Wyciszenie / Wygluszenie auta
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 13
- Rejestracja: 2015-08-04, 23:35
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
Re: Wyciszenie / Wygluszenie auta
Jaja se robię Miał w prawdzie małego dzwonka w boczne drzwi 4 lata temu, ale były wymienione. Zresztą, chyba nikt nie sprowadzi Mustanga z US bez dzwona, bo to się najzwyczajniej nie opyla, poza tym pieprznąć 360 stopni mustangiem, to żadna nowość, wystarczy że kogoś fantazja poniesie, przecież one mają prehistoryczne zawieszenie, cieżko to okiełznać, ale chyba za to je kochamy
- kaskader bart
- Forumowicz
- Posty: 510
- Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
- Model: GT '08 roush
- Silnik: V8 4.6
Re: Wyciszenie / Wygluszenie auta
Odkopuję temat.
Męczy mnie szum wiatru i drogi przy dłuższych trasach. Takie jednostajne szszszsz.
Chciałbym z tym powalczyć.
Czy jest różnica między prze liftem a poliftem w tym szumie?
Może to kwestia aerodynamiki?
A może szerokich opon ( 275 i 295 ).
Jakieś pomysły?
Jak wygłuszać to gdzie?
Gdzie jest źródło tego szumu.
Pozdr
Męczy mnie szum wiatru i drogi przy dłuższych trasach. Takie jednostajne szszszsz.
Chciałbym z tym powalczyć.
Czy jest różnica między prze liftem a poliftem w tym szumie?
Może to kwestia aerodynamiki?
A może szerokich opon ( 275 i 295 ).
Jakieś pomysły?
Jak wygłuszać to gdzie?
Gdzie jest źródło tego szumu.
Pozdr
- Radziu
- Forumowicz
- Posty: 496
- Rejestracja: 2012-04-12, 10:46
- Model: 2012 Premium Pony
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Czarny
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Wyciszenie / Wygluszenie auta
Opony, kształt karoserii, duże lusterka, wał napędowy pod podłogą, szyby bez ramek w drzwiach - wszystko to powoduje szszszszsz.
Sam się przymierzam do wygłuszania. Jakby tak robić profeskę to trzeba i podłogę i nadkola i drzwi oklejać matami, ale to wymaga pewnego demontażu oraz hajsu ja pewnie zacznę od drzwi i zobaczę jakie będą efekty.
Sam się przymierzam do wygłuszania. Jakby tak robić profeskę to trzeba i podłogę i nadkola i drzwi oklejać matami, ale to wymaga pewnego demontażu oraz hajsu ja pewnie zacznę od drzwi i zobaczę jakie będą efekty.
Re: Wyciszenie / Wygluszenie auta
Przy oponach 275 i 295 większość szumu pochodzi pewnie od nich. Nadkola i okolice w Mustangu są dosyć słabo wygłuszone - dochodzę do tego wniosku słysząc uderzanie piasku i żwiru, którego nie słychać w innych autach.
Reszta moim zdaniem jest w normie, nie jest to wygłuszenie typu Lexus ale też nie ma tragedii (ja mam koła 245). Wydawało mi się, że po 1,5 miesiąca jazdy zastępczym BMW 3 najnowszej generacji będę czuł różnicę po powrocie do Mustanga, ale różnica jest, z pominięciem tego piachu po nadkolach, bardzo niewielka (no i bmka miała koła 225).
Sam kiedyś wygłuszę drzwi i może pod tylną kanapą i w bagażniku matami. Co do nadkoli, raczej "baranek" w sprayu. Ale to bardziej z ciekawości niż z potrzeby. Najczęściej i tak słychać albo silnik, albo muzykę
Reszta moim zdaniem jest w normie, nie jest to wygłuszenie typu Lexus ale też nie ma tragedii (ja mam koła 245). Wydawało mi się, że po 1,5 miesiąca jazdy zastępczym BMW 3 najnowszej generacji będę czuł różnicę po powrocie do Mustanga, ale różnica jest, z pominięciem tego piachu po nadkolach, bardzo niewielka (no i bmka miała koła 225).
