Griggs GR40SS "Super Street" Chassis

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-06-13, 19:44

Zawieszenie tylne ( most ) z zawieszeniem GR40

http://www.youtube.com/user/GR40Freak

Griggs Ma duza Konkurencje - lecz jak pisza na forach, (ale nie ma co tu reklamowac :
Sami oceniajcie )

- po założeniu tego zawieszenia rozkład mas jest niemal idealny 49/51 %
- Co widac na YT !!




Ostatnio zmieniony 2010-06-14, 18:11 przez AluStar, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
PaniC
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 2010-03-20, 13:06
Kontakt:

Post autor: PaniC » 2010-06-13, 20:01

Watts Link 2 - wooow efekt piorunujący, nadwozie NIERUCHOME!! :rotfl: :rotfl:

Szkoda tylko, że prezentowane w filmach wersje to ST, TT, RT. Ale na pewno podłoga Gucia (GR40SS) też dobrze chodzi ;]

Z takim zawieszeniem to i odchudzanie auta jest niepotrzebne. Chociaz mniejsza masa zmniejsza siłę bezwładności auta, także kierowca czułby każdy wybój. Noooo ale dzieki zawieszce Griggs'a jedziesz jak na kolcach po tafli lodu :D :D

Ciekawi mnie tylko jak dobry jest ten GR40SS ;)

Griggs to chyba najrozsądniejszy mod po którym kierowca nigdy nie zaklnie juz na mustanga. No chyba ze na ból kieszeni na stacji paliw, ale i na to jest metoda :D Postawic auto na cegłach.

Dzieki za linki Alustar.
Pozdrawiam!


Mariusz :)

Obrazek

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-06-13, 20:10

Możesz zapytać Deftronika - Juz na nim śmiga !! Z tego co pisze jest mega zadowolony ..

Ciekawostka : w tych zestawach dostajesz nawet w komplecie nowa maglownice , o mniejszym przelozeniu .



Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2010-06-14, 17:45

To prawda. Jestem bardzo zadowolony, a od czasu zmiany zawieszenia słyszę tylko co jakiś czas od Magdy: " Boże, ale on się trzyma". :) No trzyma się jak cholera. :) Mogę śmiało powiedzieć, że na torze (albo normalnej drodze z zakrętami) spokojnie objadę każde standardowe GT500 i Alustara maszynę też (na dokładkę). :) Przynajmniej dopóki nie założy u siebie Griggsa. :)


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
PaniC
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 2010-03-20, 13:06
Kontakt:

Post autor: PaniC » 2010-06-14, 19:37

Teraz czekamy na odpowiedz Alustara :D
Deftronic, przyspieszanie w jakims stopniu sie zmienilo? Jezeli zawieszenie to nie powinno ale kto wie co tam siedzi w tym komplecie ;p


Mariusz :)

Obrazek

Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2010-06-14, 20:17

Przyspieszenie zmieniło się pewnie minimalnie na korzyść ze względu na fakt, że nie podskakuje teraz tylna oś, a i auto stało się lżejsze. Nigdy tego dokładnie nie mierzyłem. Dla mnie istotny jest fakt, że mogę z dużo większą prędkością (oraz pewnością) wchodzić w zakręt, jeździć po krętych drogach itp. Oglądałem dokładnie filmy Alustara z jazdy na imprezie ExoticCars i nie ma w ogóle o czym mówić. Powtórzę jeszcze raz: standardowy GT500 przy GT500 z GR400SS prowadzi się jak wodolot. Auto z innej ligi. Tak to niestety wygląda. :)
Ostatnio zmieniony 2010-06-14, 20:22 przez Deftronic, łącznie zmieniany 1 raz.


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 863
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Post autor: Magic » 2010-06-14, 20:17

PaniC pisze:Teraz czekamy na odpowiedz Alustara :D
Deftronic, przyspieszanie w jakims stopniu sie zmienilo? Jezeli zawieszenie to nie powinno ale kto wie co tam siedzi w tym komplecie ;p
a co myślisz że zawieszenie nie ma wpływu na przyspieszenie, to jesteś w błędzie, przyspieszenie na pewno wzrosło nieznacznie ale zawsze coś...

no właśnie Alustar czemu jeszcze nie zamontowałeś.

to coś mi się wydaje że w Kielcach będzie niezła walka na czas gr40 vs gr40 vs seria, tylko by trasa była bardzo kreta tak by moc niemała znaczenia a dało się zobaczyć jaka jest rzeczywista różnica przy takim zawieszeniu.


