Nakrętki do kół - mustang 2005+

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Nakrętki do kół - mustang 2005+

Post autor: alfatech » 2009-03-07, 23:05

Hej!
Orientuje się ktoś jakie nakrętki są potrzebne do S197 ? Jaki gwint ,skok :zdziwko:
Muszę kupić przelotowe ,dekle od nowych felg zapierają się o oryginalne śruby :/


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
Robert
Forumowicz
Posty: 181
Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
Model: Ford Mustang 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: Perf White

Post autor: Robert » 2009-03-07, 23:20

Tu moze cos znajdziesz ?


[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-03-08, 11:30

Tu moze cos znajdziesz ?
chyba nic nie znalazłem tzn gwintu tam nie ma podanego :/

Dostałem przed chwilą takie info od sprzedawcy z allegro :
"Witam
Do forda stosuje się rozmiary M 12 * 1,5 stożek .
Czy Pana alu felgi są originalne czy nie originalne.Do nieoriginalnych alu felg forda stosuje się nakrętki M 12 * 1,5 stożek a do originalnych alu felg stosuje się nakrętki M 12 * 1,5
z plaską podkladką.Nakrętki przelotowe na klucz 19 mamy tulko chromowe przelotowe
z kołnierzem natomiast nakrętki przelotowe z kołnierzem ocynkowane mamy na klucz 21.
Do felg stalowych forda stosuje się nakretki M 12 * 1,5

Pomijam fakt że mając oryginalne alusy ,były założone nakrętki ze stożkiem ............ a czy ktoś może potwierdzić ,ewentualnie nie potwierdzić :hyhy: gwint M12 x1,5 ?


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-03-08, 11:48

Uwazam ze pisze bzdury - ale jak sie myle to mnie poprawcie - mamy 12X ale gwint calowy !! nie metryczny . Jak cos to mam na sklepie - w pon odkrece jedna nakretke i sprobuje wkrecic 12x1,5



alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-03-08, 12:16

AluStar pisze:Uwazam ze pisze bzdury
też tak myślę :( ,porównywałem na rockauto śruby od Mercury Cougar ( ma idento jak europejski ford Cougar ) i śruby do mustanga 2004 ( do S197 - nima ) są w dziwnych calach podane ( nie mam pojęcia jak to przeliczać :/ ) a do Cougara metryczne właśnie M12 x 1,5 i ten metryczny nie ma odpowiednika w calowych :zdziwko:
Jak cos to mam na sklepie - w pon odkrece jedna nakretke i sprobuje wkrecic 12x1,5
byłbym wdzięczny :)


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-03-08, 22:43

Czemu nie zerkniesz na e-bay - na pewno gwint to 1/2 i teraz musisz dobrać odpowiednią długość żeby gwint śruby się mieścił, są różne do wyboru i do niefabrycznych felg raczej dobiera się wersje slim - nakrętki są węższe niż te fabryczne.

Przelotowych nakrętek bym nie brał jak to będzie wyglądać to raz a dwa będą ci rdzewiały śruby.

np http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Lug-Nuts ... ccessories


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-03-09, 01:25

JESZCZE NiE SPRAWDZALEM - ALE JAK COS TO POMOGE ZALATWIOC - pewnie ze kupuj Kryte !! Jak nawet jest gwint calowy ( i gosc ci wcisnie 12x15 metryczny /nasz ) to nawet nie wyczujesz duzego oporu jak zastosujesz 12x1,5 metryczny - a zniszczysz sobie gwint. Mamy nakretki i poleci szpilka i wtedy wiaze sie z wymiana na nowa , ato nie jest taka latwa sprawa jak wymiana sruby do kol. Dziwi mnie jak niektorzy goscie wciskaja kity aby sprzdac komuc pare nakretek. Ja robilem dystanse do aut po 500 Km i zawsze jak widze ze temat jest niebezpieczny to sie wycofuje. Przeciez gosc moze sie zabic ..
Ja zgubilem nakretke zabezpieczajaca i sciagalem z niemiec o gwincie calowym - potwierzda to moje przypuszczenia.
Oto nasze dziela .
Załączniki
5.jpg
5.jpg (9.06 KiB) Przejrzano 11925 razy
BANER.jpg
DSC00231.JPG
DSC00232.JPG
szpr4 kopia.jpg
szpr4 kopia.jpg (36.18 KiB) Przejrzano 11925 razy
6.jpg
6.jpg (8.9 KiB) Przejrzano 11925 razy



Awatar użytkownika
pavlito
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1322
Rejestracja: 2008-12-21, 03:34
Model: GT 05 premium manual
Silnik: V8 4.6
Kolor: Sonic Blue

Post autor: pavlito » 2009-03-09, 01:27

Ja przejeździłem kilka sklepów i serwisów w Wawie, które sprzedają amcary, ale te na Europę mają już metryczne gwinty, a nasze S197 na pewno mają calowe - tak jak SeaBiscuit pisze 1/2".

