Supercharger/Procharger

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Supercharger/Procharger

Post autor: Stachu_xjr » 2010-07-25, 18:06

Kupie Supercharger lub Procharger cały kit na 400-500km do GT 07r,wiem ze ciezki temat w PL i EU ale moze sie coś trafi jak nie to bede po wakacjach z US sciagał na nowy sezon



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-07-25, 18:29

w Eu to chyba tylko coś takiego:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/T3-T4-T0 ... ccessories


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Post autor: Stachu_xjr » 2010-07-25, 18:40

teżnie Los Angeles, CA, United niestety - JoeHeckracing ma przedstawicielstwo w Niemczech ale ceny chore http://www.velocity-kustoms.de/shop/



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-07-25, 18:53

Stachu_xjr pisze:teżnie Los Angeles, CA, United niestety - JoeHeckracing ma przedstawicielstwo w Niemczech ale ceny chore http://www.velocity-kustoms.de/shop/
Ale jazda wczoraj z nimi gadałem mieli stoisko na zlocie gdzie byłem mieli tam stanga 700+ HP


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: Bolek » 2010-07-25, 22:01

Stachu_xjr w jaką moc celujesz? Jak ponad 500HP to na twoim miejscu zakułbym motor.Jak szaleć to szaleć :)



Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Post autor: Stachu_xjr » 2010-07-25, 22:05

Własnie chce tego uniknąc taki 470 km myśle ze w sam raz bedzie



Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: Bolek » 2010-07-25, 22:19

Na to nie ma co patrzeć czy 450hp czy 500hp ,wszystko zależy czy będziesz mocno i jak często upalał :) Bo jak tak do pojeżdżenia po mieście i utarcia nosa M3 itp.to wystarczy a do zabaw na 1/4 i ścigania się to raczej bym nie ryzykował.Na amerykańskich forach są przypadki że i przy 450HP silniki się rozlatywały ale niektórzy mają po 500HP i nic się nie dzieje.
Orientowałeś się jakie są koszty zakucia silnika 4.6? Może nie jest to jakiś kosmos a jak zostawiasz auto na dłużej dla siebie to może i warto,inna sprawa ze na zakutym silniku to masz możliwość dalszej zabawy w HorsePower.
Masz manuala mam rozumieć?



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-07-27, 09:51

boleknh pisze: Orientowałeś się jakie są koszty zakucia silnika 4.6? Może nie jest to jakiś kosmos a jak zostawiasz auto na dłużej dla siebie to może i warto,inna sprawa ze na zakutym silniku to masz możliwość dalszej zabawy w HorsePower.
Masz manuala mam rozumieć?
w manualu wystarczy 400- 500KM zeby szalec az nadto,wieksza moc to chyba rzeczywiscie tylko na cwiartke a tam zdecydowanie szybszy bedzie automat.. koszt kutego bloku to ok.3,5tys$


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: Bolek » 2010-07-27, 17:33

Koral może masz info ile HP a lepiej NM powinien wytrzymać seryjny automat w GT?



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-07-27, 19:22

z tego co na forach w stanach pisza to ok 500KM i 700NM-szybciej sprzegło pojdzie w manualu niz poleci automat.. oczywiscie sa zestawy wzmacniajace skrzynie na +600HP, no ale moim zdaniem jesli sie nie bedzie szalec po torze i gwaltownie redukowac to przy np jeździe na 1/4mili nasza tez taką moc wytrzyma :) ja zastanawiam sie czy nie podniesc u siebie mocy i moj GT wtedy okazałby sie testowym, oczywiście wszystko zalezy od finansów ,bo spłacam wlasnie złodziei z celnego, no ale mysle ze na taki zestaw wzmacniajacy czy kuty blok mogłbym sobie jeszcze pozwolic, czyli mogłbym zaryzykowac i nie byloby to zbyt duże ryzyko moim zdaniem..
co innego automat którego używa sie na tor, juz obecna moc jest ogromna dla wlasnei gwaltownych redukcji na pelnych obrotach,co innego redukcja przy puszczonym gazie a co innego na pelnym-dlatego na torze Kielce nie szalałem, mialem z powrotem zalozyc wieksza rolke na 475HP zeby moc korzystac z pelni mocy,ale nie chciało mi sie zmieniac wszystkich pozostałych rolek które zmienilem przy upgradzie na stage 3 i stage 4..

