witam.
jestem nowym uzytkownikiem. jestem zainteresowany kupnem mustanga rocznik 65,66,67 lub 70. czy do 25 tys. mozna sie wyrobic? auto oczywiscie do renowacji ale zeby jeszcze jezdzilo.. i jakie sa mniej wiecej koszta takiej renowacji? jesli chodzi o czesci to mozna kupic wszystko czy jest z tym problem?
pozdrawiam
ps.
najbardziej podoba mi sie fastback ale wiem ze to bardzo drogie i rzadkie. czy ten klasyczny mozna jakos przerobic?
mustang / kupno klasyka
Moderatorzy: Pavulon_, pluzz, Rezor, Przemek64, Piotrek86skc
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: mustang kupno
25 000 złotych polskich będzie Ci surowca fastback projekt, który będzie potrzebował jeszcze co najmniej 25000 w pracy. Do 25 000 dolarów USA lub Kanady będzie Ci bardzo dobre fastback.
http://ontario.kijiji.ca/c-cars-vehicle ... Z274468817" onclick="window.open(this.href);return false;
http://ontario.kijiji.ca/f-mustang-cars ... rdZmustang" onclick="window.open(this.href);return false;
http://ontario.kijiji.ca/c-cars-vehicle ... Z274468817" onclick="window.open(this.href);return false;
http://ontario.kijiji.ca/f-mustang-cars ... rdZmustang" onclick="window.open(this.href);return false;
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: mustang kupno
Za 25 tys $ /rozumiem razem z opłatami/ powinieneś dostać całkiem ładnego fstbcka w podstawowej wersji oczywiście, renowacja jeśli nie będziesz samodzielnie robił to gdzieś od 30-40 tys zł /razem z częściami/ i praktycznie bez górnej granicy
Wszystkie części można łatwo dostać w US, niestety trzeba płacić cło, a i wysyłka nie jest tania...
Oczywiście również można kupić zwykłe coupe/rząd 10 tys $/ i osobno sam dach od fasbacka /co mnie również zaproponowano jak kupowałem części do swojego coup/, trochę zabawy i masz... Rzecz jasna nie popieram tego typu modyfikacji i mnie osobiście przeszkadzała by sama świadomość dokonania takiego czynu...
Wszystkie części można łatwo dostać w US, niestety trzeba płacić cło, a i wysyłka nie jest tania...
Oczywiście również można kupić zwykłe coupe/rząd 10 tys $/ i osobno sam dach od fasbacka /co mnie również zaproponowano jak kupowałem części do swojego coup/, trochę zabawy i masz... Rzecz jasna nie popieram tego typu modyfikacji i mnie osobiście przeszkadzała by sama świadomość dokonania takiego czynu...
_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
- Pavulon_
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2168
- Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
- Model: 1965 Convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: Prairie Bronze
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Re: mustang / kupno klasyka
cześć,eleanor92 pisze:witam.
jestem nowym uzytkownikiem. jestem zainteresowany kupnem mustanga rocznik 65,66,67 lub 70. czy do 25 tys. mozna sie wyrobic? auto oczywiscie do renowacji ale zeby jeszcze jezdzilo.. i jakie sa mniej wiecej koszta takiej renowacji? jesli chodzi o czesci to mozna kupic wszystko czy jest z tym problem?
pozdrawiam
ps.
najbardziej podoba mi sie fastback ale wiem ze to bardzo drogie i rzadkie. czy ten klasyczny mozna jakos przerobic?
przede wszystkim to musiałbyś sprecyzować czy chodzi o PLN czy USD. Powyżej dwóch kolegów odpowiadało i każdy inaczej
ja zakładam że miałeś na myśli jednak PLN bo za 25k usd to kupić nie trudno więc jeśli chcesz koniecznie fastbacka to raczej w tej cenie i to jeszcze w kraju auta takiego nie kupisz. Musisz zwykle liczyć opłat za sprowadzenie ze stanów około 7-10 tys PLN (w zależności od firmy która to ogarnie).
jeśli masz możliwość "dokulać" jakoś kasę na transport/opłaty itp (czyli te 7-10k pln) to za 25k pln czyli to wyjdzie jakieś 8-9 tys USD możesz szukać do renowacji jeżdżącego fastbacka z roku 1970, są one trochę tańsze niż z roczników 65-66 oraz 67. Inna opcja to zakup wersji coupe/hardtop.
Re: mustang / kupno klasyka
a jesli chodzi o klasycznego do 25 tys zlotycz co z tego bedzie? totalny trup?
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: mustang / kupno klasyka
ładne coupe, za fastback sprawdź co alski kupił i masz ideą. Projekt, nic więcej. 71-73 fastback, a nie złym stanie jest około 25k
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: mustang / kupno klasyka
ops zobaczyłem "fastback" i "25 tys" to jakoś automatycznie przełączyłem się na $Pavulon_ pisze:
musiałbyś sprecyzować czy chodzi o PLN czy USD. Powyżej dwóch kolegów odpowiadało i każdy inaczej
Ostatnio nie orientowałem się jak wyglądają opłaty ale podobno coś doszło od czasów kiedy ja sprowadzałem, nie wiem...
Pewnie Pavulon dobrze mówi że ok 10k zł, to tak licząc /jeśli to wszystkie opłaty/ zostaje ci na dzień dzisiejszy ok 5,5 kafla w $ na auto
więc w grę wchodzi tylko coupe do resto...
_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: mustang / kupno klasyka
sprawdziłem konwerter pieniędzy. Stang67 ma rację, z tym koszty 25000 zolty będzie można dostać tylko coupe, który wymaga pracy