Wybór Konia GT
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 20
- Rejestracja: 2020-01-21, 10:25
- Model: gt
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Wybór Konia GT
Przymierzam się do zakupu Konia 6 generacji GT.
Pomimo przejrzenia praktycznie całego forum nie uzyskałem odpowiedzi na parę nurtujących mnie pytań.
Głownie interesuje mnie kwestia awaryjności.
Zastawiam się nad wyborem pomiędzy przedlift vs polift. Interesuje mnie tylko wersja GT
1.Skrzynia. Reczna przedlift vs reczna polift vs automat przedlift vs automat polift. Ktora z tych skrzyn byla najmniej awaryjna? Jakie sa orientacyjne koszta naprawy standartowych bolączek
2. Silnik GT przedlift vs polift. Który jest mniej awaryjny? Jakie sa standartowe bolączki i jaki jest orientacyjny koszt naprawy.
Bardzo, ale to bardzo bym prosił o merytoryczne odpowiedzi i dyskusje.
Pomimo przejrzenia praktycznie całego forum nie uzyskałem odpowiedzi na parę nurtujących mnie pytań.
Głownie interesuje mnie kwestia awaryjności.
Zastawiam się nad wyborem pomiędzy przedlift vs polift. Interesuje mnie tylko wersja GT
1.Skrzynia. Reczna przedlift vs reczna polift vs automat przedlift vs automat polift. Ktora z tych skrzyn byla najmniej awaryjna? Jakie sa orientacyjne koszta naprawy standartowych bolączek
2. Silnik GT przedlift vs polift. Który jest mniej awaryjny? Jakie sa standartowe bolączki i jaki jest orientacyjny koszt naprawy.
Bardzo, ale to bardzo bym prosił o merytoryczne odpowiedzi i dyskusje.
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 2019-04-24, 21:05
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Grey
- Lokalizacja:: Lublin/ Puławy
- Stajnia: Stajnia Lubelska
Re: Wybór Konia GT
Nie wiem jak inne zestawy, ale mam gt z 2016r z manualem- kupiłem z przebiegiem 16tys km w kwietniu 2019, obecnie 42tys bez problemów. Jeśli chcesz np. Zamontować LPG to lepiej przedlift- jest na wtrysku pośrednim. Jeśli chodzi o koszty eksploatacji w moim przypadku: olej z filtrami (400-500zł), komplet klocków i tarcz około 3tys. Reszty nie robiłem. Jeśli chodzi o dostępność części- mialem szkodę z przodu, części oryg z aso dostępne bez problemu. Jedynie z maską mialem zamieszanie bo mam z fabrycznymi kierunkowskazami, a eu chyba tego nie miały. No i opony, nie wiem jak u innych, ale u mnie opony tylne wystarczyły na 25tys km. Ogólnie mustang nie sprawia zbyt wielu problemów, nie ma wad, ma swoje cechy jeśli myślisz o zakupie przedlifta to zapraszam, może mój przypadnie Ci do gustu.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 20
- Rejestracja: 2020-01-21, 10:25
- Model: gt
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Wybór Konia GT
z mojego nieduzego researchu wyszło iż:
- mniej awaryjnym silnikiem jest silnik przedlifotwy
- najmniej awaryjna skrzynia jest skrzynia automatyczna przed liftowa
W zwiazku z tym bede sie skupiał na takiej wersji.
Pojawiło mi sie kilka pytan na ktore juz dlugi czas szukam odpowiedzi. Bede wdzieczny za pomoc.
- czy sa jakies roznice miedzy rocznikiem 2016, a 2017
- czy w przedlifcie autoamtyczna skrzynia byla tylko jedna - jeden rodzaj?
- od czego zalzy czy lampy sa biale czy czerwone? czy to tylko kwestia EU białe/USA czerwone? czy ktores maja sekwencje w standarcie?
- czy wszystkie modele maja Isofix w standarcie?
- co konkretnie zawiera wersja premium dodatkowego i po czym poznac najlatwiej na zdjeciach czy to wersja premium czy nie?
- czy sekwencyjne kierunki byly domawiane? czy mozna je domontowac i jaki to orientacyjny koszt?
- odpalanie z kluczyka bylo domawiane? czy mozna je domontowac i jaki to koszt?
- keyless bylo domawiane? czy mozna je donotwac i jaki to koszt?
- Radio sync 3 jest najwyzszym modelem? jakie sa nizsze i jak sie nazywaja? czy mozna domontowac syn3 i jaki to koszt?
- naglosnienie shaker było domawiane? czy mozna jest domontowaci jaki to koszt?
- kamera cofania byla domawiana? czy mozna ja zamontowac?
- czujniki z tylu?
- wloty na masce sa zawsze?
- czasami na tylnej klapie jest okragly znaczek GT (wypukly), a czasami sam napis GT - od czego to zalezy?
Bede wdzieczny za odpowiedzi.
- mniej awaryjnym silnikiem jest silnik przedlifotwy
- najmniej awaryjna skrzynia jest skrzynia automatyczna przed liftowa
W zwiazku z tym bede sie skupiał na takiej wersji.
Pojawiło mi sie kilka pytan na ktore juz dlugi czas szukam odpowiedzi. Bede wdzieczny za pomoc.
- czy sa jakies roznice miedzy rocznikiem 2016, a 2017
- czy w przedlifcie autoamtyczna skrzynia byla tylko jedna - jeden rodzaj?
- od czego zalzy czy lampy sa biale czy czerwone? czy to tylko kwestia EU białe/USA czerwone? czy ktores maja sekwencje w standarcie?
- czy wszystkie modele maja Isofix w standarcie?
- co konkretnie zawiera wersja premium dodatkowego i po czym poznac najlatwiej na zdjeciach czy to wersja premium czy nie?
- czy sekwencyjne kierunki byly domawiane? czy mozna je domontowac i jaki to orientacyjny koszt?
- odpalanie z kluczyka bylo domawiane? czy mozna je domontowac i jaki to koszt?
- keyless bylo domawiane? czy mozna je donotwac i jaki to koszt?
- Radio sync 3 jest najwyzszym modelem? jakie sa nizsze i jak sie nazywaja? czy mozna domontowac syn3 i jaki to koszt?
- naglosnienie shaker było domawiane? czy mozna jest domontowaci jaki to koszt?
- kamera cofania byla domawiana? czy mozna ja zamontowac?
- czujniki z tylu?
- wloty na masce sa zawsze?
- czasami na tylnej klapie jest okragly znaczek GT (wypukly), a czasami sam napis GT - od czego to zalezy?
Bede wdzieczny za odpowiedzi.
Ostatnio zmieniony 2020-02-11, 15:25 przez a12kowalczyk, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 92
- Rejestracja: 2016-03-04, 15:00
- Model: 2016 GT PP
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Deep Impact Blue
- Lokalizacja:: Warszawa
Re: Wybór Konia GT
a12kowalczyk pisze: ↑2020-02-11, 12:42z mojego nieduzego researchu wyszło iż:
- mniej awaryjnym silnikiem jest silnik przedlifotwy
- najmniej awaryjna skrzynia jest skrzynia automatyczna przed liftowa
W zwiazku z tym bede sie skupiał na takiej wersji.
Pojawiło mi sie kilka pytan na ktore juz dlugi czas szukam odpowiedzi. Bede wdzieczny za pomoc.
- czy sa jakies roznice miedzy rocznikiem 2017, a 2018
sporo różnic
- czy w przedlifcie autoamtyczna skrzynia byla tylko jedna - jeden rodzaj?
chyba tylko jeden rodzaj 6 biegów
- od czego zalzy czy lampy sa biale czy czerwone? czy to tylko kwestia EU białe/USA czerwone? czy ktores maja sekwencje w standarcie?
czerwone z USA czasem mają juz sekwencję, białe to EU
- czy wszystkie modele maja Isofix w standarcie?
