3.7 katalizatory
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
3.7 katalizatory
Witam, przegrzebałem trochę forum ale nic sensownego nie znalazłem...
Chodzi mi po głowie żeby wyrzucić wkłady z katów i zostawić same puszki - jednak czy ma to jakiś większy sens?
Druga sprawa jest taka, gdzie dostanę emulatory do sond?
Póki co mam zmieniony wydechy końcowe oraz rury na MagnaFlow, plus wkładka powietrza K&N (docelowo chcę zmienić na dolot stożkowy z odizolowaniem ciepłego powietrza), teraz wyrzuciłbym te katy i pomyślał o jakimś sensownym programie
Tylko czy to wszystko ma sens?
na katach mi zbytnio nie zależy bo mam 2 komplety więc jeden zostawię ori a z drugim mogę się "bawić", kupić i tak nikt tego nie chce
z góry dzięki za wszelkie sugestie
Chodzi mi po głowie żeby wyrzucić wkłady z katów i zostawić same puszki - jednak czy ma to jakiś większy sens?
Druga sprawa jest taka, gdzie dostanę emulatory do sond?
Póki co mam zmieniony wydechy końcowe oraz rury na MagnaFlow, plus wkładka powietrza K&N (docelowo chcę zmienić na dolot stożkowy z odizolowaniem ciepłego powietrza), teraz wyrzuciłbym te katy i pomyślał o jakimś sensownym programie
Tylko czy to wszystko ma sens?
na katach mi zbytnio nie zależy bo mam 2 komplety więc jeden zostawię ori a z drugim mogę się "bawić", kupić i tak nikt tego nie chce
z góry dzięki za wszelkie sugestie
- nomad
- Forumowicz
- Posty: 635
- Rejestracja: 2011-07-09, 18:34
- Model: Bullitt & 939
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Highland Green
Re: 3.7 katalizatory
Możesz spróbować, ale jestem dziwnie przekonany, że i tak wrócisz do katalizatorów.
Pomijając już nawet kwestię ekologii, mustangi bez katalizatorów brzmią słabo, szczególnie V6.
Pomijając już nawet kwestię ekologii, mustangi bez katalizatorów brzmią słabo, szczególnie V6.
- brys
- Forumowicz
- Posty: 200
- Rejestracja: 2017-04-11, 23:01
- Model: Premium Pony 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Grabber Blue
Re: 3.7 katalizatory
Nie ma sensu, od kilku osob juz słyszałem, że głośność przekracza wszelkie granice akceptacji i barwa dźwięku nieciekawa. A co do tego, że nikt nie chce kupić, to też dosc długo probowalem sprzedac jednego kata od 3.7 i w koncu odezwał się gość prowadzący skup - dał chyba 300-350zl. Takze jak Ci leżą to poodzywaj się do skupów
Borla ATAK + BBK Long Tubes + BBK X-pipe + SLP High Flow Cats // Most 3.73 // JLT Carbon CAI // Power Stop Z26 Extreme // Eibach Sportline // Eibach Camber Bolts // J&M Panhard Bar // Stillen Chin Spoiler // SVE 19"
Tuned by HD Customs
Tuned by HD Customs
Re: 3.7 katalizatory
@Brys tak właśnie planowałem, pociąć to i sprzedać na wagę bo nie ma sensu żeby leżało w garażu
ogólnie na dedykowanym MagnaFlow moja V6 brzmi naprawdę zacnie i jeśli bez katów się pogorszy to na pewno do nich wrócę Jednak skoro i tak mam jedne "portki" do pocięcia to może się pobawię w przekładkę, tylko nadal nie wiem gdzie ogarnąć emulatory do sond? Do Pawła mam za daleko jechać ;/
ogólnie na dedykowanym MagnaFlow moja V6 brzmi naprawdę zacnie i jeśli bez katów się pogorszy to na pewno do nich wrócę Jednak skoro i tak mam jedne "portki" do pocięcia to może się pobawię w przekładkę, tylko nadal nie wiem gdzie ogarnąć emulatory do sond? Do Pawła mam za daleko jechać ;/
- Magic
- Forumowicz
- Posty: 864
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: 3.7 katalizatory
ja wydzióbałem katy bo jeden się ukruszył i trzeba było coś na szybko zrobić, głośność tragedia na tłumikach roush prawie 130db, silnik trochę się zamulił i jakoś nie chodzi w pełni jak trzeba wiec jak chcesz puste puszki to się zamienimy
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1643
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: 3.7 katalizatory
Czy ktoś grzebał w inertnetach jakie katalizatory (sportowe) byłyby odpowiednie do 3.7 ? Jakie normy powinien spełniać nasz stang ? Czy w ogóle się bawić w takie cuda ?
