nie napisalem ze lepsze. pewnie i gorsze ale na pewno nie 10 razy a tyle razy powinno byc jesliby spojrzec na cene. jak kogos stac to czemu nie mialem wygluszone drzwi takimi bitumiczynmi matami i po roku nadal byla na miejscu i nadal tlumila. takze nadal byla czarna po roku jak ktos sklada sobie car audio na zawody SQL albo nawet dla siebie ale jakis konkrety za pare kPLN to pewnie ma to sens.AluStar pisze:Nie zawsze tańsze jest lepsze - czasami dobrze zaufać komuś z praktyka ..
Ale kazdy sam ma wybor ..
Wyciszenie / Wygluszenie auta
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
-
- Forumowicz
- Posty: 594
- Rejestracja: 2011-06-16, 15:56
- Model: Pony
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Tungsten Gray
Re: Wyciszenie / Wygluszenie auta
- adaslaw
- Forumowicz
- Posty: 598
- Rejestracja: 2009-09-30, 15:06
- Model: Mustang conv. 2006
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: skromny czarny
Re: Wyciszenie / Wygluszenie auta
Cześć AluStar
Czy w ramach wygłuszania aut, również jesteś w stanie się zmierzyć z rezonansami w przednich drzwiach (V6, 2005+) podczas słuchania muzyki?
Ostatnio to już poprawiłem w swoim wozie, ale wciąż rozważam jeszcze jedno podejście do tego tematu (kompleksowe i mam nadzieję ostateczne).
Narka!
Adam
Czy w ramach wygłuszania aut, również jesteś w stanie się zmierzyć z rezonansami w przednich drzwiach (V6, 2005+) podczas słuchania muzyki?
Ostatnio to już poprawiłem w swoim wozie, ale wciąż rozważam jeszcze jedno podejście do tego tematu (kompleksowe i mam nadzieję ostateczne).
Narka!
Adam
Re: Wyciszenie / Wygluszenie auta
Tak. Niema z tym problemu.
Drzwi wygłuszam - wygłuszaj . lekka mata wygluszajaca aby nie obciazac drzwi - jest gruba i chlonie i zapobiega rezonansowi. Akurat tam nie musi byc taka jak na podlogi czy bagaznik . napisz na PW to pokaze ktora polecam. Zadecydujesz sam .
Drzwi wygłuszam - wygłuszaj . lekka mata wygluszajaca aby nie obciazac drzwi - jest gruba i chlonie i zapobiega rezonansowi. Akurat tam nie musi byc taka jak na podlogi czy bagaznik . napisz na PW to pokaze ktora polecam. Zadecydujesz sam .
- Chefofrats
- Forumowicz
- Posty: 221
- Rejestracja: 2011-07-09, 17:43
- Model: 2006 V6
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Vista Blue Metallic
Re: Wyciszenie / Wygluszenie auta
Byłem parę dni temu u Alustara na wygłuszaniu - na razie poszła jedna paczka Dynamat do bagażnika i częściowo pod kanapę. Dodatkowo Alustar grubo pokrył antykorozyjnym barankiem nadkola, co by kamienie przez opony rzucane nie hałasowały o gołą blachę. Jestem pełen podziwu dla staranności pracy kolegi - nie zmarnował się ani centymetr kwadratowy maty. Ładniej mi zrobił niż w swoim własnym GT500
Praca dała zauważalny efekt - w końcu przy autostradowej prędkości słyszę co mi radio gra bez nadmiernego podkręcania głośności. Choć jeśli wysupłam dodatkowe fundusze pewnie bym jeszcze zdecydował się na drugą paczkę na przód kabiny, zwłaszcza nad wałem. Ale na razie jest OK.
Poniżej kilka poglądowych fotek.
Początek pracy:
Postępy:
Końcowe efekty:
Praca dała zauważalny efekt - w końcu przy autostradowej prędkości słyszę co mi radio gra bez nadmiernego podkręcania głośności. Choć jeśli wysupłam dodatkowe fundusze pewnie bym jeszcze zdecydował się na drugą paczkę na przód kabiny, zwłaszcza nad wałem. Ale na razie jest OK.
Poniżej kilka poglądowych fotek.
Początek pracy:
Postępy:
Końcowe efekty:
- horse
- Forumowicz
- Posty: 636
- Rejestracja: 2009-02-09, 22:43
- Model: Mustang Convertible
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Torch Red
- Kontakt:
Re: Wyciszenie / Wygluszenie auta
Pomysl troche...a moze poprostu chodzilo o oszczednosc!!! Pewnie by chciano zeby byly felgi i klamki ze zlota...tylko jak juz by osiagnal cene maybacha to kto by to kupil...a tak. poza tym efekty dzwiekowe sa fajne, ale na zewnatrz, a w srodku jak jedziesz 1000km delikatnie mowiac wku...wiaja. Sam sobie wyciszylem Konia w tamtym roku mimo ze wczesniej zal;ozylem sportowy glosny wydech i fajnie chodzi, ale niestety w srodku daje po uszach...
Jam jest Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty!!! :D
- Adrian
- Forumowicz
- Posty: 837
- Rejestracja: 2009-04-13, 20:26
- Model: Brutal
- Silnik: inny V8
- Kolor: Orange
- Lokalizacja:: Kraków
- Kontakt:
Re: Wyciszenie / Wygluszenie auta
"Pomyśl trochę"? Trochę to jest to nad wyraz zuchwały tekst, żeby nie nazwać tego inaczej.
Każdy ma swoje zdanie i mimo, że nie trzeba się z nim zgadzać to powinno się je uszanować.
Wracając do tematu... Oczywiście zależy jaki to byłby koszt. Jeśli takie auto kosztuje $30k i ktoś chce za niego tyle dać to minimalnie wyższa cena za wyciszenie na pewno go nie odstraszy. A już na pewno nie miało by to znaczenia w jego topowej wersji czyli GT500.
Jeśli mustang jest samochodem daily-driver to pewnie, że warto. Jeśli natomiast nie jest, nigdy w życiu, przynajmniej ja bym tego nie robił...
Każdy ma swoje zdanie i mimo, że nie trzeba się z nim zgadzać to powinno się je uszanować.
Wracając do tematu... Oczywiście zależy jaki to byłby koszt. Jeśli takie auto kosztuje $30k i ktoś chce za niego tyle dać to minimalnie wyższa cena za wyciszenie na pewno go nie odstraszy. A już na pewno nie miało by to znaczenia w jego topowej wersji czyli GT500.
Jeśli mustang jest samochodem daily-driver to pewnie, że warto. Jeśli natomiast nie jest, nigdy w życiu, przynajmniej ja bym tego nie robił...
'95 GT http://tiny.pl/gj5qs
'01 Cobra viewtopic.php?f=84&t=5153&start=105
'11 GT '13 GT302 Custom viewtopic.php?f=85&t=8986&p=156084#p156084
'01 Cobra viewtopic.php?f=84&t=5153&start=105
'11 GT '13 GT302 Custom viewtopic.php?f=85&t=8986&p=156084#p156084
- Mały1973
- Forumowicz
- Posty: 688
- Rejestracja: 2009-02-23, 12:32
- Model: Mustang Mach I 1971
- Silnik: inny V8
- Kolor: Medium Blue Metallic
- Kontakt:
Re: Wyciszenie / Wygluszenie auta
adriank9 pisze:"Pomyśl trochę"? Trochę to jest to nad wyraz zuchwały tekst, żeby nie nazwać tego inaczej.
Każdy ma swoje zdanie i mimo, że nie trzeba się z nim zgadzać to powinno się je uszanować.
Wracając do tematu... Oczywiście zależy jaki to byłby koszt. Jeśli mustang jest samochodem daily-driver to pewnie, że warto. Jeśli natomiast nie jest, nigdy w życiu, przynajmniej ja bym tego nie robił...
Dokładnie dla mnie bez róznicy czy to daily czy nie to ja uwielbiam ryk V8, ja w swoim koniu jak jadę i to bez różnicy na odległość (ze względów ekonomicznych i ze względów dbania o auto nie robię może wielkich tras) mógłbym śmigać z wydechem przy uszach.Swojego nigdy bym nie wygłuszył, mógłbym jechać nawet 1000 km przy otwartych cut outach ( o ile bym miał ale odpalałem bez wydechu więc to samo). Nie ma co ukrywać co bulgot V8 to nic tego nie zastąpi a gdyby druga połówka zaczeła marudzić to czeką ją podróż PKS'em
No ale należy uszanować sprawę, jeden uwielbia Metalice a drugi pląsa przy Piasku.
- Ford Mustang Mach I 429
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation
- bart.knop
- Forumowicz
- Posty: 289
- Rejestracja: 2010-07-03, 23:33
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Windveil Blue
Re: Wyciszenie / Wygluszenie auta
ja w sumie tez bralem v8 dla dzwieku i osiagow, w planach zmiany ukladu wydechowego - i jak tu wygluszac auto!?
do jazdy codziennej mam inne auto, bardziej komfortowe a kun ma byc KUNIEM!
do jazdy codziennej mam inne auto, bardziej komfortowe a kun ma byc KUNIEM!
- escalar
- Forumowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
- Model: GT Premium Bullitt
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: czarny metalik
- Kontakt:
Re: Wyciszenie / Wygluszenie auta
...kiedys wygluszylem autko.... jesli ktos spyta czy warto?
....odpowiem, ze zrobilbym to ponownie
...wystarczy, ze uchyle nieco szyby i ryk powraca do kabiny
....odpowiem, ze zrobilbym to ponownie
...wystarczy, ze uchyle nieco szyby i ryk powraca do kabiny
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 13
- Rejestracja: 2015-08-04, 23:35
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
Re: Wyciszenie / Wygluszenie auta
Witam,
ja mam innego rodzaju problem z Koniem. Przy około 130 km/h wiatr zaczyna się przedostawać do kabiny prawymi drzwiami, a przy 160 km/h również lewymi. Prawe były wymieniane, stąd pewnie problem zaczyna się od nich. Hałas jest nie do zniesienia, że nie wspomnę że przy wietrznej pogodzie miota Koniem jak Żydem po pustym sklepie. Co można zrobić z taką przypadłością, jakieś pomysły ?
ja mam innego rodzaju problem z Koniem. Przy około 130 km/h wiatr zaczyna się przedostawać do kabiny prawymi drzwiami, a przy 160 km/h również lewymi. Prawe były wymieniane, stąd pewnie problem zaczyna się od nich. Hałas jest nie do zniesienia, że nie wspomnę że przy wietrznej pogodzie miota Koniem jak Żydem po pustym sklepie. Co można zrobić z taką przypadłością, jakieś pomysły ?
- bart
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1286
- Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: windveil blue
Re: Wyciszenie / Wygluszenie auta
Zgaduje, choć pewności nie mam - koń jest bity i źle złożony
http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2121
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: Wyciszenie / Wygluszenie auta
Nie brakuje uszczelek przy drzwiach? Sprawdzałeś?Targos pisze:Witam,
ja mam innego rodzaju problem z Koniem. Przy około 130 km/h wiatr zaczyna się przedostawać do kabiny prawymi drzwiami, a przy 160 km/h również lewymi. Prawe były wymieniane, stąd pewnie problem zaczyna się od nich. Hałas jest nie do zniesienia, że nie wspomnę że przy wietrznej pogodzie miota Koniem jak Żydem po pustym sklepie. Co można zrobić z taką przypadłością, jakieś pomysły ?
- sad
- Forumowicz
- Posty: 613
- Rejestracja: 2012-05-13, 09:22
- Model: 2011 Shelby Conv
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: kona blue metallic
- Lokalizacja:: Piastów
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Wyciszenie / Wygluszenie auta
Też miałem podobny problem w jednym koniku (auto nie było nigdy bite).Targos pisze:Witam,
ja mam innego rodzaju problem z Koniem. Przy około 130 km/h wiatr zaczyna się przedostawać do kabiny prawymi drzwiami, a przy 160 km/h również lewymi. Prawe były wymieniane, stąd pewnie problem zaczyna się od nich. Hałas jest nie do zniesienia, że nie wspomnę że przy wietrznej pogodzie miota Koniem jak Żydem po pustym sklepie. Co można zrobić z taką przypadłością, jakieś pomysły ?
Pomogło podłożenie dodatkowej uszczelki pod oryginalną. Oczywiście nie na całej długości. Problem z reguły jest w pionowej części, koło klamki. Nie wiem jak lepiej to wytłumaczyć ale tam szyba jest najgorzej dociśnięta.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 13
- Rejestracja: 2015-08-04, 23:35
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
Re: Wyciszenie / Wygluszenie auta
Dzięki za odpowiedzi, a szczególnie te konstruktywne. Auto nie było bite, było składane z 2ch, przód od innego, tył od innego, może w tym problem
Wieje przez te poprzeczne uszczelki szyb. Spróbuję dołożyć jakieś dodatkowe wobec tego. Podobno dzieje się to na skutek zamykania drzwi pchając szybę.
Wieje przez te poprzeczne uszczelki szyb. Spróbuję dołożyć jakieś dodatkowe wobec tego. Podobno dzieje się to na skutek zamykania drzwi pchając szybę.
- sad
- Forumowicz
- Posty: 613
- Rejestracja: 2012-05-13, 09:22
- Model: 2011 Shelby Conv
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: kona blue metallic
- Lokalizacja:: Piastów
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Wyciszenie / Wygluszenie auta
Serio?Targos pisze:było składane z 2ch, przód od innego, tył od innego, może w tym problem