Uuuuu. Grubo. Takich z mojej winy odkąd odebrałem prawko w wieku 17 lat, czyli blisko 27 lat temu, kolizji/wypadków z mojej winy było ZERO (Normalnie mógłbym być ministrem ZERO, ale nie chcę... ). Może powinieneś pomyśleć o Dodge RAM... Naprawdę dają radę lepiej od większości Mustangów https://www.youtube.com/watch?v=hY-tyvVJ_78
Kupno Mustanga i eksploatacja
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU
- BaPit
- Forumowicz
- Posty: 287
- Rejestracja: 2014-04-05, 09:10
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: black mat
- Kontakt:
Re: Kupno Mustanga i eksploatacja
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 2020-04-14, 08:01
- Model: Brak
- Silnik: inny V6
- Lokalizacja:: Wojkowice
Re: Kupno Mustanga i eksploatacja
Może powiem tak: 2 kolizje moja mamuśka zrobiła moim autem, a trzecią mój pracownik bo prowadzę firmę transportowa wiec niestety ale ciężko o czysta historie w moim wypadku. Wybór padł na s197 tak by uniknąć leasingu i obowiązkowego ac. Jak wyglada dostępność części do tego modelu bo o ile dobrze się orientuje to nie były one oferowane na rynek Polski ? Mowa o silniku 3.7
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 2020-04-14, 08:01
- Model: Brak
- Silnik: inny V6
- Lokalizacja:: Wojkowice
Re: Kupno Mustanga i eksploatacja
Czyli Np jeśli padnie nagle napinacz paska czy do wymiany przyjdzie wahacz to porostu wale do intercarsu i mam wszystko od ręki w miarę normalnych cenach ?
Re: Kupno Mustanga i eksploatacja
Ja nie narzekam, ceny części są całkiem ok.
Za wahacze płaciłem mniej niż do audi a5 które miałem wczesniej,
Nie miałem sytuacji gdzie nie było dostępnej części żebym musiał czekać ściągać itp
Auto 3.7 v6 2016 z lpg
Za wahacze płaciłem mniej niż do audi a5 które miałem wczesniej,
Nie miałem sytuacji gdzie nie było dostępnej części żebym musiał czekać ściągać itp
Auto 3.7 v6 2016 z lpg
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 73
- Rejestracja: 2017-04-16, 15:07
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Lightning Blue
Re: Kupno Mustanga i eksploatacja
Ja mogę polecić tylko 5.0.
Hydrauliczne zawory, lepsze wyposażenie, a przy leasingu niższe ubezpieczenie i można bez problemu kupić auto z EU/Polski.
W V6 jest regulacja zaworów szklankami, bo to japońska konstrukcja, a oni od 2004 roku (a nawet wcześniej) lubują się w tym rozwiązaniu.
EB też jest gazowalny, więc ostatecznie może taki?
Hydrauliczne zawory, lepsze wyposażenie, a przy leasingu niższe ubezpieczenie i można bez problemu kupić auto z EU/Polski.
W V6 jest regulacja zaworów szklankami, bo to japońska konstrukcja, a oni od 2004 roku (a nawet wcześniej) lubują się w tym rozwiązaniu.
EB też jest gazowalny, więc ostatecznie może taki?
-
- Forumowicz
- Posty: 358
- Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
- Model: MY 2016
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Deep Impact Blue
- Lokalizacja:: lubuskie
Re: Kupno Mustanga i eksploatacja
A skąd te informacje ? To że Ford długo współpracował z Mazdą, nie oznacza automatycznie że V6 3,7L jest ... japoński...
Re: Kupno Mustanga i eksploatacja
To oczywiście uproszczenie, ale sporo w tym prawdy. 3.7 jest ewolucją silnika, który najpierw napędzał Mazdę CX-9 i był robiony w Hiroszimie. Myśli inżynieryjna (własnie szklanki) i dość wysokoobrotowa charakterystyka wskazują, że Japończycy we współpracy z Fordem mieli sporo do powiedzenia.
-
- Forumowicz
- Posty: 358
- Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
- Model: MY 2016
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Deep Impact Blue
- Lokalizacja:: lubuskie
Re: Kupno Mustanga i eksploatacja
To silniki Cx9 produkowano w Japonii ? To byłoby zrozumiałe, ale silniki Mustanga chyba nie ?
Blok chyba jest ten sam, ale już osprzęt/sterownik nie.
Blok chyba jest ten sam, ale już osprzęt/sterownik nie.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 73
- Rejestracja: 2017-04-16, 15:07
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Lightning Blue
Re: Kupno Mustanga i eksploatacja
Napisałem "japońska konstrukcja" a nie że wyprodukowano w Japonii. To nie jest to samo.
Silnik 3,7 został opracowany przez Mazdę dla modelu CX-9, w którym pojawił się w 2008 roku. A w Mustangu pojawił się w 2011 roku.
Podobnie protoplaści silników 2,0/2,3 ecoboost, oraz 3,5 V6 (ecoboost i wolnossące) są produkcji Mazdy. I w związku z tym mają typowo "japońską" konstrukcję.
A że Ford zmodyfikował to i owo... użyłem skrótu myślowego.
Silnik 3,7 został opracowany przez Mazdę dla modelu CX-9, w którym pojawił się w 2008 roku. A w Mustangu pojawił się w 2011 roku.
Podobnie protoplaści silników 2,0/2,3 ecoboost, oraz 3,5 V6 (ecoboost i wolnossące) są produkcji Mazdy. I w związku z tym mają typowo "japońską" konstrukcję.
A że Ford zmodyfikował to i owo... użyłem skrótu myślowego.
-
- Forumowicz
- Posty: 358
- Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
- Model: MY 2016
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Deep Impact Blue
- Lokalizacja:: lubuskie
Re: Kupno Mustanga i eksploatacja
Tyle że obecny 3,7L to nie nowa konstrukcja Mazdy, tylko rozwiercenie starszego silnka Forda typu "cyclone" 3,5L, produkowanego od 2006r...
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 73
- Rejestracja: 2017-04-16, 15:07
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Lightning Blue
Re: Kupno Mustanga i eksploatacja
Podaję za wiki:
A Hiroshima, Japan assembled Mazda MZI 3.7 was installed in the 2008 Mazda CX-9 and was the first 3.7 L Cyclone V6 to see production. The first Ford application of the 3.7 L was the 2009 Lincoln MKS.
To chyba obaj mamy rację .
A Hiroshima, Japan assembled Mazda MZI 3.7 was installed in the 2008 Mazda CX-9 and was the first 3.7 L Cyclone V6 to see production. The first Ford application of the 3.7 L was the 2009 Lincoln MKS.
To chyba obaj mamy rację .