Wymiana tarcz/klocków w roczniku 2013/2014

tarcze , klocki , pompa , ABS

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2446
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Re: Wymiana tarcz/klocków w roczniku 2013/2014

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2024-12-13, 10:13

tezcatlipoca pisze:
2024-12-13, 09:56
Szanowni mam do wymiany hamulce przód i zamówiłem z rockauto. Oczywiście jak to ja = zaparzony, zakupiłem a później mierzyłem. 😂 Zmierzyłem tarcze organoleptycznie i wyszło ok 318mm z przodu, tarcze zamówiłem 316.2mm. Wersja 3.7, 2014 rok, base. Zamówiłem poniższy zestaw. Czy będzie to odpowiednie ?

Klocki: https://www.rockauto.com/en/moreinfo.ph ... 19&pt=1684

Tarcze:
https://www.rockauto.com/en/moreinfo.ph ... 19&pt=1896
będzie dobrze



tezcatlipoca
Młodszy Forumowicz
Posty: 87
Rejestracja: 2023-03-05, 13:28
Model: Mustang V
Silnik: V6 3.7
Kolor: Bordowy
Lokalizacja:: Opole
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Wymiana tarcz/klocków w roczniku 2013/2014

Post autor: tezcatlipoca » 2024-12-13, 16:42

RAFAŁ (GROSZEK) pisze:
2024-12-13, 10:13
tezcatlipoca pisze:
2024-12-13, 09:56
Szanowni mam do wymiany hamulce przód i zamówiłem z rockauto. Oczywiście jak to ja = zaparzony, zakupiłem a później mierzyłem. 😂 Zmierzyłem tarcze organoleptycznie i wyszło ok 318mm z przodu, tarcze zamówiłem 316.2mm. Wersja 3.7, 2014 rok, base. Zamówiłem poniższy zestaw. Czy będzie to odpowiednie ?

Klocki: https://www.rockauto.com/en/moreinfo.ph ... 19&pt=1684

Tarcze:
https://www.rockauto.com/en/moreinfo.ph ... 19&pt=1896
będzie dobrze
Super. Dziękuję za odpowiedź. Czy wiesz może które prowadnice idą do tego modelu? Znalazłem dwa różne i oba oznaczone jako ten model, a są w nich różnice. W jednym zestawie jedna z prowadnice ma "grzybek" na czubku.

Nr 1 :
https://sklepjeep.redcart.pl/p/17433/24 ... -ford.html

Nr 2:
https://sklepjeep.redcart.pl/p/17433/24 ... -ford.html



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2446
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Re: Wymiana tarcz/klocków w roczniku 2013/2014

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2024-12-13, 19:12

musisz rozebrać i zobaczyć czy masz z gumką na końcu czy nie ,
ja w 2012 miałem bez gumki
(ta prowadnica z grzybkiem to na jej koniec zakłada się gumkę i ona tłumi wibracje zacisku)



tezcatlipoca
Młodszy Forumowicz
Posty: 87
Rejestracja: 2023-03-05, 13:28
Model: Mustang V
Silnik: V6 3.7
Kolor: Bordowy
Lokalizacja:: Opole
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Wymiana tarcz/klocków w roczniku 2013/2014

Post autor: tezcatlipoca » 2024-12-13, 19:33

Ok, rozumiem. Muszę zobaczyć na wymiary i czy można je stosować zamiennie. Zamówię wtedy od razu te z gumą.



tezcatlipoca
Młodszy Forumowicz
Posty: 87
Rejestracja: 2023-03-05, 13:28
Model: Mustang V
Silnik: V6 3.7
Kolor: Bordowy
Lokalizacja:: Opole
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Wymiana tarcz/klocków w roczniku 2013/2014

Post autor: tezcatlipoca » 2024-12-13, 20:06

RAFAŁ (GROSZEK) pisze:
2024-12-13, 19:12
musisz rozebrać i zobaczyć czy masz z gumką na końcu czy nie ,
ja w 2012 miałem bez gumki
(ta prowadnica z grzybkiem to na jej koniec zakłada się gumkę i ona tłumi wibracje zacisku)
Tak zrobię. Okazało się, że sprzedaja na stronie te z "grzybkiem" a po numerze katalogowym producenta części to prowadnice do Honda Accord 97-03...
Na rockauto również śladu nie ma po tych żeby było z gumą, jedyne co to do VI generacji są i mają inne wymiary. Zamówię te bez, ale upewnię się i zdejmę jutro zacisk żeby sprawdzić.



tezcatlipoca
Młodszy Forumowicz
Posty: 87
Rejestracja: 2023-03-05, 13:28
Model: Mustang V
Silnik: V6 3.7
Kolor: Bordowy
Lokalizacja:: Opole
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Wymiana tarcz/klocków w roczniku 2013/2014

Post autor: tezcatlipoca » 2024-12-24, 18:11

Dla tych co będą mieć podobne problemy: Winna całości objawów była prowadnica zacisku. Z lewej strony była tak zapieczona, że musiałem grzać palnikiem żeby ją młotem wybić.



ODPOWIEDZ

Wróć do „10. układ hamowania”