Problem z tyłem

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Mały1973
Forumowicz
Posty: 688
Rejestracja: 2009-02-23, 12:32
Model: Mustang Mach I 1971
Silnik: inny V8
Kolor: Medium Blue Metallic
Kontakt:

Problem z tyłem

Post autor: Mały1973 » 2014-09-09, 01:47

Powitał,

może zacznę od początku. W sobotę wiozłem parę do ślubu 200 km ode mnie, w jedną stronę było wszystko ok, na powrocie tuż po starcie odczułem bujanie budą (jakbym miał mocno krzywe koło) i po wrzuceniu D takie lekkie puknięcie po przenoszone przez podłogę (dosłownie), do 30-40 km/h to bujało mną prawie jak na karuzeli, przy większej prędkości było tylko takie bardzo delikatne, ujechałem z 20-30 km zatrzymałem auto, sprawdziłem czy koła są dokręcone, wszystko było ok., po ruszeniu było jeszcze gorzej miotało mną jak szatan do ustalonej prędkości, znowu zatrzymałem, pomacałem felgi i tylna lewa była gorąca, ruszyłem dalej obdzwaniając wszystkich możliwych laweciarzy - przy okazji pozdrawiam - bo nikomu chyba się nie chciało zarobić % ... - zmniejszyłem prędkość do 50 km/h i po 10 km zatrzymałem to felga była chłodniejsza, tak sobie pomyślałem że słabo byłoby gdyby koło mnie wyprzedziło więc zmniejszyłem prędkość do patrolowej, resztę drogi pokonałem niestety przy prędkości 20 km/h, przy dojeżdżaniu np do świateł efekt był taki jakby jedno koło hamowało, nie bujało( to tylko przy ruszeniu) czyli przód-tył, jakby silnik szarpał. Podniosłem dzisiaj konia, na kole brak luzów (no chyba, że łożysko się już zaspawało :/ ) , zdjąłem bęben i nic nie widać, okładziny normalne, nie przypalone. Dodam, że jak jechałem to do prędkości 30-40 km/h koło piszczało jakby przestawiła się zbieżność, pod zdjęciu koła piasta stoi dobrze, żadnych luzów ani nic. Na nic nie najechałem, w nic nie uderzyłem ani nic podobnego, nie raz wiadomo miałem w innych autach piastę czy łożysko do wymiany to huczy czy w ekstremalnych sytuacjach wydaje rózne dźwięki, a tu nic, nagle. Jakieś sugestie?


- Ford Mustang Mach I 429
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation

Awatar użytkownika
ERTE
Forumowicz
Posty: 426
Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
Model: Coupe 289 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: podkład:)

Re: Problem z tyłem

Post autor: ERTE » 2014-09-11, 22:30

A moze luzy są dalej np polaczenie most/resor albo na strzemionach czy tulejach resorów??
Rozumiem że jak kręcisz kołem na podniesionym aucie to koło nie "bije", a opona wizualnie nie uszkodzona bez bąbli itp?
Najlepsza opcja podjechać na stacje diag. na szarpaki



Awatar użytkownika
Mały1973
Forumowicz
Posty: 688
Rejestracja: 2009-02-23, 12:32
Model: Mustang Mach I 1971
Silnik: inny V8
Kolor: Medium Blue Metallic
Kontakt:

Re: Problem z tyłem

Post autor: Mały1973 » 2014-09-13, 00:48

Opony są praktycznie nowe, wszystko ładnie wygląda, mam wszystko roezbrane i wyglada ok, nawet jak podniosłem z kołem to żadnego bicia nie było, pomimo że podczas jazdy pisk był jakbym cały czas palił gumę... masakra jakaś... na razie niestety nie moge podjechać na szarpaki bo auto mam na kołkach, chcę powymieniać wszystko na nowe z amortyzatorami włącznie (może od Simontica jak da znak co to jest lub od kolegów co się oferowali w innym poście) dodatkowo przyplątał się delikatny wyciek z mostu więc od razu też chcę to zrobić.


- Ford Mustang Mach I 429
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation

Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: Problem z tyłem

Post autor: yoozeq » 2014-09-13, 08:20

Wyciek z mostu... może tam jest problem... szpera albo coś mechanicznie Ci przeszkadza. ..


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

ODPOWIEDZ

Wróć do „12. zawieszenie i układ kierowniczy”