Problem z odpaleniem 3.7 2011 Manual
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 22
- Rejestracja: 2018-10-23, 19:33
- Model: Base
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Biały
- Lokalizacja:: Konopiska
Problem z odpaleniem 3.7 2011 Manual
Mustang przyjechał do mnie w grudniu i z lawety odpaliłem i zjechałem ale potem stał bo chłodnica była walnięta tydzień temu odebrałem od blacharza wszystkie płyny zalane podłączam aku i na desce check charging system mruga abs ,świeci kontrola trakcji ,mruga immo ( po chwili przestaje)i po chwili robią się kreski zamiast przebiegu. podłączyłem komputer i wychodzi u0100 (utrata komunikacji z ecm/pcm brak objawu bieżący i u0121 utrata komunikacji z modułem ABS. wszystkie masy sprawdzone bezpieczniki też i te pod maską i w aucie wtyczki na sterownikach siedzą dobrze i nie było brudu . w między czasie wyciągnięty był sterownik poduszek i skasowaną miał crash date. nie wiem czego szukać jak ktoś coś wie w temacie i powie co sprawdzić to proszę o pomoc .
po przekręceniu stacyjki słychać pompę paliwa
po przekręceniu stacyjki słychać pompę paliwa
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 2018-02-20, 13:58
- Model: V
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Biały
- Lokalizacja:: Rybnik
Re: Problem z odpaleniem 3.7 2011 Manual
Ciekawi mnie czy udało ci się to opanować? Od soboty mam coś bardzo podobnego, tzn. zamiast przebiegu same kreski (-------), kontrolki świecą tak jak pisałeś tylko, że ta od anti-thief nie znika a mruga cały czas i to szybciej niż normalnie. Po przekręceniu kluczyka zamiast kręcić rozrusznikiem słychać tylko pompę paliwa. Jutro mam zamiar coś z tym zrobić, poszukam jeszcze po amerykańskich forach i dam znać co i jak.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 22
- Rejestracja: 2018-10-23, 19:33
- Model: Base
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Biały
- Lokalizacja:: Konopiska
Re: Problem z odpaleniem 3.7 2011 Manual
niestety jeszcze nie znalazłem przyczyny... jestem etapie sprawdzania instalacji ale to co do tej pory sprawdziłem według schematów jest ok więc ide dalej po kolei . jak byś miał jakąś wskazówkę to daj znać
Re: Problem z odpaleniem 3.7 2011 Manual
Spróbujcie odpalić drugim kluczykiem (jak jest) bo migająca szybko kontrolka anti-theft może wskazywać, że klucz się rozkodował albo jest inny problem z immobilizerem.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 2018-02-20, 13:58
- Model: V
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Biały
- Lokalizacja:: Rybnik
Re: Problem z odpaleniem 3.7 2011 Manual
2 kluczykiem próbowałem od razu, zmieniło mi tylko km na mile, a potem znowu to samo (mam nadzieję, że to jakaś pierdoła, a nie moduł PATS). Idę szukać.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 22
- Rejestracja: 2018-10-23, 19:33
- Model: Base
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Biały
- Lokalizacja:: Konopiska
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 2018-02-20, 13:58
- Model: V
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Biały
- Lokalizacja:: Rybnik
Re: Problem z odpaleniem 3.7 2011 Manual
Niestety, na razie bez postępu. Już myślałem, że to alternator, ale moja uciecha trwała krótko. Chyba jednak będę musiał dzwonić po lawetę i odstawić go do specjalisty
Z ciekawostek: poprzedni tydzień obfitował w częste zmiany temperatury powyżej/poniżej 0, a mój kuń niestety stoi na dworze i w bagażniku pod kołem znalazłem roztapiający się lód, wyobraź sobie moje szczęście, że udało się znaleźć przyczynę. Wysuszyłem wszystko, ale bez efektu. I teraz pytanie czy podobny efekt mógł wystąpić w jakimś module i go zniszczyć?
Z ciekawostek: poprzedni tydzień obfitował w częste zmiany temperatury powyżej/poniżej 0, a mój kuń niestety stoi na dworze i w bagażniku pod kołem znalazłem roztapiający się lód, wyobraź sobie moje szczęście, że udało się znaleźć przyczynę. Wysuszyłem wszystko, ale bez efektu. I teraz pytanie czy podobny efekt mógł wystąpić w jakimś module i go zniszczyć?
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Problem z odpaleniem 3.7 2011 Manual
Sprawdź okolice pasażera oraz filtra kabinowego, na forum USA czytałem, że zdarza się, że odpływy w podszybiu lubią się zapchać liśćmi, syfem i woda sączy się przez filtr kabinowy do środka, a po drugiej stronie jest mare modułów (okolice nóg pasażera).
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
- jubikej
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 48
- Rejestracja: 2018-07-12, 09:12
- Model: 2011 Convertible
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Sterling Grey Metallic
- Lokalizacja:: Gdynia
- Stajnia: Stajnia Pomorze
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 2018-02-20, 13:58
- Model: V
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Biały
- Lokalizacja:: Rybnik
Re: Problem z odpaleniem 3.7 2011 Manual
Podładowałem go od razu i nic, podłączyłem inny i też nic, więc raczej aku wykluczam.
- jubikej
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 48
- Rejestracja: 2018-07-12, 09:12
- Model: 2011 Convertible
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Sterling Grey Metallic
- Lokalizacja:: Gdynia
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Problem z odpaleniem 3.7 2011 Manual
sprawdz pod maska przekaźnik od PCM w skrzynce bezpiecznikow
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 22
- Rejestracja: 2018-10-23, 19:33
- Model: Base
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Biały
- Lokalizacja:: Konopiska
Re: Problem z odpaleniem 3.7 2011 Manual
U mnie padł sterownik silnika... i teraz mam pytanie bo numery na moim to:
BR3A-12A650-ASD
BR3A-12B684-LA
a znalazłem na internecie
BR3A-12A650-AND
BR3A-12B684-KA
będzie taki pasował ? wiadomo że trzeba przegrać zawartość tylko czy te literki mogą być inne ?
BR3A-12A650-ASD
BR3A-12B684-LA
a znalazłem na internecie
BR3A-12A650-AND
BR3A-12B684-KA
będzie taki pasował ? wiadomo że trzeba przegrać zawartość tylko czy te literki mogą być inne ?