Obrazek

Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2010-06-14, 20:27

Niestety tym razem także nie będziemy GT500 (wynika to z pewnych komplikacji jakie wynikły), ale GTRem. :( Będzie za to szansa zmierzyć się na jakiejś prostej z Alustarem. :) Tylko że po założeniu Griggsa będzie to już zupełnie inne auto (na plus dla Alustara :) ) .


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-06-14, 21:31

O kurde ale bedzie zabawa w Kielcach - Super- Spróbuje jakieś media sciagnac..
wiec tak :
Jak może wszyscy nie wiedza zdecydowalem sie zmniejszyc rolke z 2,7 " na 3 " na kompresorze aby moc zmniejszyla sie do okolo 675-690 KM . Spowodowane to bylo bardzo nerwowym zachowaniem samochodu. Jest jak dynamit. Centymetr generuje moc ( co widac z wykresu ) + 200Nm co powoduje zerwanie przyczepnosci nawet szerokich opon . Moc to nie wszystko - to ma byc auto do jazdy a nie do rajdow DRAG.

Wiec rolka juz przyszla a teraz tylko Bobik wyznaczy mi termin zmiany zawiasu.
I kontroli na Hamowni ( Jetronik Wroclaw) .

Ps. Hi Jarek bedziesz nim jechal do slubu , albo ucikal przd goscmi - dasz rade :D
Bedzie to wasz najpiekniejszy powrot z Kosciola mysle . Stang !!



Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 863
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Post autor: Magic » 2010-06-14, 21:52

Ale na tym zawieszeniu powinna się znacznie zmienić trakcja, wiec może by nie trzeba było zmniejszać mocy bo tak szkoda se zmieszać moc :wstyd:

Daj znać kiedy będziesz we wrocku


Obrazek

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-06-14, 22:00

dr.killer pisze:Ale na tym zawieszeniu powinna się znacznie zmienić trakcja, wiec może by nie trzeba było zmniejszać mocy bo tak szkoda se zmieszać moc :wstyd:

Daj znać kiedy będziesz we wrocku
Oczywiście - wlasnie pytam Bobika kiedy sie obrobi z autami bo to co pisze to jakas plaga u nich .. Pozazdroscic tylko .

Ale jeszcze muszę dbać o płynność i jakość silnika - wiec boje się tak gwałtownych przyrostow mocy. Program który dostałem jak bym sam wgrał bez kontroli , mógłby mi narobić szkód. Wszystko jest dla ludzi ale do pewnych granic. Po Przekroczeniu pewnych mocy wole je kontrolować, z należyta uwaga- przesadnie. Powiem wam czy 500 - 700 kM to już tego się nie czuje - tylko ci 1-2 s mniej wychodzi na wydruku na 1/4 mili . :D

Tak ze zawsze moge zwiekszyc moc nawet do 825 Km tak jak mi wyszlo ale zobacze czy warto.

Narazei musze doprowadzic do seryjnego GT500 SS. i zamontowac to wszystko co w paczkach lezy z glowa .



Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 863
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Post autor: Magic » 2010-06-29, 20:58

Dzisiaj w czasie roboty podjechałem na 15min sprawdzić co tam Alustar na wyczyniał... no i jeszcze nie rozebrali rumaka a zaczęły się problemy, ale o tym później... zrobiłem kilka fotek ale ciemno było wiec tak wyszły...

Obrazek
Obrazek
Obrazek


Obrazek

alski
Forumowicz
Posty: 648
Rejestracja: 2009-04-19, 13:23
Model: GT500 & FAST'67
Silnik: inny V8
Kolor: Aktualnie Qnia brak na stanie...
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: alski » 2010-06-29, 23:40

Będzie si! Amerykanie mają luuuuzzzzz, a Polacy nadrobią jak Pomysłowy Dobromir! ;)

Rafale -głowa do góry - to co rodzi się w bólu będzie tym bardziej cenne!

3mam kciuki!!! :papa: :papa: :papa:


alski


It's Never Too Late to Have a Happy Childhood

Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2010-10-20, 14:03



http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-11-07, 22:31

Jak by kogos interesowalo to wrzuce info o zawieszeniu Griggsa :

http://www.gr40.com/media/Articles/Auto ... _29_07.pdf

http://gr40cars.com/downloads/newsletters/June272008/

i krotki pogladowy opis

http://www.orurowanie.eu/2005-2009-must ... zenia.html

[yt][/yt]



ODPOWIEDZ

Wróć do „12. zawieszenie i układ kierowniczy”