będzie dobrzetezcatlipoca pisze: ↑2024-12-13, 09:56Szanowni mam do wymiany hamulce przód i zamówiłem z rockauto. Oczywiście jak to ja = zaparzony, zakupiłem a później mierzyłem.Zmierzyłem tarcze organoleptycznie i wyszło ok 318mm z przodu, tarcze zamówiłem 316.2mm. Wersja 3.7, 2014 rok, base. Zamówiłem poniższy zestaw. Czy będzie to odpowiednie ?
Klocki: https://www.rockauto.com/en/moreinfo.ph ... 19&pt=1684
Tarcze:
https://www.rockauto.com/en/moreinfo.ph ... 19&pt=1896
Wymiana tarcz/klocków w roczniku 2013/2014
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2446
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Re: Wymiana tarcz/klocków w roczniku 2013/2014
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 87
- Rejestracja: 2023-03-05, 13:28
- Model: Mustang V
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Bordowy
- Lokalizacja:: Opole
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Wymiana tarcz/klocków w roczniku 2013/2014
Super. Dziękuję za odpowiedź. Czy wiesz może które prowadnice idą do tego modelu? Znalazłem dwa różne i oba oznaczone jako ten model, a są w nich różnice. W jednym zestawie jedna z prowadnice ma "grzybek" na czubku.RAFAŁ (GROSZEK) pisze: ↑2024-12-13, 10:13będzie dobrzetezcatlipoca pisze: ↑2024-12-13, 09:56Szanowni mam do wymiany hamulce przód i zamówiłem z rockauto. Oczywiście jak to ja = zaparzony, zakupiłem a później mierzyłem.Zmierzyłem tarcze organoleptycznie i wyszło ok 318mm z przodu, tarcze zamówiłem 316.2mm. Wersja 3.7, 2014 rok, base. Zamówiłem poniższy zestaw. Czy będzie to odpowiednie ?
Klocki: https://www.rockauto.com/en/moreinfo.ph ... 19&pt=1684
Tarcze:
https://www.rockauto.com/en/moreinfo.ph ... 19&pt=1896
Nr 1 :
https://sklepjeep.redcart.pl/p/17433/24 ... -ford.html
Nr 2:
https://sklepjeep.redcart.pl/p/17433/24 ... -ford.html
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2446
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Re: Wymiana tarcz/klocków w roczniku 2013/2014
musisz rozebrać i zobaczyć czy masz z gumką na końcu czy nie ,
ja w 2012 miałem bez gumki
(ta prowadnica z grzybkiem to na jej koniec zakłada się gumkę i ona tłumi wibracje zacisku)
ja w 2012 miałem bez gumki
(ta prowadnica z grzybkiem to na jej koniec zakłada się gumkę i ona tłumi wibracje zacisku)
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 87
- Rejestracja: 2023-03-05, 13:28
- Model: Mustang V
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Bordowy
- Lokalizacja:: Opole
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Wymiana tarcz/klocków w roczniku 2013/2014
Ok, rozumiem. Muszę zobaczyć na wymiary i czy można je stosować zamiennie. Zamówię wtedy od razu te z gumą.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 87
- Rejestracja: 2023-03-05, 13:28
- Model: Mustang V
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Bordowy
- Lokalizacja:: Opole
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Wymiana tarcz/klocków w roczniku 2013/2014
Tak zrobię. Okazało się, że sprzedaja na stronie te z "grzybkiem" a po numerze katalogowym producenta części to prowadnice do Honda Accord 97-03...RAFAŁ (GROSZEK) pisze: ↑2024-12-13, 19:12musisz rozebrać i zobaczyć czy masz z gumką na końcu czy nie ,
ja w 2012 miałem bez gumki
(ta prowadnica z grzybkiem to na jej koniec zakłada się gumkę i ona tłumi wibracje zacisku)
Na rockauto również śladu nie ma po tych żeby było z gumą, jedyne co to do VI generacji są i mają inne wymiary. Zamówię te bez, ale upewnię się i zdejmę jutro zacisk żeby sprawdzić.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 87
- Rejestracja: 2023-03-05, 13:28
- Model: Mustang V
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Bordowy
- Lokalizacja:: Opole
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Wymiana tarcz/klocków w roczniku 2013/2014
Dla tych co będą mieć podobne problemy: Winna całości objawów była prowadnica zacisku. Z lewej strony była tak zapieczona, że musiałem grzać palnikiem żeby ją młotem wybić.