5um pisze:Przy przeglądzie okazało sie ze dolot z katalizatorami jest całkowicie zardzewiały. Wymieniony odcinek Remus srebrzysty bez grama rdzy.
Serwis konsultuje sprawę. Czy u Was wydech po 7 miesiącach tez tak wyglada?
Wydech fabryczny bedzie rzdewiec praktycznie od razu - na poczatku to jest raczej nalot...w kazdym aucie produkowanym masowo tak jest.
Tak samo jak tarcze hamulcowe, elmenty tulej w zawiszeniu, elementy dyfra czy inne bez powloki ktorych jest duzo - wszystko co nie osloniete
czy zabezpieczone co wchodzi w sklad podwozia koroduje praktycznie natychmiast.
W S550:
-flansze kolektorow - stal czarna
-rury kolektorw do katow - stal nierdzewna ferrytyczna 409(slabo odporna na korozje w wydechu)
-rury od katow do srodkowego: stal czarna
-tlumik srodkowy: bebechy stal czarna, obudowa stal nierdzewna 409
-rury do tlumikow koncowch stal czarna aluminiowana
-tlumiki koncowe jak wyzej i tylko koncowki chromowane