Zablokowana skrzynia automat

skrzynia, wał, tylni most

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
BaPit
Forumowicz
Posty: 287
Rejestracja: 2014-04-05, 09:10
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: black mat
Kontakt:

Re: Zablokowana skrzynia automat

Post autor: BaPit » 2018-05-09, 15:47

Ebedebe pisze:Witam, od wczoraj jestem w posiadaniu Konika 4.0 v6 2010 rok automat. Problem polega na tym, że gdy po dłuższym postoju mam zablokowana skrzynie. Zapadka w guziku nie działa i zostaje na module P i kombinacja alpejska żeby zaskoczył,o klikanie wszystkim co sie da poł godziny i łaskawie zaskakuje. Potem problem znika skrzynia działa prawidłowo, prawidłowo zmienia biegi wszystko jest cacy poza tym, że jak odpale auto, to blokuje sie na pozycji P i nie idzie wrzucić R czy D. Miał ktoś tak? Wie ktoś co to za dziadostwo blokuje mi te gałke skrzyni?? Z góry dzięki za odpowiedź. ps. Pozdrawiam serdecznie całą Mustangową brać :)
Wciskasz hamulec, kiedy próbujesz wcisnąć guzik? :zawstydzony:



Ebedebe
Młodszy Forumowicz
Posty: 13
Rejestracja: 2018-05-09, 09:04
Model: V
Silnik: V6 4.0
Kolor: Biały
Lokalizacja:: GŁOGÓW

Re: Zablokowana skrzynia automat

Post autor: Ebedebe » 2018-05-09, 16:02

BaPit pisze:
Ebedebe pisze:Witam, od wczoraj jestem w posiadaniu Konika 4.0 v6 2010 rok automat. Problem polega na tym, że gdy po dłuższym postoju mam zablokowana skrzynie. Zapadka w guziku nie działa i zostaje na module P i kombinacja alpejska żeby zaskoczył,o klikanie wszystkim co sie da poł godziny i łaskawie zaskakuje. Potem problem znika skrzynia działa prawidłowo, prawidłowo zmienia biegi wszystko jest cacy poza tym, że jak odpale auto, to blokuje sie na pozycji P i nie idzie wrzucić R czy D. Miał ktoś tak? Wie ktoś co to za dziadostwo blokuje mi te gałke skrzyni?? Z góry dzięki za odpowiedź. ps. Pozdrawiam serdecznie całą Mustangową brać :)
Wciskasz hamulec, kiedy próbujesz wcisnąć guzik? :zawstydzony:

Oczywiście, że tak. Próbowałem juz różnych wariantów wciskania lekko mocno srednio i nic ...



Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 755
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: Zablokowana skrzynia automat

Post autor: empi1955 » 2018-05-09, 16:27

Ponieważ problem pojawia się losowo podejrzewam, że możesz mieć gdzieś zimny lut lub słabą masę w obwodzie czujników hamulca (są dwa czujniki) lub ktoś niezbyt dokładnie, fachowo, dokonał przeróbki instalacji tylnych świateł (na wersję EU), jeśli masz przerobione. Równie dobrze może być całkiem coś innego, ja bym od tego zaczął. Z pewnością za chwilę wypowiedzą się fachowcy. Ja nim nie jestem. Rozumiem, że kontrolka błędów się nie świeci.


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

Ebedebe
Młodszy Forumowicz
Posty: 13
Rejestracja: 2018-05-09, 09:04
Model: V
Silnik: V6 4.0
Kolor: Biały
Lokalizacja:: GŁOGÓW

Re: Zablokowana skrzynia automat

Post autor: Ebedebe » 2018-05-09, 17:34

Mam przerobione światła właśnie pod kierownicą i wystają tam jakieś kable i od nich pstryczek do włączania przeciwmgielnych. Odkopałem na forum po #tagach, że ktoś miał taki problem i właśnie wyszło, że któryś kabelek wypadł z kostki. Położyłem się pod kierownice pomacałem wszystkie kable i wyglądają jakby były Ok ale, że ze mnie elektryk i mechanik żaden, to powiedź mi ktoś zwykły elektryk wystarczy do diagnozowania takiej usterki czy może ktoś tutaj jest w stanie polecić jakiegoś magika z dolnegośląska okolice Głogowa ??



Dam1an
Młodszy Forumowicz
Posty: 13
Rejestracja: 2021-01-13, 22:30
Model: S197
Silnik: V6 4.0
Kolor: czerwony
Lokalizacja:: Łódź
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: Zablokowana skrzynia automat

Post autor: Dam1an » 2021-05-07, 00:15

Witajcie mam podobny problem w 4,0 z 2007r. Wsiadam, odpalam samochód, wciskam pedał hamulca i guzik w dźwigni zmiany biegów nie wciska się co uniemożliwia zmianę pozycji z P na inną. Kilka/kilkanaście prób z wciskaniem gazu lub włączeniem i wyłączeniem silnika i w końcu załapuje (raz nie chciała się odwiesić przez dobry kwadrans i pomogła zmiana kluczyka na drugi chodź uważam to za przypadek gdyż na tym drugim kluczyku tez już się zablokowała). Problem pojawia się kilka razy w miesiącu, chodź ostatnio trochę częściej. Skrzynia ma za sobą 176tys, ale pracuje pięknie poza wyżej opisanym. Czy ktoś rozwiązał już taki problem u siebie ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „8.przeniesienie napędu”