wahacze przód - wymiana tulej

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Rafik77
Forumowicz
Posty: 116
Rejestracja: 2013-10-20, 23:04
Model: 2007 Shelby GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Biały

wahacze przód - wymiana tulej

Post autor: Rafik77 » 2016-08-18, 17:43

Witajcie,
czy w mustangu 2007r da się wymienić same tuleje wahacza, tak aby nie wymieniać całego wahacza za ok 1000 pln?

Rafik.



Awatar użytkownika
Detson
Stowarzyszenie MKP
Posty: 341
Rejestracja: 2015-08-08, 15:06
Model: MY 2014
Silnik: V6 3.7
Kolor: Szary (Sterling Grey)

Re: wahacze przód - wymiana tulej

Post autor: Detson » 2016-08-18, 18:51

Pierwsza lepsza oferta na eBay:
http://www.ebay.com/itm/New-Control-Arm ... tU&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
Z przesyłką i cłem 94$ czyli razem około 400 zł. Czekasz miesiąc i masz.


- Got Blunt?
- Got Weed?

Rafik77
Forumowicz
Posty: 116
Rejestracja: 2013-10-20, 23:04
Model: 2007 Shelby GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Biały

Re: wahacze przód - wymiana tulej

Post autor: Rafik77 » 2016-08-18, 21:06

ale pytanie czy się da:)?



Awatar użytkownika
Detson
Stowarzyszenie MKP
Posty: 341
Rejestracja: 2015-08-08, 15:06
Model: MY 2014
Silnik: V6 3.7
Kolor: Szary (Sterling Grey)

Re: wahacze przód - wymiana tulej

Post autor: Detson » 2016-08-19, 06:17

Się da.


- Got Blunt?
- Got Weed?

Awatar użytkownika
pavlito
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1306
Rejestracja: 2008-12-21, 03:34
Model: GT 05 premium manual
Silnik: V8 4.6
Kolor: Sonic Blue

Re: wahacze przód - wymiana tulej

Post autor: pavlito » 2016-08-29, 21:04

A myślisz, że to tylko dekoracja?
http://www.cjponyparts.com/prothane-fro ... 4/p/CAB48/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.energysuspensionparts.com/4.3165" onclick="window.open(this.href);return false;

Pewnie, że się wymienia, choć bardziej popularna jest wymiana na wahacze od GT500.



Awatar użytkownika
Detson
Stowarzyszenie MKP
Posty: 341
Rejestracja: 2015-08-08, 15:06
Model: MY 2014
Silnik: V6 3.7
Kolor: Szary (Sterling Grey)

Re: wahacze przód - wymiana tulej

Post autor: Detson » 2016-08-29, 21:35

No i raczej samym młotkiem ich nie nabijesz :)
Całe wahacze wyjdą Cię niewiele drożej.
Np. do mojego wahacz 800 zł, bez tulejek (są w zestawi ale nie nabite) 200 zł.


- Got Blunt?
- Got Weed?

Awatar użytkownika
pavlito
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1306
Rejestracja: 2008-12-21, 03:34
Model: GT 05 premium manual
Silnik: V8 4.6
Kolor: Sonic Blue

Re: wahacze przód - wymiana tulej

Post autor: pavlito » 2016-08-29, 23:15

W necie jest kilka filmów jak wymieniać tuleje samemu. Da się to zrobić, jeśli ktoś ma takie życzenie.