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
- brys
- Forumowicz
- Posty: 200
- Rejestracja: 2017-04-11, 23:01
- Model: Premium Pony 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Grabber Blue
Re: 3.7 katalizatory
https://www.americanmuscle.com/slp-cera ... erter.html
Ostatnio założyłem. Sondy przeniesione z oryginalnych katów w rury ZA katalizatory sportowe. Dźwięk bardzo na plus, do tego są mniejsze niż fabryczne i posiadają dodatkowa osłonę od dołu - do montażu przy Long Tubes idealne. Względem oryginalnych katalizatorów mają także widocznie większe otwory we wkładach ceramicznych
Ostatnio założyłem. Sondy przeniesione z oryginalnych katów w rury ZA katalizatory sportowe. Dźwięk bardzo na plus, do tego są mniejsze niż fabryczne i posiadają dodatkowa osłonę od dołu - do montażu przy Long Tubes idealne. Względem oryginalnych katalizatorów mają także widocznie większe otwory we wkładach ceramicznych
Borla ATAK + BBK Long Tubes + BBK X-pipe + SLP High Flow Cats // Most 3.73 // JLT Carbon CAI // Power Stop Z26 Extreme // Eibach Sportline // Eibach Camber Bolts // J&M Panhard Bar // Stillen Chin Spoiler // SVE 19"
Tuned by HD Customs
Tuned by HD Customs
- sad
- Forumowicz
- Posty: 613
- Rejestracja: 2012-05-13, 09:22
- Model: 2011 Shelby Conv
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: kona blue metallic
- Lokalizacja:: Piastów
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: 3.7 katalizatory
Mam do sprzedania longi i x-pipe że sportowymi katalizatorami. Wszystko marki bbk. Jakby co walić nas priv
- brys
- Forumowicz
- Posty: 200
- Rejestracja: 2017-04-11, 23:01
- Model: Premium Pony 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Grabber Blue
Re: 3.7 katalizatory
Mam wlasnie longi i x pipe z BBK i polecam
Borla ATAK + BBK Long Tubes + BBK X-pipe + SLP High Flow Cats // Most 3.73 // JLT Carbon CAI // Power Stop Z26 Extreme // Eibach Sportline // Eibach Camber Bolts // J&M Panhard Bar // Stillen Chin Spoiler // SVE 19"
Tuned by HD Customs
Tuned by HD Customs
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1643
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: 3.7 katalizatory
Sad jaka cena ? Co prawda mam shorty ale zapytać zawsze warto
Byłeś na przeglądzie ? Sprawdzał ktoś mieszankę spalin ?
Byłeś na przeglądzie ? Sprawdzał ktoś mieszankę spalin ?
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
- brys
- Forumowicz
- Posty: 200
- Rejestracja: 2017-04-11, 23:01
- Model: Premium Pony 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Grabber Blue
Re: 3.7 katalizatory
Bylem na starych katalizatorach, ale juz reszte wydechu miałem zrobiona + program i diagnosta, pomimo że mi ostatecznie nie dał przegladu, to pomierzyl analizatorem spalin i wyszły mu jakies podręcznikowe wyniki. Wiec chyba ukłon w strone Canniggii
Borla ATAK + BBK Long Tubes + BBK X-pipe + SLP High Flow Cats // Most 3.73 // JLT Carbon CAI // Power Stop Z26 Extreme // Eibach Sportline // Eibach Camber Bolts // J&M Panhard Bar // Stillen Chin Spoiler // SVE 19"
Tuned by HD Customs
Tuned by HD Customs
- sad
- Forumowicz
- Posty: 613
- Rejestracja: 2012-05-13, 09:22
- Model: 2011 Shelby Conv
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: kona blue metallic
- Lokalizacja:: Piastów
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1643
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: 3.7 katalizatory
Ok, dzięki za info
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1643
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: 3.7 katalizatory
Odgrzebuje temat z uwagi, że long tuby są już w PL i myślę czy robić całość na fabrycznych katach czy kupić coś "sportowego". Jestem zielony w temacie ale jakie normy powinien spełniać Stang ? Przeglądam FMIC dział z katami i większość jest max do Euro4.
EDIT:
Dotarłem do takich info.
Mustang 2012 V6 3.7 w USA ma Tier2Bin4, który spełnia
Tier 2 Bins
(FTP)
----------NMOG-------NOx--------PMa----------CO
----------(g/km)-----(g/km)-----(g/km)------(g/km)
Bin 4----0,044------0,025--------0,006-------1,305
a normy euro:
euro4 -----ni ma----0.25---------0,025--------0,5
euro5----nie ma ---0,18---------0,005--------0,5
Jeżeli chodzi o euro to auta 2011+ powinny być euro5, a według emisji co2 to 3.7l V6 jest coś pomiędzy euro1 , a euro2.
Znowu czytając broszurę Mustanga 2020 który spełnia euro6.2 np 2.3ecoboost emituje 209 g/km CO
EDIT:
Dotarłem do takich info.
Mustang 2012 V6 3.7 w USA ma Tier2Bin4, który spełnia
Tier 2 Bins
(FTP)
----------NMOG-------NOx--------PMa----------CO
----------(g/km)-----(g/km)-----(g/km)------(g/km)
Bin 4----0,044------0,025--------0,006-------1,305
a normy euro:
euro4 -----ni ma----0.25---------0,025--------0,5
euro5----nie ma ---0,18---------0,005--------0,5
Jeżeli chodzi o euro to auta 2011+ powinny być euro5, a według emisji co2 to 3.7l V6 jest coś pomiędzy euro1 , a euro2.
Znowu czytając broszurę Mustanga 2020 który spełnia euro6.2 np 2.3ecoboost emituje 209 g/km CO
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -