Mój "pierworodny" Stang 66 trafił w ręce mojego dobrego znajomego. Po przejechaniu ok 500 km stwierdził on że jest super, tylko co można zrobić aby był bardziej super i trochę nowocześniej...
Po głowie chodzą mi takie modyfikacje:
- skrzynia AOD- tylko za ile i skąd?
- zmiana układu kierowniczego na "krótszy" np: http://www.cjponyparts.com/borgeson-pow ... 6/p/PSK12/
- tuleje zawieszenia z poliuretanu, np: http://www.cjponyparts.com/prothane-tot ... 6/p/SBK10/
Pytanie... Czy moja koncepcja jest słuszna? Czy można jakoś inaczej "unowocześnić" auto?
Pozdrawiam
Jakie modyfikacje dla 1966 coupe?
Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc
Re: Jakie modyfikacje dla 1966 coupe?
Ilu Nas tyl edrog do przerobek.
ja moge tylko podpowiedziec -
Nie idz odrazu w Poliuretany - szkoda tego modelu.
- zmien zawieszenie cale a nie jakies gumki
- zalecaja zmiane hamulców - ale to sam bedziesz decydowal co ci pasuje . .
- ukl kierowniczy dobry pomysl tak samo jak skrzynia
ja moge tylko podpowiedziec -
Nie idz odrazu w Poliuretany - szkoda tego modelu.
- zmien zawieszenie cale a nie jakies gumki
- zalecaja zmiane hamulców - ale to sam bedziesz decydowal co ci pasuje . .
- ukl kierowniczy dobry pomysl tak samo jak skrzynia
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: Jakie modyfikacje dla 1966 coupe?
Wiem, że niektórzy z was będą mnie nienawidzić za to . Ale... jeśli chcesz mieć swój klasykę w 21 century i przestać jazdy samochodów od Fred Flinstone , użyj 21 century technologii. Ja spróbuje to do przyszłego projektu, kiedy mój 67 fastback jest zakończony.
http://schwartzperformance.com/1964-1973-mustang/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sa wiele części do klasyki, wszystko, od epoki kamiennej(oryginał) aż do nowoczesne. Jaki duży jest twój portfel?
Twoja propozycja jest 1/2 krok wyżej epoki kamiennej. Zmień całe zawieszenie i nie trać pieniędzy tylko na tulei
to jest krok wyżej epoki kamiennej, ale poczujesz różnicę
http://www.mustangsplus.com/xcart/1965- ... r-Kit.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://schwartzperformance.com/1964-1973-mustang/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sa wiele części do klasyki, wszystko, od epoki kamiennej(oryginał) aż do nowoczesne. Jaki duży jest twój portfel?
Twoja propozycja jest 1/2 krok wyżej epoki kamiennej. Zmień całe zawieszenie i nie trać pieniędzy tylko na tulei
to jest krok wyżej epoki kamiennej, ale poczujesz różnicę
http://www.mustangsplus.com/xcart/1965- ... r-Kit.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
Re: Jakie modyfikacje dla 1966 coupe?
A nie lepiej i szybciej od razu tak
http://fancytuning.com/2012/05/retrobui ... more-19576" onclick="window.open(this.href);return false;
Niech każdy robi ze swoim samochodem co mu się podoba;D Aczkolwiek nie rozumiem ludzi, którzy chcą mieć 50 letnie samochody, ale we współczesnej jakości
http://fancytuning.com/2012/05/retrobui ... more-19576" onclick="window.open(this.href);return false;
Niech każdy robi ze swoim samochodem co mu się podoba;D Aczkolwiek nie rozumiem ludzi, którzy chcą mieć 50 letnie samochody, ale we współczesnej jakości