GT500 Eibach Springs Pro-System Plus.

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

GT500 Eibach Springs Pro-System Plus.

Post autor: Deftronic » 2009-07-14, 23:01

Zastanawiam się na zakupem tego:

2007-2009 Shelby GT500 Eibach Springs Pro-System Plus.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2009-She ... ccessories

Co o tym myślicie?

[ Dodano: 2009-07-15, 08:46 ]
A może lepiej zainstalować zawieszenie od SuperSnake'a?


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Re: GT500 Eibach Springs Pro-System Plus.

Post autor: AluStar » 2009-07-15, 20:14

Deftronic pisze:Zastanawiam się na zakupem tego:

2007-2009 Shelby GT500 Eibach Springs Pro-System Plus.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2009-She ... ccessories

Co o tym myślicie?

[ Dodano: 2009-07-15, 08:46 ]
A może lepiej zainstalować zawieszenie od SuperSnake'a?
jak dobrze pamietam stabilizatory to sa te same co masz w swoim ( te same grubosci ) wiec zostaje ci roznica w amorach ( chyba ) i lacznikach - lepiej od SS - ale niewiem - Eibacha bym nie bral .



Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2009-07-16, 08:51

Jest też Eibach Pro Plus. Tańszy bo bez stabilizatorów.

Tylko kurczę nie wiem czy jak obniży się zawieszenie o 1.5' w przedzie i 1.7' w tyle nie będę haczył podwoziem o te wszystkie przeszkody na angielskich drogach. :zdziwko:


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-07-16, 08:54

Wlasnie - moze ciac opone. Ja bym zostawil - najwyzej kiedys zaw regulowane - zawsze bedziesz mogl dzwignac go do gory. na chopkach moze obcierac .
A chcesz miec go bardziej twardzszego ?



alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-07-16, 10:08

Deftronic pisze:Tylko kurczę nie wiem czy jak obniży się zawieszenie o 1.5' w przedzie i 1.7' w tyle nie będę haczył podwoziem o te wszystkie przeszkody na angielskich drogach.
nie wiem jaki jest oryginalnie wysoki GT500 ,ale nie wydaje mi się żeby był wyższy od GT ( jeśli nie lekko niższy ) Ja mam eibachy i auto jest dużo za niskie ,trzeba bardzo uważać :( Co do samej jazdy ,twarde jak cholera :rotfl: chociaż auto zdaje się być łatwiejsze do opanowania. Podobno niezłe efekty ( kompromis trzymanie/komfort) dają twarde amory i miękkie lub seryjne sprężyny .......... no ale to podobno :niepewny:


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
celibad
Członek Honorowy MKP
Posty: 1232
Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
Model: GT 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow triple
Kontakt:

Post autor: celibad » 2009-07-16, 10:26

Chciałem tylko dodać , ze przypadkiem pozwolono mi przejechac sie GT500 , nie powiem od kogo , ale był niebieski ... moje wrażenia z jazdy .... jedzie zajebiscie ale jest bardzo twardy i daleko mu do mojej V6 ..... mój jedzie po prostu jak dobra osobówka , nie za twardo i nie za miękko .....


"najlepszym lekiem na wszystkie problemy jest zwykła woda. dwie krople na szklankę wódki i wszystko przechodzi jak ręką odjął"

Jak mam czas to leże i odpoczywam, a jak nie mam czasu to tylko leże.

ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2009-07-16, 11:21

celibad pisze:jedzie zajebiscie ale jest bardzo twardy i daleko mu do mojej V6 ..... mój jedzie po prostu jak dobra osobówka , nie za twardo i nie za miękko .....
a to w swojej V6 masz fabryczne zawieszenie? przyznam ze wczesniej myslalem ze fabryczne zawieszenie jest idealnym kompromisem miedzy sportem a komfortem.. mialem wczesniej dwa GT i pisalem na forum ze pow 160-180km/h bardzo czuc predkosc,winilem za to malo oplywowa bude, no ale teraz juz wiem ze byla to wina zawieszenia,auto przy duzych predkosciach niepewnie sie prowadzilo,tzn nie kusilo do osiagania max predkosci..
teraz w moim GT mam zawieszenie K&W i prowadzi sie super, nie wiem ile max nim jechalem bo nie ma odciecia a licznik sie konczy na 150mph ale wogole nie czuc predkosci,a komfort jak na takie auto jest naprawde super :)

dlatego mysle ze spokojnie moge polecic to zawieszenie kazdemu kto mysli o sportowym zawieszeniu ale ceni sobie tez komfort :)

a jesli chodzi o maske to nie drga mi przy duzych predkosciach ,sprawe zalatwily odpowiednie teleskopy ;)

a odnosnie tematu i GT500 nie wypowiem sie, bo niestety nie stac mnie jeszcze, ale facet od ktorego kupilem GT jest prawdziwym pasjonatem amerykanskich aut i mowil mi ze czeka na nowego GT500, wiec jak tylko go bedzie mial bede probowal go namowic na jakis zlot, ma tez nowego challengera, ktorego niestety nie udalo mi sie obejrzec bo zonka tego jegomoscia pojechala nim w trase..