Sam kiedyś wygłuszę drzwi i może pod tylną kanapą i w bagażniku matami. Co do nadkoli, raczej "baranek" w sprayu. Ale to bardziej z ciekawości niż z potrzeby. Najczęściej i tak słychać albo silnik, albo muzykę
- andi74
- Forumowicz
- Posty: 1160
- Rejestracja: 2014-05-30, 17:37
- Model: GT S550 GT350 Mod
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Szary Metalik
- Lokalizacja:: EU/PL
Re: Wyciszenie / Wygluszenie auta
ja bende robil wygluszenie calego i konserwacje 2008
chce dac maty do srodka i wygluszenia na nadkola i bagaznik
szumy od kol czesto pochodza tez od rodzaju bierznika jak i od szerokosci
samochod na oponie powyzej 245 z daleka slychac po szumie
chce dac maty do srodka i wygluszenia na nadkola i bagaznik
szumy od kol czesto pochodza tez od rodzaju bierznika jak i od szerokosci
samochod na oponie powyzej 245 z daleka slychac po szumie
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Wyciszenie / Wygluszenie auta
skoro słyszysz szum.... to na mój gust....kaskader bart pisze:Odkopuję temat.
Męczy mnie szum wiatru i drogi przy dłuższych trasach. Takie jednostajne szszszsz.
Chciałbym z tym powalczyć.
Czy jest różnica między prze liftem a poliftem w tym szumie?
Może to kwestia aerodynamiki?
A może szerokich opon ( 275 i 295 ).
Jakieś pomysły?
Jak wygłuszać to gdzie?
Gdzie jest źródło tego szumu.
Pozdr
zepsuły ci się tłumiki.....
wydech i silnik powinieneś słyszeć
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Wyciszenie / Wygluszenie auta
a tak serio... to tak jak piszą chłopaki, 75% tego szumu idzie od opon.
wygłuszenie całej podłogi tylko trochę poprawiło, najwięcej dawało porządne wygłuszenie bagażnika, ale też nie był to jakiś efekt WOW..
wygłuszenie całej podłogi tylko trochę poprawiło, najwięcej dawało porządne wygłuszenie bagażnika, ale też nie był to jakiś efekt WOW..
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 2018-07-28, 03:01
- Model: inny
- Kolor: niebieski
- Lokalizacja:: Stare Babice
Re: Wyciszenie / Wygluszenie auta
Odkopując temat pokaże zdjęcia z prac nad koniem
w V cabrio wyciszona cała podłoga z tunelem środkowym, podłoga pod kanapą, półka tylna, ściana grodziowa bagażnika, nadkola przód i tył od środka,podłoga bagażnika, klapa bagażniak, drzwi, nadkola przód i tył od zewnątrz + zabezpieczenie ich antykorozyjnie, oraz błotniki przód i tył. dodatkowo została dorobiona zaślepka miedzy bagażnikiem a kabiną
w V cabrio wyciszona cała podłoga z tunelem środkowym, podłoga pod kanapą, półka tylna, ściana grodziowa bagażnika, nadkola przód i tył od środka,podłoga bagażnika, klapa bagażniak, drzwi, nadkola przód i tył od zewnątrz + zabezpieczenie ich antykorozyjnie, oraz błotniki przód i tył. dodatkowo została dorobiona zaślepka miedzy bagażnikiem a kabiną
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1642
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Wyciszenie / Wygluszenie auta
Jak wrażenia ?
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 78
- Rejestracja: 2019-11-06, 11:50
- Model: Pony Package
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Deep impact blue
- Lokalizacja:: Kielce
- Stajnia: Stajnia Świętokrzyska
Re: Wyciszenie / Wygluszenie auta
Alustar mam do Ciebie niedaleko a rozważam wygłuszenie i chyba cos przy uszczelkach drzwi trzeszczy. Odezwalbys sie na priv bo nie wiem czemu ale nie moge Ci wysłać PW.
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2382
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Re: Wyciszenie / Wygluszenie auta
alustar rzadko czyta forum , jego bardziej teraz na telefon można złapać https://www.orurowanie.eu/