Ford Racing by Borla catback touring

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU

ODPOWIEDZ
Seb75
Młodszy Forumowicz
Posty: 27
Rejestracja: 2017-02-23, 01:45
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0
Kolor: Competition orange

Ford Racing by Borla catback touring

Post autor: Seb75 » 2017-03-06, 19:16

Panowie,
Właśnie założyłem. Jest pięknie, dzwięk zachwyca....ale po godzinie jazdy po Warszawie łeb kwadratowy, w uszach dzwoni :zalamany: więc chyba nie do końca...

Czy ktoś na tym lata? Jeśli tak to czy wydech wypalając się cichnie?

Na razie pomysł mam taki że wyrzucam x-pipe i wrzucam fabryczny rezonator. Uciszy go trochę?

Pozdrawiam w lekkiej rozterce

Seb



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Ford Racing by Borla catback touring

Post autor: veeefour » 2017-03-06, 19:33

Uciszy go bardzo - rezonator w tym aucie odpowiada za 60% wyciszenia.



Awatar użytkownika
SoSo
Młodszy Forumowicz
Posty: 85
Rejestracja: 2016-08-28, 12:53
Model: S550 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Mica Shadow Black

Re: Ford Racing by Borla catback touring

Post autor: SoSo » 2017-03-06, 19:59

Dokładnie tak. Ja próbowałem MF Street Cat-back i po 2 dniach się poddałem. Łeb urywało. Wrzuciłem zatem seryjny rezonator zamiast xpipe'a, robiąc tym samym MF axle-back i zrobiło się przyjemnie.



Seb75
Młodszy Forumowicz
Posty: 27
Rejestracja: 2017-02-23, 01:45
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0
Kolor: Competition orange

Re: Ford Racing by Borla catback touring

Post autor: Seb75 » 2017-03-06, 21:25

No to pięknie. Rozumiem ze na samych końcówkach też jest głośniej niż pełna seria....


Ja polatam do końca tygodnia i na 90% wrzucam rezonator



kkk
Forumowicz
Posty: 290
Rejestracja: 2015-02-10, 13:18
Model: 2015 Fastback
Silnik: V8 5.0
Kolor: Black

Re: Ford Racing by Borla catback touring

Post autor: kkk » 2017-03-06, 21:30

Ja mam magnaflow competition, ale nie wracam :)
Po jakims czasie ucichnie jak sie troche sadzy w srodku odlozy. Ale nie licz na duze wyciszenie.



Seb75
Młodszy Forumowicz
Posty: 27
Rejestracja: 2017-02-23, 01:45
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0
Kolor: Competition orange

Re: Ford Racing by Borla catback touring

Post autor: Seb75 » 2017-03-07, 08:54

Wlasnie chodzi o to zeby troche ucichło...generalnie nie jest źle. Jest moment, niestety w dość popularnym zakresie, pomiędzy 2000-2600 obrotów kiedy sobie wesoło buczy....i to mnie dobija. W czasie każdej jazdy zaliczasz kilkadziesiąt...kilkaset takich przejść i łeb boli. Skończyłem jeździć o 12 w nocy i uszy mam skatowane do teraz. Więc pojawia się pytanie. Czy wydech ucichł, czy Ci słuchu ubyło :D



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Ford Racing by Borla catback touring

Post autor: veeefour » 2017-03-07, 10:07

Sluch ci siadl - tlumiki absorbcyjne robia sie tylko GLOSNIEJSZE z czasem...



konio12345
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2011-08-08, 18:52
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0
Kolor: Oxford White

Re: Ford Racing by Borla catback touring

Post autor: konio12345 » 2017-03-07, 10:57

Ja nie dawno założylem catback Borla S-type - wziąłem S-type nie Attack, żeby było trochę ciszej :)



No i tak:

- dźwięk przy otwartych oknach albo w tunelu po prostu super
- wykonanie i dokładność super
- przy "równym" gazie niewiele głośnej niż stock
- ale głośno, nawet bardzo - przy jakimkolwiek ruchu pedału w górę albo w dół

W związku z tym zamówiłem rezonator Borli, X-pipe zostawię na zloty pod Biedronką :)


Borla Touring Catback, BC RS43 Forged Wheels, BMR Vertical Links - Spherical Bushings, SR Performance IRS Tie Down Kit, Steeda IRS Alignment Kit, C&L Street CAI, Ford Perf. GT350R Strut Tower Brace, Ford Perf. Oil Catch Can, DD LED Sidemarkers

Awatar użytkownika
deeboy
Forumowicz
Posty: 411
Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
Model: GT S550 MT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Re: Ford Racing by Borla catback touring

Post autor: deeboy » 2017-03-07, 10:58

Seb75 pisze:Wlasnie chodzi o to zeby troche ucichło...generalnie nie jest źle. Jest moment, niestety w dość popularnym zakresie, pomiędzy 2000-2600 obrotów kiedy sobie wesoło buczy....i to mnie dobija. W czasie każdej jazdy zaliczasz kilkadziesiąt...kilkaset takich przejść i łeb boli. Skończyłem jeździć o 12 w nocy i uszy mam skatowane do teraz. Więc pojawia się pytanie. Czy wydech ucichł, czy Ci słuchu ubyło :D
Słuchu ubyło niestety.. miałem to samo z Magnaflow, buczał strasznie w podobnym zakresie nawet jako axleback. Teraz mam Corsa Xtreme, nie ma drone.



Seb75
Młodszy Forumowicz
Posty: 27
Rejestracja: 2017-02-23, 01:45
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0
Kolor: Competition orange

Re: Ford Racing by Borla catback touring

Post autor: Seb75 » 2017-03-13, 13:14

Panowie, a czy ktoś z was coś robił z rezonatorem dolotu? Ja sie zastanawiam czy problem nie leży tutaj. Jesli odpiąć to ustrojstwo to musi być ciszej...



konio12345
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2011-08-08, 18:52
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0
Kolor: Oxford White

Re: Ford Racing by Borla catback touring

Post autor: konio12345 » 2017-03-13, 16:54

Chodzi Ci o "sound pipe delete" ?

Jeśli tak to ja wywaliłem, jest delikatnie ciszej przy seryjnym wydechu, przy aftermarketowym nie słychać różnicy :)
Seb75 pisze:Panowie, a czy ktoś z was coś robił z rezonatorem dolotu? Ja sie zastanawiam czy problem nie leży tutaj. Jesli odpiąć to ustrojstwo to musi być ciszej...


Borla Touring Catback, BC RS43 Forged Wheels, BMR Vertical Links - Spherical Bushings, SR Performance IRS Tie Down Kit, Steeda IRS Alignment Kit, C&L Street CAI, Ford Perf. GT350R Strut Tower Brace, Ford Perf. Oil Catch Can, DD LED Sidemarkers

Seb75
Młodszy Forumowicz
Posty: 27
Rejestracja: 2017-02-23, 01:45
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0
Kolor: Competition orange

Re: Ford Racing by Borla catback touring

Post autor: Seb75 » 2017-03-13, 22:37

Wróciłem do serii. Jeśli ktoś chce kupić to zapraszam....tak na poważnie, będę dorabiał dodatkowy tłumik w miejsce x-pipe'a...



ODPOWIEDZ

Wróć do „VI Generacja (2015- ... )”