Griggs GR40SS "Super Street" Chassis
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
Zawieszenie tylne ( most ) z zawieszeniem GR40
http://www.youtube.com/user/GR40Freak
Griggs Ma duza Konkurencje - lecz jak pisza na forach, (ale nie ma co tu reklamowac :
Sami oceniajcie )
- po założeniu tego zawieszenia rozkład mas jest niemal idealny 49/51 %
- Co widac na YT !!
http://www.youtube.com/user/GR40Freak
Griggs Ma duza Konkurencje - lecz jak pisza na forach, (ale nie ma co tu reklamowac :
Sami oceniajcie )
- po założeniu tego zawieszenia rozkład mas jest niemal idealny 49/51 %
- Co widac na YT !!
Ostatnio zmieniony 2010-06-14, 18:11 przez AluStar, łącznie zmieniany 1 raz.
Watts Link 2 - wooow efekt piorunujący, nadwozie NIERUCHOME!!
Szkoda tylko, że prezentowane w filmach wersje to ST, TT, RT. Ale na pewno podłoga Gucia (GR40SS) też dobrze chodzi ;]
Z takim zawieszeniem to i odchudzanie auta jest niepotrzebne. Chociaz mniejsza masa zmniejsza siłę bezwładności auta, także kierowca czułby każdy wybój. Noooo ale dzieki zawieszce Griggs'a jedziesz jak na kolcach po tafli lodu

Ciekawi mnie tylko jak dobry jest ten GR40SS
Griggs to chyba najrozsądniejszy mod po którym kierowca nigdy nie zaklnie juz na mustanga. No chyba ze na ból kieszeni na stacji paliw, ale i na to jest metoda
Postawic auto na cegłach.
Dzieki za linki Alustar.
Pozdrawiam!


Szkoda tylko, że prezentowane w filmach wersje to ST, TT, RT. Ale na pewno podłoga Gucia (GR40SS) też dobrze chodzi ;]
Z takim zawieszeniem to i odchudzanie auta jest niepotrzebne. Chociaz mniejsza masa zmniejsza siłę bezwładności auta, także kierowca czułby każdy wybój. Noooo ale dzieki zawieszce Griggs'a jedziesz jak na kolcach po tafli lodu


Ciekawi mnie tylko jak dobry jest ten GR40SS

Griggs to chyba najrozsądniejszy mod po którym kierowca nigdy nie zaklnie juz na mustanga. No chyba ze na ból kieszeni na stacji paliw, ale i na to jest metoda

Dzieki za linki Alustar.
Pozdrawiam!
Mariusz 



- Deftronic
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 489
- Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Grabber Orange
- Lokalizacja:: Acheron
To prawda. Jestem bardzo zadowolony, a od czasu zmiany zawieszenia słyszę tylko co jakiś czas od Magdy: " Boże, ale on się trzyma".
No trzyma się jak cholera.
Mogę śmiało powiedzieć, że na torze (albo normalnej drodze z zakrętami) spokojnie objadę każde standardowe GT500 i Alustara maszynę też (na dokładkę).
Przynajmniej dopóki nie założy u siebie Griggsa. 




http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;
- Deftronic
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 489
- Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Grabber Orange
- Lokalizacja:: Acheron
Przyspieszenie zmieniło się pewnie minimalnie na korzyść ze względu na fakt, że nie podskakuje teraz tylna oś, a i auto stało się lżejsze. Nigdy tego dokładnie nie mierzyłem. Dla mnie istotny jest fakt, że mogę z dużo większą prędkością (oraz pewnością) wchodzić w zakręt, jeździć po krętych drogach itp. Oglądałem dokładnie filmy Alustara z jazdy na imprezie ExoticCars i nie ma w ogóle o czym mówić. Powtórzę jeszcze raz: standardowy GT500 przy GT500 z GR400SS prowadzi się jak wodolot. Auto z innej ligi. Tak to niestety wygląda. 

Ostatnio zmieniony 2010-06-14, 20:22 przez Deftronic, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;
- Magic
- Forumowicz
- Posty: 863
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
a co myślisz że zawieszenie nie ma wpływu na przyspieszenie, to jesteś w błędzie, przyspieszenie na pewno wzrosło nieznacznie ale zawsze coś...PaniC pisze:Teraz czekamy na odpowiedz Alustara
Deftronic, przyspieszanie w jakims stopniu sie zmienilo? Jezeli zawieszenie to nie powinno ale kto wie co tam siedzi w tym komplecie ;p
no właśnie Alustar czemu jeszcze nie zamontowałeś.
to coś mi się wydaje że w Kielcach będzie niezła walka na czas gr40 vs gr40 vs seria, tylko by trasa była bardzo kreta tak by moc niemała znaczenia a dało się zobaczyć jaka jest rzeczywista różnica przy takim zawieszeniu.

