Kupno Mustanga i eksploatacja

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU

Kamilmartyniuk
Posty: 7
Rejestracja: 2020-04-14, 08:01
Model: Brak
Silnik: inny V6
Lokalizacja:: Wojkowice

Kupno Mustanga i eksploatacja

Post autor: Kamilmartyniuk » 2020-04-14, 08:16

Jako że jest to mój pierwszy post na forum chciałbym wszystkich serdecznie przywitać. Trafiłem na wasze forum gdy zacząłem myśleć o zmianie samochodu. Przez myśl przechodziło m.in. Audi a5 i kilka innych samochodów i tak urodził mi się pomysł kupna mustanga bo nie ukrywam ze od zawsze ten model mi się podobał. Interesuje mnie silnik 3.7 v6 który docelowo miałby jeździć z instalacja lpg ponieważ to miałby być mój daily car czyli do pracy, na zakupy, na trening i nad wodę ;) rocznie robię 30 tys km i chciałbym się dowiedzieć czy samochód może spełniać role auta które będzie pokonywać takie przebiegi bezawaryjnie czy jest to jednak samochód specjalnej troski który wymaga ciągłego serwisowania i służy raczej cieszenia oka niż do jazdy ? Czytałem o kiepskiej głowicy i o tym ze w aucie co 20-30 tys km trzeba regulować luz zaworowy



przem
Młodszy Forumowicz
Posty: 92
Rejestracja: 2016-03-04, 15:00
Model: 2016 GT PP
Silnik: V8 5.0
Kolor: Deep Impact Blue
Lokalizacja:: Warszawa

Re: Kupno Mustanga i eksploatacja

Post autor: przem » 2020-04-14, 10:30

Nie wiem nic o "kiepskej" głowicy ale tym regulowaniem luzu zaworów to mnie rozbawiłeś. Daj proszę linka gdzie to wyczytałeś. Ogólnie Mustang nie jest awaryjnym autem w dodatku jest stosunkowo tani w naprawie. Nie mam LPG niech się wypowiedzą Ci którzy mają.



Nix2
Forumowicz
Posty: 358
Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
Model: MY 2016
Silnik: V6 3.7
Kolor: Deep Impact Blue
Lokalizacja:: lubuskie

Re: Kupno Mustanga i eksploatacja

Post autor: Nix2 » 2020-04-14, 14:23

V6 nie ma hydraulicznego kasowania luzów zaworowych, więc prawda, że trzeba luzy sprawdzać i regulować...

Kwestia tylko co ile km kontrolujemy/regulujemy. Ogólna zasada ( i niepodważana nigdzie) głosi, że
przy LPG robimy to częściej niż na PB, ale to też zależy jak mocno eksploatowane jest auto.

Ja mam teraz 100.000 km w tym 60.000 km na LPG i jeszcze nie mierzyłem luzów, ale w tym sezonie zmierzę profilaktycznie.



przem
Młodszy Forumowicz
Posty: 92
Rejestracja: 2016-03-04, 15:00
Model: 2016 GT PP
Silnik: V8 5.0
Kolor: Deep Impact Blue
Lokalizacja:: Warszawa

Re: Kupno Mustanga i eksploatacja

Post autor: przem » 2020-04-14, 16:35

Owszem nie ma hydraulicznego regulatora luzów zaworowych, jest DAMB ale tam nie da się nic regulować. Można co najwyżej wymienić.



Kamilmartyniuk
Posty: 7
Rejestracja: 2020-04-14, 08:01
Model: Brak
Silnik: inny V6
Lokalizacja:: Wojkowice

Re: Kupno Mustanga i eksploatacja

Post autor: Kamilmartyniuk » 2020-04-14, 18:41

A jaki koszt takiej zabawy? Faktycznie z tego co czytam to mustangi mogą służyć jako daily cary natomiast czekam na odpowiedz od agenta ubezpieczeniowe bo obawiam się ze odrzucić może mnie coś czego nie brałem pod uwagę, a mianowicie koszt ac ze względu na to że będzie to auto finansowane przez firmę leasingową. Na infolinii alianz powiedzieli ze auta z USA i ac u nich nie są akceptowane 😞



krosster
Forumowicz
Posty: 871
Rejestracja: 2014-12-01, 22:15
Model: BULLITT 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: highland green
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Kontakt:

Re: Kupno Mustanga i eksploatacja

Post autor: krosster » 2020-04-14, 19:29

napisz do mnie. Mam sporo fajnych koni i też ogarniam leasingi.



Nix2
Forumowicz
Posty: 358
Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
Model: MY 2016
Silnik: V6 3.7
Kolor: Deep Impact Blue
Lokalizacja:: lubuskie

Re: Kupno Mustanga i eksploatacja

Post autor: Nix2 » 2020-04-14, 22:23

przem pisze:
2020-04-14, 16:35
Owszem nie ma hydraulicznego regulatora luzów zaworowych, jest DAMB ale tam nie da się nic regulować. Można co najwyżej wymienić.
Owszem, to dalej jest regulacja luzów zaworowych, dokonuje się tego poprzez zastosowanie szklanki o odpowiednim wymiarze( np. drogą wzajemnej -krzyżowej zamiany szklanek, szlifowania lub zastosowania nowych nominałów), ale to własnie jest regulacja luzów zaworowych :)



przem
Młodszy Forumowicz
Posty: 92
Rejestracja: 2016-03-04, 15:00
Model: 2016 GT PP
Silnik: V8 5.0
Kolor: Deep Impact Blue
Lokalizacja:: Warszawa

Re: Kupno Mustanga i eksploatacja

Post autor: przem » 2020-04-14, 22:56

Może to faktycznie jest nazywane regulacją. Mi to się kojarzy z dopasowywaniem szczelin przy pomocy klucza i szczelinomierza. Trochę dziwne, że tak to rozwiązali, może chodziło w optymalizację pracy przy wysokich obrotach. Tam chyba samoregulatory hydrauliczne mają najciężej. