Mustang na mokrym

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
deeboy
Forumowicz
Posty: 411
Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
Model: GT S550 MT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Re: Mustang na mokrym

Post autor: deeboy » 2016-10-09, 23:40

MAX pisze:
deeboy pisze:Max, z tego wynika, że na letnich powinniśmy jeździć od maja do września tak?
Ok przepraszam powinienem dopisać w przypadku pojazdu z napędem RWD


deeboy pamiętasz jak wyjeżdżałeś ode mnie swoim pierwszym Mustangiem ?
Powiedziałem Ci coś ważnego pamiętasz ?
Max, pamiętam wszystko. O wiele więcej niż tego o czym rozmawialiśmy na zlocie %%% ;) ale ... to jest zupełnie inna bajka. Tym kupionym od Ciebie V6 to pomimo braku doświadczenia w takich warunkach śmigałem pewnie. Teraz mam auto z zawieszeniem o wiele lepszym, latem prowadzące się wręcz fenomenalnie lepiej niż poprzedni mustang a jednak jest problem... Sprawdź mexykany P Zero i zobaczysz.



Awatar użytkownika
MAX
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2810
Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
Model: Fastback GT V8 68
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue & Black
Lokalizacja:: Wieliczka
Stajnia: Stajnia Małopolska
Kontakt:

Re: Mustang na mokrym

Post autor: MAX » 2016-10-10, 00:29

deeboy pisze:Sprawdź mexykany P Zero i zobaczysz.
Znam je dobrze, testy przeprowadziłem GT 500 latem i zimą :)
Załączniki
kamien slaski.jpg
Zrzut ekranu 2016-10-07 o 22.28.41.png
Zrzut ekranu 2016-10-07 o 22.28.41.png (62.98 KiB) Przejrzano 3019 razy
Zrzut ekranu 2016-10-10 o 00.24.56.png
Zrzut ekranu 2016-10-10 o 00.24.56.png (94.96 KiB) Przejrzano 3019 razy


tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max

Awatar użytkownika
deeboy
Forumowicz
Posty: 411
Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
Model: GT S550 MT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Re: Mustang na mokrym

Post autor: deeboy » 2016-10-10, 00:34

Max, jesteś przekonany, że to były letnie mexykańskie a nie te popularne wielosezonowe?



Awatar użytkownika
MAX
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2810
Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
Model: Fastback GT V8 68
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue & Black
Lokalizacja:: Wieliczka
Stajnia: Stajnia Małopolska
Kontakt:

Re: Mustang na mokrym

Post autor: MAX » 2016-10-10, 00:40

Tak , dobranoc :)


tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max

konio12345
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2011-08-08, 18:52
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0
Kolor: Oxford White

Re: Mustang na mokrym

Post autor: konio12345 » 2016-10-10, 10:09

No ja jeździłem E92 335i "poprawionym" 400+ KM, ze szperą qualife. Również E30 250 KM ze szperą płytkową. Bardzo lubię swojego Mustanga, ale nad prowadzeniem to jeszcze niestety Amerykanie muszą trochę popracować. Co prawda opony miałem zawsze Continentale Sport w tym pierwszym, a różne półslicki w drugim.
Magic pisze:na forum się zrobiło jak na obradach rządu PIS kontra PO :mur:

nikt nie zaprzecza że Meksykańskie P Zero to kiepskie opony do tak mocnego auta ale każda opona ma swą granice przyczepności i tak jak powiedział Max o tym że ci co przesiedli się na mustanga z europejskich aut stali się upośledzeni i zbyt leniwi by zwracać uwagę na warunki atmosferyczne jakie panują na drodze i zapomnieli o pewnych nawykach, przypomnijcie se jak to było jeszcze z 20 lat temu za czasów jazdy np. polonezem itp. prawa fizyki nie uległy unowocześnieniu tylko zmieniło się mentalność ludzi myślących że jak ma się auto sportowe z elektroniką to nie trzeba zwracać uwagi na warunki na drodze. A tak spytam kto wcześniej jeździł tak piekielnie mocnym autem ze szperą ? bo raczej wątpię że ktoś zmienił BMW M czy AMG na mustanga a tylko one dorównują takim momentem obrotowym który pali opony od najniższych obrotów czy po muśnięciu tylko gazem bo turbo dyszlem to sobie można porównywać czy nawet dizel 200KM


Borla Touring Catback, BC RS43 Forged Wheels, BMR Vertical Links - Spherical Bushings, SR Performance IRS Tie Down Kit, Steeda IRS Alignment Kit, C&L Street CAI, Ford Perf. GT350R Strut Tower Brace, Ford Perf. Oil Catch Can, DD LED Sidemarkers

Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Mustang na mokrym

Post autor: veeefour » 2016-10-10, 12:07

A jakiego kolega ma Mustanga?



konio12345
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2011-08-08, 18:52
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0
Kolor: Oxford White

Re: Mustang na mokrym

Post autor: konio12345 » 2016-10-10, 15:48

2016 V8 Europa
veeefour pisze:A jakiego kolega ma Mustanga?


Borla Touring Catback, BC RS43 Forged Wheels, BMR Vertical Links - Spherical Bushings, SR Performance IRS Tie Down Kit, Steeda IRS Alignment Kit, C&L Street CAI, Ford Perf. GT350R Strut Tower Brace, Ford Perf. Oil Catch Can, DD LED Sidemarkers

Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Mustang na mokrym

Post autor: veeefour » 2016-10-10, 15:59

Zmienisz opony na "porzadne sportowe" i juz takiej przepasci nie bedzie. Tez sobie mozesz dokupic Torsena do S550 tylko nie bardzo wiem po co :looka:



Awatar użytkownika
deeboy
Forumowicz
Posty: 411
Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
Model: GT S550 MT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Re: Mustang na mokrym

Post autor: deeboy » 2016-10-10, 17:57

Zupełnie nie o to mi chodzi, nadal uważam, że Ford naraża życie kierowców zakładając ten szajs i powinien być odpowiedzialny za to. To co sam sobie kupujesz i zakładasz to Twoja sprawa. Absurd jest taki, że dla bezpieczeństwa usuwa się tribary i venty z maski a jednocześnie zakłada plastikowy szajs na koła, gdzie tu logika? Kończę swoją przygodę z tym wątkiem podobnie jak z tymi oponami. Szkoda strzępić.. ;)

Gratuluje osiągnięć Magic.



