Elementy blacharki

nadwozie, blacharka, malowanie, polerowanie, woskowanie

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Elementy blacharki

Post autor: CzyTyTez » 2014-10-18, 19:03

Po pierwsze do jutra jest wyprzedaż blacharki do -30% w CJ, więc chyba taniej się już trafić nie da? Jak ktoś ma coś do kupienia niech się spieszy, bo nie wiem jak często takie okazje ;)

a po drugie w jakiej wersji brać:
-zwykłe, z primerem czy dynacorna?
-w przypadku podłogi w pojedyńczych elementach czy w jednym kawałku?
-zainteresowała mnie poniższa reparaturka:
http://www.cjponyparts.com/wheel-flair- ... 8/p/M201R/" onclick="window.open(this.href);return false;
zastanawiam się czy jest sens ocalić z oryginalnych części jak najwięcej i robić jakieś reperaturki czy lepiej cały element wstawić

p.s.
nie sprowadza ktoś furki, chętnie bym coś komuś dorzucił :)



Awatar użytkownika
simontlc
Forumowicz
Posty: 1078
Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
Model: 289 coupe 1965
Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
Lokalizacja:: TL.
Kontakt:

Re: Elementy blacharki

Post autor: simontlc » 2014-10-18, 19:12

Dynacorn bedzie chyba najlepiej pasowal choc I te nie sa idealne a co do podlogi to cala jest najlepsza ale transpot bedzie problematyczna


ObrazekObrazek
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Elementy blacharki

Post autor: rick » 2014-10-18, 20:12

dynacorn juz nie to co bylo, mamy problemy znimi tez

Postaram się te panele na moim '68 fastback

http://www.thoroughbredgt.com/SearchRes ... mit=Search" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: Elementy blacharki

Post autor: CzyTyTez » 2014-10-18, 20:18

zaczerpnąłem info u źródełka o różnicę:
Tim:
the difference is the name. both are made overseasjus tthe dynacorn has a name brand attached to it

up:
Rick mogę znać Twoje zdanie na temat ratowania blotników gdy jest rant nadkola zgnity? Wymieniać całe, spawać, wstawiać wstawki?
podobny mam dylemat z maską gdzie ruda jest na rancie przednim maski - ratować czy wymieniać i na którą?



Awatar użytkownika
Samuraj7
Młodszy Forumowicz
Posty: 71
Rejestracja: 2015-12-19, 20:06
Model: Convertible 1967
Silnik: inny V8
Kolor: Sauterne Gold

Re: Elementy blacharki

Post autor: Samuraj7 » 2016-02-07, 12:33

Witam wszystkich,
Mam pytanie do koleżeństwa na dziś, jaki kształt miała klapa/ maska komory silnika w Mustangu Convertible z 1967 roku. Chodzi oto czy były też wersje pełne bez dwóch otworów w przedniej części maski? Będę wdzięczny za wszelkie odpowiedzi.
Pozdrawiam
Jacek


Pozdrawiam
Samuraj7
660 904 122

Awatar użytkownika
TomiTomi
Forumowicz
Posty: 103
Rejestracja: 2017-01-31, 11:17
Model: 1968 coupe
Silnik: inny V8
Kolor: Highand Green
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Elementy blacharki

Post autor: TomiTomi » 2020-12-10, 23:19

Podpowiedzcie proszę, takie numery wybite na błotniku w mustangu 1967 o czym świadczą, oryginał czy zamiennik ??
Załączniki
Bez tytułu1.png



ODPOWIEDZ

Wróć do „13. nadwozie”