blad p0340
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 13
- Rejestracja: 2014-05-05, 22:47
- Model: gt
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: red fire
blad p0340
witam. w moim gt \zapala sie check i wywala blad p0340 . oraz blad niskiego napiecia akumulatora . bledy sie kasuja po czym po paru km ten sam problem . macie moze jakies pomysly ??
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 764
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: blad p0340
Polecam lekturę forum. A tak na szybko b. prawdopodobnie mostek diodowy alternatora. viewtopic.php?f=14&t=8147&p=137069&hilit=P0340#p137069" onclick="window.open(this.href);return false;
Sprawdzić nie zawadzi, demontaż alternatora prosty i szybki. Naprawa u elektromechanika nie powinna przekroczyć 200 PLN. (razem z ew. wymianą łożysk) Numer mostka znajdziesz na forum.
Sprawdzić nie zawadzi, demontaż alternatora prosty i szybki. Naprawa u elektromechanika nie powinna przekroczyć 200 PLN. (razem z ew. wymianą łożysk) Numer mostka znajdziesz na forum.
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs