nie wierzę w to że rzeczoznawcy będą się tego czepiać (jako ogólny trend oczywiście) a poza tym mogą nawet nie mieć wystarczającej wiedzy żeby rozpoznać swap (bez urazy oczywiście, znowu generalizuję). Co innego jesli zostaną wdrożone jakieś przepisy o takiej weryfikacji itp.6t07t pisze:Przy samochodzie, który jest swapem z I6 na V8 nie będzie możliwości zarejestrować go na żółte tablice.
Teraz może to nie mieć znaczenia ale przewidując wielce prawdopodobną możliwość wprowadzenia podatków ekologicznych, ograniczeń dla poruszania się, itp. dla starszych samochodów (tzw. gratów) to może to już być ważne...
osobiście również uważam że jeśli będzie widoczny kierunek dotyczący ekologii/zakazu poruszania sie gratów itp to będzie dotyczyć to raczej "starego" sprzętu na białych blachach a te na żółtych będą z tego wyłączone a co za tym idzie weryfikacja co jest rejestrowane na żółte dużo bardziej przestrzegana. Zobaczymy jak będzie, czas pokaże.