Zamawiałem felgi w firmie ATT i przysłali komplet z nakrętkami 1/2", węższymi od oryginalnych. Może spróbuj u ich?
http://www.autotiptop.com.pl/



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-03-09, 01:32

pavlito pisze:Ja przejeździłem kilka sklepów i serwisów w Wawie, które sprzedają amcary, ale te na Europę mają już metryczne gwinty, a nasze S197 na pewno mają calowe - tak jak SeaBiscuit pisze 1/2".

Zamawiałem felgi w firmie ATT i przysłali komplet z nakrętkami 1/2", węższymi od oryginalnych. Może spróbuj u ich?
http://www.autotiptop.com.pl/
Potwierdzam 12x1/2" - wlasnie takie powinny być



Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-03-09, 08:38

AluStar pisze:
pavlito pisze:Ja przejeździłem kilka sklepów i serwisów w Wawie, które sprzedają amcary, ale te na Europę mają już metryczne gwinty, a nasze S197 na pewno mają calowe - tak jak SeaBiscuit pisze 1/2".

Zamawiałem felgi w firmie ATT i przysłali komplet z nakrętkami 1/2", węższymi od oryginalnych. Może spróbuj u ich?
http://www.autotiptop.com.pl/
Potwierdzam 12x1/2" - wlasnie takie powinny być
Nie mogę znaleźć pudełka z moich, które kupowałem na ebay do razorów ale są slim i mają jakieś 1,5 głębokości na gwint. Płaciłem za nie chyba z 50$ bo wybrałem te z ruchomą obrotową końcówką dociskającą felgę - podobno najlepsze na świecie???


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-03-09, 10:21

SeaBiscuit pisze:Przelotowych nakrętek bym nie brał jak to będzie wyglądać to raz a dwa będą ci rdzewiały śruby.
no właśnie nie będzie wyglądać bo będą pod kapslami felg ,korozja też się nie przejmuję ,wystarczy czymś zapakować i już.
AluStar pisze:Potwierdzam 12x1/2" - wlasnie takie powinny być
yyyy............ chyba powinny być 1/2 20 ,to pierwsze oznacza średnice w środku to drugie skok gwintu na cal 20 zwojów. M12 prawdopodobnie nawet nie uda się wkręcić z powodu zbyt małej średnicy w śrubie ........ i dobrze bo jak napisałeś zerwać gwint to nie problem. Na rock auto są śruby przelotowe ,więc trzeba będzie chyba kupić, na allegro jest kilka śrub 1/2 może się coś dopasuje na długość :zdziwko: albo ........................... spiłuję ,lub stoczę te co mam o parę mm :hyhy:
No nic ............. dziękuję wszystkim za pomoc :]


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Post autor: LIZZARD » 2009-03-09, 17:55

Nie wiem czy pomogę, ale znalazłem przelotowe do stanga 2005+ z wymiarami metrycznymi gwintu: 12mmx1.5, może to je to, ło co Ciebie idzie :niepewny:

http://www.thunderracing.com/catalog/?a ... 19&pcid=19

Obrazek


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-03-09, 19:17

LIZZARD pisze:Nie wiem czy pomogę, ale znalazłem przelotowe do stanga 2005+ z wymiarami metrycznymi gwintu: 12mmx1.5, może to je to, ło co Ciebie idzie
po mału baranieję :zdziwko: ale w większości sklepów ( hmm we wszystkich na które włazilem ) są 1/2 20 ....... i znalazłem takie przelotowe ..........w PL :) po 4 zł ,czekam aż mi koleś da link do aukcji :)


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
pavlito
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1322
Rejestracja: 2008-12-21, 03:34
Model: GT 05 premium manual
Silnik: V8 4.6
Kolor: Sonic Blue

Post autor: pavlito » 2009-03-10, 01:40

12mm nie wchodzą na śrubę.

A może gdzieś spotkaliście zabezpieczenia przeciwkradziejne do stanga? Mam na myśli nasz rynek (ew. Europa) bo w USA gdzieś w necie znalazłem.



Awatar użytkownika
Robert
Forumowicz
Posty: 181
Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
Model: Ford Mustang 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: Perf White

Post autor: Robert » 2009-03-10, 09:52

pavlito pisze:12mm nie wchodzą na śrubę.

A może gdzieś spotkaliście zabezpieczenia przeciwkradziejne do stanga? Mam na myśli nasz rynek (ew. Europa) bo w USA gdzieś w necie znalazłem.
Ja sobie kupilem na ebayu, ale istnieje szansa, ze bede je sprzedawal - wyjasni sie w ciagu miesiaca jak bede sciagal nowe felgi.


[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”