Kupno Mustanga i eksploatacja

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU

Awatar użytkownika
BaPit
Forumowicz
Posty: 287
Rejestracja: 2014-04-05, 09:10
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: black mat
Kontakt:

Re: Kupno Mustanga i eksploatacja

Post autor: BaPit » 2020-04-18, 20:18

Kamilmartyniuk pisze:
2020-04-16, 18:29
W ciągu ostatnich 7 lat były 3 kolizje na moim koncie
Uuuuu. Grubo. Takich z mojej winy odkąd odebrałem prawko w wieku 17 lat, czyli blisko 27 lat temu, kolizji/wypadków z mojej winy było ZERO (Normalnie mógłbym być ministrem ZERO, ale nie chcę... ;) ). Może powinieneś pomyśleć o Dodge RAM... Naprawdę dają radę lepiej od większości Mustangów https://www.youtube.com/watch?v=hY-tyvVJ_78



Kamilmartyniuk
Posty: 7
Rejestracja: 2020-04-14, 08:01
Model: Brak
Silnik: inny V6
Lokalizacja:: Wojkowice

Re: Kupno Mustanga i eksploatacja

Post autor: Kamilmartyniuk » 2020-04-19, 15:11

Może powiem tak: 2 kolizje moja mamuśka zrobiła moim autem, a trzecią mój pracownik bo prowadzę firmę transportowa wiec niestety ale ciężko o czysta historie w moim wypadku. Wybór padł na s197 tak by uniknąć leasingu i obowiązkowego ac. Jak wyglada dostępność części do tego modelu bo o ile dobrze się orientuje to nie były one oferowane na rynek Polski ? Mowa o silniku 3.7



krosster
Forumowicz
Posty: 871
Rejestracja: 2014-12-01, 22:15
Model: BULLITT 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: highland green
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Kontakt:

Re: Kupno Mustanga i eksploatacja

Post autor: krosster » 2020-04-19, 21:00

z czesciami nie ma problemu, jak cos to pisz



Kamilmartyniuk
Posty: 7
Rejestracja: 2020-04-14, 08:01
Model: Brak
Silnik: inny V6
Lokalizacja:: Wojkowice

Re: Kupno Mustanga i eksploatacja

Post autor: Kamilmartyniuk » 2020-04-19, 21:35

Czyli Np jeśli padnie nagle napinacz paska czy do wymiany przyjdzie wahacz to porostu wale do intercarsu i mam wszystko od ręki w miarę normalnych cenach ?



Emce
Młodszy Forumowicz
Posty: 41
Rejestracja: 2018-03-24, 11:44
Model: Szukam

Re: Kupno Mustanga i eksploatacja

Post autor: Emce » 2020-04-20, 12:51

Ja nie narzekam, ceny części są całkiem ok.
Za wahacze płaciłem mniej niż do audi a5 które miałem wczesniej,
Nie miałem sytuacji gdzie nie było dostępnej części żebym musiał czekać ściągać itp

Auto 3.7 v6 2016 z lpg



house_1
Młodszy Forumowicz
Posty: 73
Rejestracja: 2017-04-16, 15:07
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Lightning Blue

Re: Kupno Mustanga i eksploatacja

Post autor: house_1 » 2020-04-29, 10:06

Ja mogę polecić tylko 5.0.
Hydrauliczne zawory, lepsze wyposażenie, a przy leasingu niższe ubezpieczenie i można bez problemu kupić auto z EU/Polski.
W V6 jest regulacja zaworów szklankami, bo to japońska konstrukcja, a oni od 2004 roku (a nawet wcześniej) lubują się w tym rozwiązaniu.
EB też jest gazowalny, więc ostatecznie może taki?



Nix2
Forumowicz
Posty: 358
Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
Model: MY 2016
Silnik: V6 3.7
Kolor: Deep Impact Blue
Lokalizacja:: lubuskie

Re: Kupno Mustanga i eksploatacja

Post autor: Nix2 » 2020-04-29, 11:01

house_1 pisze:
2020-04-29, 10:06
...
W V6 jest regulacja zaworów szklankami, bo to japońska konstrukcja, a oni od 2004 roku (a nawet wcześniej) lubują się w tym rozwiązaniu.
...
A skąd te informacje ? To że Ford długo współpracował z Mazdą, nie oznacza automatycznie że V6 3,7L jest ... japoński...



Matt84
Forumowicz
Posty: 680
Rejestracja: 2016-03-20, 15:11
Model: 2013
Silnik: V6 3.7

Re: Kupno Mustanga i eksploatacja

Post autor: Matt84 » 2020-04-29, 11:12

To oczywiście uproszczenie, ale sporo w tym prawdy. 3.7 jest ewolucją silnika, który najpierw napędzał Mazdę CX-9 i był robiony w Hiroszimie. Myśli inżynieryjna (własnie szklanki) i dość wysokoobrotowa charakterystyka wskazują, że Japończycy we współpracy z Fordem mieli sporo do powiedzenia.



Nix2
Forumowicz
Posty: 358
Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
Model: MY 2016
Silnik: V6 3.7
Kolor: Deep Impact Blue
Lokalizacja:: lubuskie

Re: Kupno Mustanga i eksploatacja

Post autor: Nix2 » 2020-04-29, 11:51

To silniki Cx9 produkowano w Japonii ? To byłoby zrozumiałe, ale silniki Mustanga chyba nie ?
Blok chyba jest ten sam, ale już osprzęt/sterownik nie.



house_1
Młodszy Forumowicz
Posty: 73
Rejestracja: 2017-04-16, 15:07
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Lightning Blue

Re: Kupno Mustanga i eksploatacja

Post autor: house_1 » 2020-04-29, 16:32

Napisałem "japońska konstrukcja" a nie że wyprodukowano w Japonii. To nie jest to samo.

Silnik 3,7 został opracowany przez Mazdę dla modelu CX-9, w którym pojawił się w 2008 roku. A w Mustangu pojawił się w 2011 roku.
Podobnie protoplaści silników 2,0/2,3 ecoboost, oraz 3,5 V6 (ecoboost i wolnossące) są produkcji Mazdy. I w związku z tym mają typowo "japońską" konstrukcję.
A że Ford zmodyfikował to i owo... użyłem skrótu myślowego.



Nix2
Forumowicz
Posty: 358
Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
Model: MY 2016
Silnik: V6 3.7
Kolor: Deep Impact Blue
Lokalizacja:: lubuskie

Re: Kupno Mustanga i eksploatacja

Post autor: Nix2 » 2020-04-29, 23:17

Tyle że obecny 3,7L to nie nowa konstrukcja Mazdy, tylko rozwiercenie starszego silnka Forda typu "cyclone" 3,5L, produkowanego od 2006r...



house_1
Młodszy Forumowicz
Posty: 73
Rejestracja: 2017-04-16, 15:07
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Lightning Blue

Re: Kupno Mustanga i eksploatacja

Post autor: house_1 » 2020-05-02, 19:43

Podaję za wiki:

A Hiroshima, Japan assembled Mazda MZI 3.7 was installed in the 2008 Mazda CX-9 and was the first 3.7 L Cyclone V6 to see production. The first Ford application of the 3.7 L was the 2009 Lincoln MKS.

To chyba obaj mamy rację ;) .



ODPOWIEDZ

Wróć do „VI Generacja (2015- ... )”