Szanowni koledzy i koleżanki. Mam pytanie. Otóż autko wysoko trzyma wolne obroty (jak się rozgrzeje spadają), spadają jednak powoli. Po naciśnięciu dynamicznym pedału gazu i puszczeniu obroty spadają do ok 900, potem rosną na chwile tak do 1200 i spadają znów do normalnego poziomu.
Zaczynam diagnozę od przepustnicy. Wykręciłem ją, wyczyściłem.
Jak się nazywa element nr 2 na zdjęciu? Numer 1 to tps czyli czujnik położenia przepustnicy, a jak nazywa się cholerstwo nr 2? no i czy występuje to jako osobny element czy tylko w komplecie. W środku są zębatki i sprężynka.
Wszystko rozebrałem, wyczyściłem i nasmarowałem smarem hybrydowym ale problem pozostał.
Poniżej zdjęcie.
Jak się nazywa ta część na przepustnicy 4,6 v8
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 762
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: Jak się nazywa ta część na przepustnicy 4,6 v8
Siłownik przepustnicy, throttle actuator lub throttle body motor. Kupić możesz tu : https://www.rockauto.com/en/moreinfo.ph ... 39&jsn=939
lub Amazon , e-bay. W Pl też znajdziesz używkę.
lub Amazon , e-bay. W Pl też znajdziesz używkę.
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs