Fordzik z 66r 6 cylindrowa rzędówka - renowacja od podstaw
Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 2010-10-10, 14:33
- Model: I gen. 1967r
- Silnik: inny V8
- Kolor: Perłowy błękit
Fordzik z 66r 6 cylindrowa rzędówka - renowacja od podstaw
Jestem tutaj nowy i na początek witam wszystkich.
Chciałbym założyc temacik zwiazany z renowacją od podstaw Mustanga jak w temacie.
Silniczek nie wiem dokładnie jaki, 6 cylindrowa rzędówka, wałek rozrządu w kadłubie, górnozaworowy. Na początek kilka zdjęc jak wyglądał samochód na samym początku (patrz zdjęcia od ostatniego).
Pozdrawiam.
Chciałbym założyc temacik zwiazany z renowacją od podstaw Mustanga jak w temacie.
Silniczek nie wiem dokładnie jaki, 6 cylindrowa rzędówka, wałek rozrządu w kadłubie, górnozaworowy. Na początek kilka zdjęc jak wyglądał samochód na samym początku (patrz zdjęcia od ostatniego).
Pozdrawiam.
- Załączniki
Ostatnio zmieniony 2010-10-10, 21:24 przez emiloski, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 2010-10-10, 14:33
- Model: I gen. 1967r
- Silnik: inny V8
- Kolor: Perłowy błękit
kolejne zdjęcia.
Co sądzicie o tym wszystkim? Jakieś sugestie, pomysły?
Na koniec dnia chciałbym jeszcze zapytac o kilka danych technicznych, a mianowicie:
-jaka oliwa jest w tym automacie, lub co dostepnego w polsce mozna do niej wlac,
-jaka jest kolejnosc zapłonów
-jak prawidłowo ustawic palec rozdzielacza (niestety wyjąłem go bezmyślnie, bez zrobienia jakichkolwiek znaków)
-może ktoś wie jaki jest nr zamiennika filtra oliwy dostępny w RP
Pozdrawiam kolegów.
Co sądzicie o tym wszystkim? Jakieś sugestie, pomysły?
Na koniec dnia chciałbym jeszcze zapytac o kilka danych technicznych, a mianowicie:
-jaka oliwa jest w tym automacie, lub co dostepnego w polsce mozna do niej wlac,
-jaka jest kolejnosc zapłonów
-jak prawidłowo ustawic palec rozdzielacza (niestety wyjąłem go bezmyślnie, bez zrobienia jakichkolwiek znaków)
-może ktoś wie jaki jest nr zamiennika filtra oliwy dostępny w RP
Pozdrawiam kolegów.
- Załączniki
Ostatnio zmieniony 2010-10-10, 21:23 przez emiloski, łącznie zmieniany 1 raz.
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Kolejność zapłonu masz podaną na kolektorze dolotowym i sam dałes z tym fotke To malowanie napisów na czerwono to usuń bo tak nie powinno być.
Ten Mustang, którego widać na zdjęciach to model 1966, który zresztą wyglada na bardzo zdrowy
Silnik natomiast jest z 1967r czyli napewno nie od tego auta.
Ten Mustang, którego widać na zdjęciach to model 1966, który zresztą wyglada na bardzo zdrowy
Silnik natomiast jest z 1967r czyli napewno nie od tego auta.
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 2010-10-10, 14:33
- Model: I gen. 1967r
- Silnik: inny V8
- Kolor: Perłowy błękit
A mi się podoba ten czerwony napis
Blachareczka już dawno wypiaskowana i pomalowana co widac w kawałku na jdenym ze zdjęc silnika. Co do kolejności zapłonów to w ktorym miejscu na tym dolocie jest to rozpisane? 1:5:3:6:2? Czy się mylę? A co Panowie powiecie o tym oleju w skrzyni?
Najpopulaniejszy dextron III? Czy nie bedzie to pracowało?
Hej.
Blachareczka już dawno wypiaskowana i pomalowana co widac w kawałku na jdenym ze zdjęc silnika. Co do kolejności zapłonów to w ktorym miejscu na tym dolocie jest to rozpisane? 1:5:3:6:2? Czy się mylę? A co Panowie powiecie o tym oleju w skrzyni?
