3.7 2014 Hamulce
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 2021-02-16, 07:23
- Model: 2014
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Srebrny
- Lokalizacja:: Rzeszów
- Stajnia: Stajnia Podkarpacka
3.7 2014 Hamulce
Cześć, jako że z tyłu kończą mi się tarcze, a z przodu klocki chciałbym wymienić fabryczne hamulce które nie do końca spełniają moje oczekiwania. Przy hamowaniu z większych prędkości czuć wyraźnie przegrzewanie i siła hamowania nie jest zbyt imponująca. Moglibyście podpowiedzieć w co najlepiej zainwestować przy budżecie ok 3k?
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1642
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: 3.7 2014 Hamulce
Powerstop Z26
Mogę Ci ściągnąć z USA zestaw, zaproponowałbym dwie opcje
I opcja
- klocki przód Powerstop Z26,
- tarcze tył Powerstop nawiercane i nacinane
z wysyłką około 1100 zł (plus ewentualne cło z tym to różnie bywa ) lub na początek marca to około 900 zł
II opcja (powinno się przy wymianie tarcz wymieniać też klocki)
- klocki przód i tył Powerstop Z26
- tarcze tył Powerstop nawiercane i nacinane
z wysyłką na początek marca 1150 zł z wysyłką w 1,5 tygodnia 1350 zł
U siebie i wiele Mustangów z forum używa takich zestawów PowerStop Z26, to już są całkiem dobre klocki i tarcze, powinieneś czuć różnicę
Mogę Ci ściągnąć z USA zestaw, zaproponowałbym dwie opcje
I opcja
- klocki przód Powerstop Z26,
- tarcze tył Powerstop nawiercane i nacinane
z wysyłką około 1100 zł (plus ewentualne cło z tym to różnie bywa ) lub na początek marca to około 900 zł
II opcja (powinno się przy wymianie tarcz wymieniać też klocki)
- klocki przód i tył Powerstop Z26
- tarcze tył Powerstop nawiercane i nacinane
z wysyłką na początek marca 1150 zł z wysyłką w 1,5 tygodnia 1350 zł
U siebie i wiele Mustangów z forum używa takich zestawów PowerStop Z26, to już są całkiem dobre klocki i tarcze, powinieneś czuć różnicę
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
-
- Forumowicz
- Posty: 238
- Rejestracja: 2015-03-20, 00:06
- Model: Mustang GT 2008
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
- Lokalizacja:: Śląsk
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: 3.7 2014 Hamulce
Gdzieś czytałem o pomysłach żeby zaadaptować stockowe, czterotłoczkowe zaciski z s550 do s197. Ktoś już coś takiego próbował i może się pochwalić efektami?
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1642
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: 3.7 2014 Hamulce
Między innymi ja w moim wątku jest to ciut opisane, ogólnie prosta sprawa.
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1642
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: 3.7 2014 Hamulce
Zależy jak jeździsz W swoim zmieniłem zaciski z fabrycznych na 4 tłoczki z przodu bo zacząłem odwiedzać tory w PL, myślę, że ten zestaw Powerstop powinien Ci dać odczuwalną różnicę.
W wiadomości prywatnej napiszę Ci namiar do mnie.
W wiadomości prywatnej napiszę Ci namiar do mnie.
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 35
- Rejestracja: 2019-09-01, 09:06
- Model: Mustang 3.7 2014
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Szary
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Re: 3.7 2014 Hamulce
Podepnę się. Jakie klocki na tył KUPIĆ? 2014 3.7. Coś zwykłego co dostanę w PL. Nie jeżdżę na torze.
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2383
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY