Witam, konikiem galopuję od 2 miesięcy
Dwie rzeczy nie dają mi spokoju, mianowicie:
1. Podczas wrzucania 2 biegu często-gęsto bieg nie wbija się do końca i słychać charakterystyczne tarcie źle zazębionych trybów.
Zazwyczaj dzieje się tak podczas redukcji (np. przy dojeżdżaniu do skrzyżowania), przy przyspieszaniu problemu nie ma.
Sprzęgło wciskam do końca.
2. Podczas hamowania silnikiem czuję drżenie na drążku zmiany biegów, problem znika dopiero przy wbiciu wyższego biegu (spadek obrotów).
Oczywiście, chciałem zapytać czy w tym samochodzie to normalne, czy może raczej mam oczekiwać problemów ze skrzynią/wałem, albo czy problem jest po stronie drivera To ostatnie odrzuciłem bo przez ostatnie 3 lata jeździłem inną tylnonapędówką i nie miałem tego typu problemów.
[2012 V6] Problem z 2 biegiem i drganiami drążka
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: [2012 V6] Problem z 2 biegiem i drganiami drążka
Mam tak w toyocie. 2gi bieg ciężko wchodzi i zgrzyta. Najbardziej przy wolnym ruszaniu i na zimnej skrzyni jeżdżę tak już 2 lata i nic się nie dzieje. Ot synchronizatory słabo działają
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- StarszyWajchowy
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 563
- Rejestracja: 2015-05-08, 02:03
- Model: 73 Mach 1 429
- Silnik: inny V8
- Kolor: yellow hornet
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: [2012 V6] Problem z 2 biegiem i drganiami drążka
Proponuje wklepac w google - Mustang 2011-2012 transmission problem.
Ja mialem podobnie, a moze nawet gorzej u siebie - dwojka bardzo rzadko wchodzila a jesli juz wchodzila to z nieprzyjemnym zgrzytem.
Myslalem ze to synchronizator, ale okazalo sie ze zebatka drugiego biegu jest wytarta (nie mialem szczescia ).
Generalnie ta skrzynia nie ma zbyt dobrej opinii.
Na pewno na nasz zimny klimat trzeba tez wlac odpowiedni olej. Cannigia w swojej wypowiedzi podaje jaki:
forum.mustangklub.pl/forum/viewtopic.php?f=14&t=2991&p=97921&hilit=texaco#p97921
Tu do poczytania w necie o fantastycznej chinskiej skrzyni
http://www.autoguide.com/auto-news/2011 ... video.html
http://wheels.blogs.nytimes.com/2011/08 ... rbox/?_r=0
Poczytaj tez ten watek, tu chlopaki dokladnie opisuja co i jak:
viewtopic.php?f=164&t=4233
Ja mialem podobnie, a moze nawet gorzej u siebie - dwojka bardzo rzadko wchodzila a jesli juz wchodzila to z nieprzyjemnym zgrzytem.
Myslalem ze to synchronizator, ale okazalo sie ze zebatka drugiego biegu jest wytarta (nie mialem szczescia ).
Generalnie ta skrzynia nie ma zbyt dobrej opinii.
Na pewno na nasz zimny klimat trzeba tez wlac odpowiedni olej. Cannigia w swojej wypowiedzi podaje jaki:
forum.mustangklub.pl/forum/viewtopic.php?f=14&t=2991&p=97921&hilit=texaco#p97921
Tu do poczytania w necie o fantastycznej chinskiej skrzyni
http://www.autoguide.com/auto-news/2011 ... video.html
http://wheels.blogs.nytimes.com/2011/08 ... rbox/?_r=0
Poczytaj tez ten watek, tu chlopaki dokladnie opisuja co i jak:
viewtopic.php?f=164&t=4233
Tomek