Najpopulaniejszy dextron III? Czy nie bedzie to pracowało?
Hej.
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Nie można chyba nie zauważyć wielkiego napisu FIRING ORDER 1-5-3-6-2-4
Czy to co widać w tle jednego ze zdjec to wlasnie pomalowane auto
Chyba, że malowane było razem z silnikiem wszystko jak leci na jeden kolor
do tego zachlapana komora silnika, zawieszenie, itd...
A taki był ładny Y-color code...
Szkoda
Jakie masz w końcu to auto??
W podpisie masz 1967, auto za zdjęciach to 1966 , silnik 1967 ????
O co chodzi??
Skrzynia C4 nie ma specjalnych wymagan co do oleju, moze być dextron III lub inny typowy ATF dobrej jakości.
Czy to co widać w tle jednego ze zdjec to wlasnie pomalowane auto
Chyba, że malowane było razem z silnikiem wszystko jak leci na jeden kolor
do tego zachlapana komora silnika, zawieszenie, itd...
A taki był ładny Y-color code...
Szkoda
Jakie masz w końcu to auto??
W podpisie masz 1967, auto za zdjęciach to 1966 , silnik 1967 ????
O co chodzi??
Skrzynia C4 nie ma specjalnych wymagan co do oleju, moze być dextron III lub inny typowy ATF dobrej jakości.
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 2010-10-10, 14:33
- Model: I gen. 1967r
- Silnik: inny V8
- Kolor: Perłowy błękit
Kolejnośc zapłonów juz ustawiona.
Co do oleju w skrzyni wielkie dzieki.
Auto nie jest moje tylko dobrego znajomego, ja je składam. Co do lakieru i wykonania również mam dużo zastrzeżeń. Kolor i lakiernika wybierał właściciel. I tak raz wyganiałem go do porawki (drzwi były jaśniejsze od reszty). Podłoga po piaskowaniu sito i również tak pomalowana. Niedospawany itp. Masakra. A co ro spasowania elementów to u dziadka w wozie deski lepsze szczeliny mają. Właśnie wszystk oco nietrzeba wymalowane a podłoga nieruszona. Szkoda troszkę oryginalnego koloru. Mi również bardziej się podobał.
Ja zająłem się remontem bardziej od strony mechanicznej. Co do koloru silnika dobrałem najbardziej podobny jaki był w oryginale i chyba taki powinien byc. Przybrudzi się i bedzie jak talala.
Pozostało mi jeszcze zdjąc miskę bo przygieta i korbowów stuka, a następnie próba odpalenia. Nie wiem ile nie pracował, ale wielkiej polityki w nim nie ma i jak gażnik sprawny powinien załapac. Jakie filtry oleju pasują do tego silnika?
Ogólnie może coś z niego jeszcze bedzie.
Pozdrówki.
Co do oleju w skrzyni wielkie dzieki.
Auto nie jest moje tylko dobrego znajomego, ja je składam. Co do lakieru i wykonania również mam dużo zastrzeżeń. Kolor i lakiernika wybierał właściciel. I tak raz wyganiałem go do porawki (drzwi były jaśniejsze od reszty). Podłoga po piaskowaniu sito i również tak pomalowana. Niedospawany itp. Masakra. A co ro spasowania elementów to u dziadka w wozie deski lepsze szczeliny mają. Właśnie wszystk oco nietrzeba wymalowane a podłoga nieruszona. Szkoda troszkę oryginalnego koloru. Mi również bardziej się podobał.
Ja zająłem się remontem bardziej od strony mechanicznej. Co do koloru silnika dobrałem najbardziej podobny jaki był w oryginale i chyba taki powinien byc. Przybrudzi się i bedzie jak talala.
Pozostało mi jeszcze zdjąc miskę bo przygieta i korbowów stuka, a następnie próba odpalenia. Nie wiem ile nie pracował, ale wielkiej polityki w nim nie ma i jak gażnik sprawny powinien załapac. Jakie filtry oleju pasują do tego silnika?
Ogólnie może coś z niego jeszcze bedzie.
Pozdrówki.