- co konkretnie zawiera wersja premium dodatkowego i po czym poznac najlatwiej na zdjeciach czy to wersja premium czy nie?
modele Mustanga potrafią się mocno różnić nie wiem czy jest tylko jedna wersja Premium, pewnie da się skonfigurować osobiście
- czy sekwencyjne kierunki byly domawiane? czy mozna je domontowac i jaki to orientacyjny koszt?
można zamontować
- odpalanie z kluczyka bylo domawiane? czy mozna je domontowac i jaki to koszt?
opcja tylko ze skrzynią automatyczną, nie wiem czy to standard
- keyless bylo domawiane? czy mozna je donotwac i jaki to koszt?
- Radio sync 3 jest najwyzszym modelem? jakie sa nizsze i jak sie nazywaja? czy mozna domontowac syn3 i jaki to koszt?
- naglosnienie shaker było domawiane? czy mozna jest domontowaci jaki to koszt?
- kamera cofania byla domawiana? czy mozna ja zamontowac?
chyba zawsze występuje nawet na małym ekranie
- czujniki z tylu?
- wloty na masce sa zawsze?
raczej wyloty nie wloty, występują w wersji Performance Package wtedy maska jest inna, często są połączone z kierunkowskazami
- czasami na tylnej klapie jest okragly znaczek GT (wypukly), a czasami sam napis GT - od czego to zalezy?
okrągły to wersja z EU zwykły napis to USA
Bede wdzieczny za odpowiedzi.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 20
- Rejestracja: 2020-01-21, 10:25
- Model: gt
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Wybór Konia GT
juz poprawilem. oczywiscie ze chodzi o roczniki 206 i 2017. W 2018 jest DUZA zmiana
bardzo dziekuje, już część rzeczy sie wyjasniła.
Bede wdzieczny za kolejne info
bardzo dziekuje, już część rzeczy sie wyjasniła.
Bede wdzieczny za kolejne info
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 92
- Rejestracja: 2016-03-04, 15:00
- Model: 2016 GT PP
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Deep Impact Blue
- Lokalizacja:: Warszawa
Re: Wybór Konia GT
Tutaj masz wszystko opisane praktycznie każdą opcję:
https://www.ford.com/services/assets/Br ... &year=2016
https://www.ford.com/services/assets/Br ... &year=2016
-
- Forumowicz
- Posty: 277
- Rejestracja: 2016-11-01, 15:58
- Model: 2016
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: Warszawa
Re: Wybór Konia GT
Wloty na masce w USA są w każdym GT. Do 2016 te wloty miały w sobie wbudowane kierunki, od 2017 nie mają kierunków. A od 2018 EU i USA mają inną maskę i w na oba rynki z wlotami.
Zdalny start w każdym automacie w USA.
Ja bardzo polecam Performance Pack, ale przed liftem występował tylko w manualu.
Po lifcie automat fajniejsze - 10 biegowy i lepsze sprzęgło w manualu.
Zdalny start w każdym automacie w USA.
Ja bardzo polecam Performance Pack, ale przed liftem występował tylko w manualu.
Po lifcie automat fajniejsze - 10 biegowy i lepsze sprzęgło w manualu.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 20
- Rejestracja: 2020-01-21, 10:25
- Model: gt
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Wybór Konia GT
w oogle nie biore pod uwage poliftowego, gdyz najbardziej mi zalezy na jak najmnejszej awaryjnosci.
Bede wdzieczny za odpowiedzi co do pytan o przedlift.
Bede wdzieczny za odpowiedzi co do pytan o przedlift.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 92
- Rejestracja: 2016-03-04, 15:00
- Model: 2016 GT PP
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Deep Impact Blue
- Lokalizacja:: Warszawa
Re: Wybór Konia GT
Jeśli tak stawiasz sprawę to moim zdaniem najkorzystniejszy będzie 2017 GT Performance Package z Premium. W takiej konfiguracji masz prawie wszystko co najlepsze ale skrzynia będzie manual MT-82 która ma swoje kaprysy. Możesz kupić z automatem ale rezygnujesz z Performance Pack, chyba że bierzesz wersję EU wtedy większość gratów z PP jest standardowo.