- Deftronic
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 489
- Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Grabber Orange
- Lokalizacja:: Acheron
Niestety tym razem także nie będziemy GT500 (wynika to z pewnych komplikacji jakie wynikły), ale GTRem.
Będzie za to szansa zmierzyć się na jakiejś prostej z Alustarem.
Tylko że po założeniu Griggsa będzie to już zupełnie inne auto (na plus dla Alustara
) .



http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;
O kurde ale bedzie zabawa w Kielcach - Super- Spróbuje jakieś media sciagnac..
wiec tak :
Jak może wszyscy nie wiedza zdecydowalem sie zmniejszyc rolke z 2,7 " na 3 " na kompresorze aby moc zmniejszyla sie do okolo 675-690 KM . Spowodowane to bylo bardzo nerwowym zachowaniem samochodu. Jest jak dynamit. Centymetr generuje moc ( co widac z wykresu ) + 200Nm co powoduje zerwanie przyczepnosci nawet szerokich opon . Moc to nie wszystko - to ma byc auto do jazdy a nie do rajdow DRAG.
Wiec rolka juz przyszla a teraz tylko Bobik wyznaczy mi termin zmiany zawiasu.
I kontroli na Hamowni ( Jetronik Wroclaw) .
Ps. Hi Jarek bedziesz nim jechal do slubu , albo ucikal przd goscmi - dasz rade
Bedzie to wasz najpiekniejszy powrot z Kosciola mysle . Stang !!
wiec tak :
Jak może wszyscy nie wiedza zdecydowalem sie zmniejszyc rolke z 2,7 " na 3 " na kompresorze aby moc zmniejszyla sie do okolo 675-690 KM . Spowodowane to bylo bardzo nerwowym zachowaniem samochodu. Jest jak dynamit. Centymetr generuje moc ( co widac z wykresu ) + 200Nm co powoduje zerwanie przyczepnosci nawet szerokich opon . Moc to nie wszystko - to ma byc auto do jazdy a nie do rajdow DRAG.
Wiec rolka juz przyszla a teraz tylko Bobik wyznaczy mi termin zmiany zawiasu.
I kontroli na Hamowni ( Jetronik Wroclaw) .
Ps. Hi Jarek bedziesz nim jechal do slubu , albo ucikal przd goscmi - dasz rade

Bedzie to wasz najpiekniejszy powrot z Kosciola mysle . Stang !!
Oczywiście - wlasnie pytam Bobika kiedy sie obrobi z autami bo to co pisze to jakas plaga u nich .. Pozazdroscic tylko .dr.killer pisze:Ale na tym zawieszeniu powinna się znacznie zmienić trakcja, wiec może by nie trzeba było zmniejszać mocy bo tak szkoda se zmieszać moc![]()
Daj znać kiedy będziesz we wrocku
Ale jeszcze muszę dbać o płynność i jakość silnika - wiec boje się tak gwałtownych przyrostow mocy. Program który dostałem jak bym sam wgrał bez kontroli , mógłby mi narobić szkód. Wszystko jest dla ludzi ale do pewnych granic. Po Przekroczeniu pewnych mocy wole je kontrolować, z należyta uwaga- przesadnie. Powiem wam czy 500 - 700 kM to już tego się nie czuje - tylko ci 1-2 s mniej wychodzi na wydruku na 1/4 mili .

Tak ze zawsze moge zwiekszyc moc nawet do 825 Km tak jak mi wyszlo ale zobacze czy warto.
Narazei musze doprowadzic do seryjnego GT500 SS. i zamontowac to wszystko co w paczkach lezy z glowa .
Jak by kogos interesowalo to wrzuce info o zawieszeniu Griggsa :
http://www.gr40.com/media/Articles/Auto ... _29_07.pdf
http://gr40cars.com/downloads/newsletters/June272008/
i krotki pogladowy opis
http://www.orurowanie.eu/2005-2009-must ... zenia.html
[yt][/yt]
http://www.gr40.com/media/Articles/Auto ... _29_07.pdf
http://gr40cars.com/downloads/newsletters/June272008/
i krotki pogladowy opis
http://www.orurowanie.eu/2005-2009-must ... zenia.html
[yt][/yt]