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2009-07-16, 18:36

Alustar - chcę aby nasz Gucio dorównał Nissanowi GTR, albo Imprezie B22 którą ostatnio kupił kolega, a którą miałem przyjemnośc prowadzić. :rotfl:

Ale tak na serio:

Otrzymałem parę dni temu wrześniowy numer 5.0 Mustang i tam jest tekst o wymianie zawieszenia w GT500. Tak się zastanawiam... Zaraz wytnę ten artykuł i wrzucę na serwer.

btw:

właśnie wróciłem z Londynu i na skrzyżowaniu stało to nowe, pomarańczowe Lambo SVT. Niestety prostopadle do mnie. :( Szkoda, bo bym mu pokazał, która pomarańcz "rulezuje". :rotfl:


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-07-17, 08:55

Napis zco pisza w skrocie - a i poczytaj na shelbyforum



Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2009-07-21, 18:16

Na forach w USA popularne jest też zawieszenie tej firmy:

http://www.griggsracing.com/product_info.php?
cPath=4332_4309_4320_4329&products_id=603

Muszę głębiej "pokopać w sieci" i poczytać zanim się zdecyduję. :|


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-07-21, 21:41

Z moich info Grigs - to najlepsza firma jaka mozesz zalozyc do stanga - Eibach w porównaniu z Grigs to zabytek .
Skorzystaj z mojego loginu na shelby forum



Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Post autor: escalar » 2009-07-21, 23:14

no a co myslicie o tym KIT-cie?
http://www.steeda.com/products/steeda_c ... m_s197.php
caly czas sie zastanawiam nad zakupem tego zestawu w tym roku...
gdyby ktos sie podpial..... moznaby ponegocjowac cene :P



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-07-22, 20:02

Super - ale co u nich moge jeszcze dokupic - moze jakies kolo zamachowe i sprzeglo - jak cos to ci dam znac ..



Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2009-07-23, 16:07

OK. Po większym rozeznaniu skłaniam się do zakupu tego Griggsa:

http://www.griggsracing.com/product_inf ... cts_id=603

wraz z wszystkimi dodatkowymi elementami z opcji.

Poza tym zdecydowałem się na taki upgrade z dziedziny performance:

http://www.evoperform.com/shop/index.ph ... cts_id=427

oraz chyba - muszę się jeszcze zastanowić -coś co mi się podobało od zawsze (a w MACH1 wygląda super) :)

http://store.roushperformance.com/detail.aspx?ID=1154

To są plany na najbliższe miesiące. Pozostaje się skonsultować z firmą, która miałaby mi to instalować. Zobaczymy co powiedzą...


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Adam Wh
Młodszy Forumowicz
Posty: 47
Rejestracja: 2009-12-11, 02:37
Model: GT 2007
Silnik: V8 4.6
Kolor: Torch Red

Post autor: Adam Wh » 2010-02-15, 04:21

escalar pisze:no a co myslicie o tym KIT-cie?
http://www.steeda.com/products/steeda_c ... m_s197.php
caly czas sie zastanawiam nad zakupem tego zestawu w tym roku...
gdyby ktos sie podpial..... moznaby ponegocjowac cene :P
Escalar, coil over to najlepsze rozwiązanie jeśli chodzi o tłumienie, ale prawda jest taka ze większość kierowców wyścigowych nie umie ich ustawić poprawnie. Większość ludzi uważa ze regulacja tłumienia to jedynie kwestia ustawień pomiędzy twardością pracy zawieszenia a komfortem. Co gorsza tak tez myślą niektórzy tunerzy. Steeda sprzedaje je bez sprężyn, które trzeba sobie samemu dobrać. Akurat te coils'y nie maja numerycznych przedziałek regulacji kompresji i dekompresji a to oznacza ze aby je optymalnie ustawić trzeba podłączyć je do data acquisition, albo spędzić kilka dni na torze wyścigowym z osoba która wie co i jak ustawiać (chyba tylko Kubica potrafiłby je ustawić w kilka godzin zaczynając od zera). Po pierwsze musisz wiedzieć jakie różnice zachować miedzy twardością sprężyn przednich do tylnych (bo nie są takie same). Jak się zdecydujesz na twardości sprężyn, Steeda powinna podać Ci wartości optymalne tłumienia kompresji i rebaund'u, biorąc pod uwagę ciężar Twojego auta i wartość spring rate. W sumie już przy zakupie sprężyn Steeda powinna zaproponować Ci w jakiej proporcji utrzymać spring rate tył do przodu.

Podsumowując: najważniejsze jest aby sprzedający był w stanie podać Ci optymalne ustawienie zaworów amorów do konkretnych sprezyn i wagi Twojego auta. Jeśli tak to kupuj. W przeciwnym przypadku zamiar osiągniesz odwrotny do założonego i ludzie nawet z fabrycznymi amorami będą mieli lepiej ustawione zawieszenie. Druga sprawa to regulacja cambera jest o dwa stopnie ujemne za mała. Wiec na jazdę po drogach w zupełności wystarczy ale na tor to za mało.

Roush sprzedaje coil over za okolo $1500 ze sprężynami ( i w dodatku progresywnymi). Tam bump rate jest ustawione już optymalnie do sprężyn i nie ma możliwości zmiany. regulujesz jedynie rebound. I to właśnie na nich Roush jest szybszy od Saleena, Steedy, starego i nowego GT500 (na marginesie GT500 2010 delikatnie jest wolniejsze na torze od starego)...


Auto dla faceta to "Muscle Car", resztę można pomalować na różowo i oddać mamie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „12. zawieszenie i układ kierowniczy”