-
- Forumowicz
- Posty: 277
- Rejestracja: 2016-11-01, 15:58
- Model: 2016
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: Warszawa
Re: Wybór Konia GT
W stanach przed liftem były litowane wersje z PP w automacie - np. dla Hertz'a. Ale to duzy rarytas trafic....
Ogolnie jak lubisz sie autem pobawic, to tylko wersja PP.
Ogolnie jak lubisz sie autem pobawic, to tylko wersja PP.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 20
- Rejestracja: 2020-01-21, 10:25
- Model: gt
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Wybór Konia GT
konkretna odpowiedz. dziekuje.przem pisze: ↑2020-02-12, 13:01Jeśli tak stawiasz sprawę to moim zdaniem najkorzystniejszy będzie 2017 GT Performance Package z Premium. W takiej konfiguracji masz prawie wszystko co najlepsze ale skrzynia będzie manual MT-82 która ma swoje kaprysy. Możesz kupić z automatem ale rezygnujesz z Performance Pack, chyba że bierzesz wersję EU wtedy większość gratów z PP jest standardowo.
- czemu 2017,a nie 2016 - sa jakies roznice, czy tylko chodzi o to ze mlodszy rocznik?
- co z wazniejszych rzeczy sklada sie na performance pack?
- czego z performance pack wersja EU nie zawiera?
Tutaj jest troche szerzej na temat performance pack: http://forum.mustangklub.pl/forum/viewt ... 85&t=17819
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 92
- Rejestracja: 2016-03-04, 15:00
- Model: 2016 GT PP
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Deep Impact Blue
- Lokalizacja:: Warszawa
Re: Wybór Konia GT
Wybrałem 2017 jako młodszy rocznik.
Performance Package zawiera większą chłodnicę wody, inne felgi, szersze koła tylne, dodatkowe zegary na desce z ciśnieniem oleju i podciśnieniem w silniku, dyferencjał ze szperą Torsen i przełożeniem 3.73:1, inaczej zestrojone zawieszenie oraz systemy takie jak ABS, grubszy stabilizator tylny, wzmocnione przednie sprężyny, skrzynia tylko manual MT-82, świetne hamulce sześciotłoczkowe Brembo, większy spliter, inne wahacze przednie svt, rozpórka górna
Wersja EU chyba nie zawiera z tego co napisałem tylko zegarów dodatkowych na desce ale nie mam pewności niech się ktoś inny wypowie.
Performance Package zawiera większą chłodnicę wody, inne felgi, szersze koła tylne, dodatkowe zegary na desce z ciśnieniem oleju i podciśnieniem w silniku, dyferencjał ze szperą Torsen i przełożeniem 3.73:1, inaczej zestrojone zawieszenie oraz systemy takie jak ABS, grubszy stabilizator tylny, wzmocnione przednie sprężyny, skrzynia tylko manual MT-82, świetne hamulce sześciotłoczkowe Brembo, większy spliter, inne wahacze przednie svt, rozpórka górna
Wersja EU chyba nie zawiera z tego co napisałem tylko zegarów dodatkowych na desce ale nie mam pewności niech się ktoś inny wypowie.
- pendragon
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 33
- Rejestracja: 2019-12-19, 16:46
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Twister Orange
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
-
- Forumowicz
- Posty: 261
- Rejestracja: 2016-10-01, 21:29
- Model: Mustang 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Black
- Lokalizacja:: Śląsk
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 92
- Rejestracja: 2016-03-04, 15:00
- Model: 2016 GT PP
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Deep Impact Blue
- Lokalizacja:: Warszawa
Re: Wybór Konia GT
Chodzi o WYLOTY powietrza. Czasem mają zintegrowane kierunkowskazy. Ogólnie to Ford nie postarał się i te wyloty powinny być zacznie większe żeby wyrównać ciśnienie w komorze silnika wtedy by maska nie trzęsła się tak przy dużych prędkościach.