Klasyczny mustang jaki silnik wybrać?

porady dla kupujących Mustanga I generacji

Moderatorzy: Pavulon_, pluzz, Rezor, Przemek64, Piotrek86skc

Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1612
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: Klasyczny mustang jaki silnik wybrać?

Post autor: Rezor » 2016-12-27, 20:00

harry pisze:A ja zapytam,jaki silnik lepszy model 351 Clevlend czy Windsor-przymierzam się do zakupu Maha 1,może jakieś opinie,oceny,doświadczenia.
Z tunerskiego pkt widzenia Cleveland: mniejsza średnica wału, silnik można kręcić wyżej i wytrzymuje wyższe moce. Z ekonomicznego pkt widzenia Windsor: dużo części idzie przeszczepić z 289 i 302, a do tego półwieczna produkcja. Pomijając takie "rarytasy" jak głowice gt40 to części i ich wariacji jest od groma :P


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

harry
Stowarzyszenie MKP
Posty: 410
Rejestracja: 2014-09-08, 21:15
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: żółty
Lokalizacja:: warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Kontakt:

Re: Klasyczny mustang jaki silnik wybrać?

Post autor: harry » 2016-12-27, 20:35

Jakby udało się 69 albo 70 to było bardzo fajnie,ale pewnie padnie na 71 lub 73,ale moje pytanie który z silników 351 jest lepszy,a w ogóle jakia jest
różnica Clivlend a Windsor.



Awatar użytkownika
simontlc
Forumowicz
Posty: 1078
Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
Model: 289 coupe 1965
Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
Lokalizacja:: TL.
Kontakt:

Re: Klasyczny mustang jaki silnik wybrać?

Post autor: simontlc » 2016-12-27, 21:08

Harry wpasnie właśnie dostałem cynk od znajomego , który lada chwila będzie miał 69 do sprzedania, ale raczej do do remontu


ObrazekObrazek
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"

harry
Stowarzyszenie MKP
Posty: 410
Rejestracja: 2014-09-08, 21:15
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: żółty
Lokalizacja:: warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Kontakt:

Re: Klasyczny mustang jaki silnik wybrać?

Post autor: harry » 2016-12-27, 21:23

A jakichś więcej szczegółów,skąd auto,jaki silnik itd.Może być do remontu,nawet jestem bardzie zainteresowany autem do remontu
bo jeżeli zrobię to wiem co mam.



harry
Stowarzyszenie MKP
Posty: 410
Rejestracja: 2014-09-08, 21:15
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: żółty
Lokalizacja:: warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Kontakt:

Re: Klasyczny mustang jaki silnik wybrać?

Post autor: harry » 2016-12-27, 21:31

Ok. dzięki.



Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: Klasyczny mustang jaki silnik wybrać?

Post autor: yoozeq » 2016-12-28, 10:46

Z tego co ja wiem to tak jak MAKU pisze w tym roczniku nie ma wyboru... 351C i tutaj jest temat rzeka... Blok dużo mocniejszy niż 351W głowice z dużymi portami większymi w stosunku do 351W niby wszystko wzmocnione ale... tylko dwie galerie olejowe co wpływa na smarowanie silnika i jest na minus... problem zacierającego się wałka rozrządu na pierwszej panewce jeśli jest źle zamontowana..., temat zacierania koników na górze..., ale jeśli nie planujesz go kręcić do wysokich RPM do dobry i mocny silnik z potencjałem chociaż do 351W więcej części "tuningowych" za mniej $. Tak to wygląda w kilku zdaniach. A jeszcze jedno 351C ma głowice 2V i 4V , otwarte i zamknięte komory spalania, z tego co czytałem to najlepsze głowice są australijskie :)


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

bolsiak
Stowarzyszenie MKP
Posty: 134
Rejestracja: 2014-02-24, 11:50

Re: Klasyczny mustang jaki silnik wybrać?

Post autor: bolsiak » 2016-12-28, 11:24

W Australii wciąż produkują Cleveland'a, więc zakładam że również jakieś R&D na jego głowicach poczynili. Również z częściami nie powinno być w tym momencie problemu, tylko trzeba z Australii ściągać. Robią też różne pojemności, od 302 zaczynając.



ODPOWIEDZ

Wróć do „20 kupowanie samochodu”