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Mustang na mokrym

Post autor: veeefour » 2016-10-10, 18:41

Ale to jest wszystko zgodnie z planem panowie. Opony "staggered" Ford zamowil do latania po torze i faktycznie te P Zero
na torze daja sobie rade bdb. - czytaj poki maja temp. to kleja.

Za to ktos w EU z ulanska naprawde fantazja postanowil zrobic PP obowiazkowy(w sumie nawet nie pelny PP tyko jego elementy).
To nie wina Forda - tylko jakiegos europejskiego debila od marketingu.

Kilka elementow z PP swoja droga widze jako potrzebne ale kilka jest zuplenie bezsensownych dla ruchu ulicznego. Kupowanie mustanga w EU to w ogole jakis czeski film jest.
Proponuje kupowac jak to zawsze bylo do tej pory w USA i zawsze miec pelna knotrole nad tym co kupujemy - poza tym Mustanga z USA mozna kupic/sprowadzic/miec w 3 miechy
a czas oczekiwania na S550 w EU to podobo juz kolo roku...nawet juz nie czeski film, to juz mongolski balet... :luka:



konio12345
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2011-08-08, 18:52
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0
Kolor: Oxford White

Re: Mustang na mokrym

Post autor: konio12345 » 2016-10-10, 19:36

A czym się różni wersja europejska PP od amerykańskiej ?

veeefour pisze:Ale to jest wszystko zgodnie z planem panowie. Opony "staggered" Ford zamowil do latania po torze i faktycznie te P Zero
na torze daja sobie rade bdb. - czytaj poki maja temp. to kleja.

Za to ktos w EU z ulanska naprawde fantazja postanowil zrobic PP obowiazkowy(w sumie nawet nie pelny PP tyko jego elementy).
To nie wina Forda - tylko jakiegos europejskiego debila od marketingu.

Kilka elementow z PP swoja droga widze jako potrzebne ale kilka jest zuplenie bezsensownych dla ruchu ulicznego. Kupowanie mustanga w EU to w ogole jakis czeski film jest.
Proponuje kupowac jak to zawsze bylo do tej pory w USA i zawsze miec pelna knotrole nad tym co kupujemy - poza tym Mustanga z USA mozna kupic/sprowadzic/miec w 3 miechy
a czas oczekiwania na S550 w EU to podobo juz kolo roku...nawet juz nie czeski film, to juz mongolski balet... :luka:


Borla Touring Catback, BC RS43 Forged Wheels, BMR Vertical Links - Spherical Bushings, SR Performance IRS Tie Down Kit, Steeda IRS Alignment Kit, C&L Street CAI, Ford Perf. GT350R Strut Tower Brace, Ford Perf. Oil Catch Can, DD LED Sidemarkers

Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Mustang na mokrym

Post autor: veeefour » 2016-10-10, 19:56

Po pierwsze EUrowoz nie ma PP packa tylko jego elementy- kola, heble, i wieksza chlodnice wody - nawet wieksza niz w PP bo by sie ugotowal bez wentylacji maski.
I to by bylo tyle.

Natomiast PP ma/moze miec jeszcze: zegary srodkowe, rozporke, torsena. Nie jestem pewnien tego na 100% ale "chyba" jeszcze stabilizatory i amory beda na EU deko inne.


I jeszcze notka Forda na temat opon ktore sa w EU montowane:

255/40r19 (f) 275/40r19(r) summer-only tires**

**Ford does not recommend using summer tires when temperatures drop to approximately 45°F or below (depending on tire wear and environmental conditions) or in snow/ice conditions. If the vehicle must be driven in these conditions, Ford recommends using all-season or snow tires



Volver
Forumowicz
Posty: 379
Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
Model: Był GT Premium 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red
Lokalizacja:: Kraków

Re: Mustang na mokrym

Post autor: Volver » 2016-10-10, 22:18

Torsena to akurat w wersji EU mamy, jak podejrzewam..., bo nie palę gumy na codzień... :super: Rozpórka podobno zabija pieszych, podobnie jak wenty na masce...brrr... :hyhy:



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Mustang na mokrym

Post autor: veeefour » 2016-10-10, 22:35

Na 127,39% nie ma Torsena ;)



Volver
Forumowicz
Posty: 379
Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
Model: Był GT Premium 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red
Lokalizacja:: Kraków

Re: Mustang na mokrym

Post autor: Volver » 2016-10-10, 23:39

Cytat z instrukcji PL

Tylna oś/tylny most
MECHANIZM RÓŻNICOWY O OGRANICZONYM POŚLIZGU

Oś ta zapewnia zwiększoną przyczepność na śliskich powierzchniach, zwłaszcza gdy jedno koło znajduje się na powierzchni o złej przyczepności. W normalnych warunkach oś o ograniczonym poślizgu działa jak standardowy tylny most. Oś może emitować lekki hałas lub drgania podczas ostrego skręcania przy niskiej prędkości jazdy. Jest to zjawisko normalne związane z działaniem osi.
Tylna oś/tylny mostTylna oś/tylny most


To nie Torsen?



ODPOWIEDZ

Wróć do „VI Generacja (2015- ... )”