no ale dla manuala bez wymiany sprzegła stage 4 tez mogłby byc zabójczy,a spytajcie Alustara jak sie jeździ na wzmocnionym sportowym sprzęgle, auto nie nadaje sie wtedy do jazdy na codzien i meczy.. no a automat odwrotnie,sprawia frajde ,co prawda na programie racing z brenspeed za bardzo reaguje na gaz,no ale automat rusza bez dodawania gazu i mozna sie przyzwyczaic-wiec nawet na codzien nie jezdze na programie "street" chociaz na nim mi pali litr mniej w trasie,pewnie po miescie kilka litrow.. no ale jakos nie chce mi sie co chwila wgrywac tych programow mimo ze SCT robi to bardzo szybko, 3x szybciej od predatora..

podsumowujac nawet stockowe 300KM wykonczy nasze GT jesli bedziemy szalec na torze, mimo wszystko to nie sa auta wyczynowe i pierwsze leca gumy, mosty i wlasnie sprzegło ..
ja mojego GT mam na codzien , jazda nim wogole nie meczy i jest przyjemna, szkolenia na torze traktuje jak zabawe bez nacisku ze musze byc najlepszy, co innego 1/4mili, tam sie skupiam, no ale wiem ze 1/4mili w żaden sposób nie szkodzi koniowi ;) nawet jak teraz odcinke na 3biegu przesune o 500rpm wyżej to na ten ułamek sek jak sie wyzej wkreci to mu nic nie będzie, co innego drift czy jazda na torze cały czas na maksymalnych obrotach, to kazde auto wykonczy.. na Kielcach po kilku okrązeniach pojechałem na stacje bo mało mialem paliwa,ale też widzialem ze temp oleju wzrosla mi do 105st, gdzie na cwiartke nigdy nie przekracza 100st, co prawda czerwone pole zaczyna sie od 120st i te 105 jest zdrowe dla silnika ,no ale juz mi sie nie podobało to meczenie konia i wolalem dac mu odpocząc- w koncu o konia tez należy dbac ;) nawet jak jest bardzo mocny ;) a po co sprawdzac granice jego możliwości..

ustawie wygaszanie bo znow pisze eseje,a wystarczylo zostawic pierwsze zdanie :D
Ostatnio zmieniony 2010-07-27, 20:31 przez Koral, łącznie zmieniany 1 raz.


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Delfinnn
Forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
Model: BYŁ Mustang 01'
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Post autor: Delfinnn » 2010-07-27, 20:21

Koral, Twoje eseje są jak najbardziej na miejscu. Często dowiaduję się czegoś nowego ;)



Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: Bolek » 2010-07-27, 23:11

Dla mnie to mądre spostrzeżenia :) niektóre nabyte drogą jazdy,inne napraw i tuningowania twojego Mustanga a jeszcze inne oczytaniem.Generalnie po twojej "spowiedzi" wiem wszystko co i jak i bardzo dziękuje.Szacunek :padam: Apropo skrzyni to po twoim poście można stwierdzić że automat w Mustangu to dobry przykład że to nie tylko skrzynia dla leniwych,wygodnych ale także kawał dobrej "transmisji" skoro wytrzymuje pod 700Nm :)



Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2010-07-28, 01:36

Stachu_xjr, pogadaj z nimi jakiś czas temu mieli na allegro zestaw Vortecha, gadałem nawet z nimi, mieli spore rabaty w Vortechu więc wychodziło od nich taniej niż ciągnąć indywidualnie z USA
http://americars.com.pl/



