piotrek86skc » 2012-08-11, 18:39

Uff udało się, ale bez demontażu klimy się nie obyło;/ Wystarczył by sam pasek zdjąć od klimy, ale i tak kompresor do regeneracji idzie.
Więc tak jeśli ktoś chcę kupić pasek do wspomagania to przynajmniej u mnie( wersja z klimą na osobnym pasku) był to 1270mm i 10 mm szerokość. W sklepie dostałem tylko 1275, który ze względu na metalowe przewody od pompy(wbijające się w komorę amortyzatora) nie dał się dobrze naciągnąć i kupiłem 1250. Trochę ciężko się go zakładało, ale ostatecznie się udało.
Mam takie pytanie czy jest jakieś dedykowane położenie dla pompy wspomagania( kąt), w którym powinna być zamontowana. Jakby głośniej pracowała. Wcześniej jej nie słyszałem, ale to może ten kompresor od góry wyciszał.

BTW Bez kompresora od klimy koń dostał wyraźnie mocy. Wiedziałem, że włączony to pobiera KM, ale samo kółko tak by obciążało napęd?
Cholerstwo chyba z 30 kg ważyło;/



ODPOWIEDZ

Wróć do „12. zawieszenie i układ kierowniczy”