Awatar użytkownika
swiadeka
Stowarzyszenie MKP
Posty: 676
Rejestracja: 2009-04-14, 16:58
Model: GT Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: bordowy i białe pasy

Re: wahacze przód - wymiana tulej

Post autor: swiadeka » 2016-08-30, 10:45

Przemyśl jeszcze raz ten pomysł. Na wiosnę wymieniałem sworznie a dzisiaj kupiłem wahacze (aledrogo za 500zł komplet), bo okazało się, że nie bardzo jest do czego te sworznie przyczepić :przestraszony: Wahacze to nie jest silny punkt tego modelu :mur:


Arek

Awatar użytkownika
pavlito
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1306
Rejestracja: 2008-12-21, 03:34
Model: GT 05 premium manual
Silnik: V8 4.6
Kolor: Sonic Blue

Re: wahacze przód - wymiana tulej

Post autor: pavlito » 2016-08-30, 11:08

No widzisz, a ja zmieniłem same sworznie ze 3 lata temu i dalej jest ok ;)



Rafik77
Forumowicz
Posty: 116
Rejestracja: 2013-10-20, 23:04
Model: 2007 Shelby GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Biały

Re: wahacze przód - wymiana tulej

Post autor: Rafik77 » 2016-08-30, 19:16

i ja poszedłem za waszą radą i wymieniłem za 500 zł komplet - temat zamknięty:)
Dzięki.



Awatar użytkownika
swiadeka
Stowarzyszenie MKP
Posty: 676
Rejestracja: 2009-04-14, 16:58
Model: GT Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: bordowy i białe pasy

Re: wahacze przód - wymiana tulej

Post autor: swiadeka » 2016-09-01, 11:31

Pavlito, domyślam się, że Twoje wahacze są w stanie Twojej maski :P
A ja mam przeboje. Kupiłem od firmy na allego, ale zadzwonili, że nie mają. Niby zwrócili kaskę dwa dni temu przez payu, ale jej nie ma na koncie. Kupiłem w drugiej firmie, ale zadzwonili, że też nie mają OMG. Czekam teraz na dwa przelewy od "polskiego handlu" :cenzura:


Arek

PanzerMamba
Forumowicz
Posty: 178
Rejestracja: 2017-07-16, 23:03

Re: wahacze przód - wymiana tulej

Post autor: PanzerMamba » 2017-11-03, 12:12

Mam 4.0 v6 z 2010r. I już nie wiem jakie mam wahacze kupić :| Chodzi o dolne przednie.
Jedni piszą, że wszystkie wahacze 2005-2015 takie same, inni że tylko do 2010 włącznie lub wyłącznie :/
Moje auto opuściło fabrykę we wrześniu 2009 roku, ale jest to model poliftingowy i dostępny w sprzedaży był dopiero od 2010.
Więc jakie w końcu wahacze mam kupić? I jaka zmiana zawieszenia była niby w 2010? Może dotyczyła tylko modelu z 3.7 v6?



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2393
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Re: wahacze przód - wymiana tulej

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2017-11-03, 15:15

PanzerMamba pisze:Mam 4.0 v6 z 2010r. I już nie wiem jakie mam wahacze kupić :| Chodzi o dolne przednie.
Jedni piszą, że wszystkie wahacze 2005-2015 takie same, inni że tylko do 2010 włącznie lub wyłącznie :/
Moje auto opuściło fabrykę we wrześniu 2009 roku, ale jest to model poliftingowy i dostępny w sprzedaży był dopiero od 2010.
Więc jakie w końcu wahacze mam kupić? I jaka zmiana zawieszenia była niby w 2010? Może dotyczyła tylko modelu z 3.7 v6?
Jeżeli masz pełne esp po lifcie to masz kupić 2010-2014



PanzerMamba
Forumowicz
Posty: 178
Rejestracja: 2017-07-16, 23:03

Re: wahacze przód - wymiana tulej

Post autor: PanzerMamba » 2017-11-03, 21:56

Co to jest pełne esp? Chodzi o kontrolę trakcji? Jakiś taki przycisk z autem w poślizgu przy skrzyni mam. To jest esp?
Dziwny ten mój mustang. Niby zwykłe v6 a mam lsd i zaciski od gt. I już się w tym gubię.



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2393
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Re: wahacze przód - wymiana tulej

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2017-11-04, 10:25

Esp pełna kontrola trakcji . Wyłącza się ja przez dłuższe naciśnięcie przycisku .advancedtrack off



ODPOWIEDZ

Wróć do „12. zawieszenie i układ kierowniczy”