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-07-28, 07:56

Pawellos pisze:Stachu_xjr, pogadaj z nimi jakiś czas temu mieli na allegro zestaw Vortecha, gadałem nawet z nimi, mieli spore rabaty w Vortechu więc wychodziło od nich taniej niż ciągnąć indywidualnie z USA
http://americars.com.pl/
oczywiscie popytaj tez innych, Piro swojego czasu pisal ze ma kilka kompresorow ,w tym kenne bella i od GT500- no i alustar powinien miec.. ale nie wiem czy od silinika 5,4 pasuje.. w sumie taki dokładany ma sporo zalet, tzn taki jak Vortecha,bo mozna lepiej sprawe rozwiazac z paskiem, założyc super wydajny intercooler ktory nawet latem super schlodzi powietrze, no i nastepna zaleta to to ze miedzy kompresorem a silnikiem masz jeszcze miejsce tzn kawalek dolotu w który np jakbys zdecydowal si ena podtlenek mozesz zamontowac wtryskiwacz i nitro nie przechodzi przez kompresor i ne musisz sie bac ze niska temperatura rozwali lopatki wirnika ;) a w kompresorach nakładanych na silnik takich jak saleena czy Kenne Bella mozna zastosowac tylko direct port, no chyba ze chcesz ryzykowac kompresorem, to wtedy wszystko mozna..
jesli chodzi o kompresor to taki Vortecha lub podobny kit mozna dostac w stanach uzywany ,mozesz tez napisac do AniTravel,czy jest w stanie taki zestaw Ci taneij załatwic,a mysle ze na pewno jest , po co płacic za cos 20-30tys.zł jak mozna zapłacic polowe tego.. za pelna kase masz gwarancje z ktorej i tak nei skorzystasz..
boleknh pisze: po twoim poście można stwierdzić że automat w Mustangu to dobry przykład że to nie tylko skrzynia dla leniwych,wygodnych ale także kawał dobrej "transmisji" skoro wytrzymuje pod 700Nm :)
tak jak pisałem nie widze sensu zwiekszac moc pow 500KM jersli nei chcesz sie scigac na 1/4mili, a jesli sie scigac to tylko automatem, zadne auto wyczynowe na cwiartke nie jest w manualu..
zobacz przykład GT500 KR Alustara, mial wczesniej 570KM i zrobil na 1/4mili 12,15, co prawda raz,ale znaczy ze mogl wiecej razy tez-teraz dolozyl mnostwo $$$ i kompresor Kenne Bella,mocniejsze sprzegło i mnotswo pierdół w tym koszty strojenia itp itd ,auto ma boost 2x wiekszy niz wczesniej bo ok 25-30psi, po prostu rakieta -no i co? nie zszedl ponizej 12 i kreci podobne czasy mimo ze ma 200KM wiecej i 300NM-obciażyl tylko wszystkie elementy auta przeogromna moca,-auto sporo wiecej pali, ciezko nim jeździc a rezultat mało widoczny oprocz wydanej porzadnej kasy $$$.. mam nadzieje ze Alu sie o to nie obrazi, bo wg mnie ta ogromna moc odczuwa teraz bardzo ale rezultat widac tylko na hamowni no i w codziennej jezdzie gdzie to auto ciezko teraz opanowac-nie wiem czy Alu nie lubi automatów(mi mowil ze lubi :P ) ale ja jakbym mial juz taka kase to wlozylbym do jego auta automat-zrobiłby wtedy naprawde niska 11stke i w koncu poczułby frajde z tego co ma :) oczywiscie jego zamierzeniem bylo stworzenie KR,ktory przeciez jest w manualu,no ale przeciez przy sprzedazy mogłby zawsze wlozyc manuala,tylko po co jakby to był jedyny na swiece KR w automacie,unikalny i niepowtarzalny do tego piekielnie szybki :)
szczerze jakbym miał kase to odkupil bym od niego ta maszyne bo jest piekna,no ale włożyłbym własnie nowy 6biegowy automat- bo nie tylko cenie wygode,ale pow 500KM to najlepsze rozwiazanie ,nawet GTR jest w automacie,wiec nikt mi nie powie ze automat nie jest na tor :P
a swoja droga GTR powstał tez dzieki kilku patentom Forda min plazmowemu skrawaniu tulei-dlatego jest taki mocny bo na licencji Forda :P ;)
szkoda ze GT500 nie wypuszczaja w automacie,tylko w manualu z wadliwym sprzegłem które predzej czy pozniej sie sypie i trzeba je wymeiniac na mocniejsze.. dlatego ja mysle o nowym GT 2011 z nowa automatyczna superszybka 6biegowa skrzynia, dzieki której 300konna V6 jest szybsza niz 400konny GT w manualu ;) no i pali 7l/100km ;)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

andronik
Członek Honorowy MKP
Posty: 398
Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black Metal
Kontakt:

Post autor: andronik » 2010-07-28, 09:54

koral pisze:dzieki której 300konna V6 jest szybsza niz 400konny GT w manualu
Skad takie info? :zdziwko:


Pozdrawiam,
Tomek

[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]

ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”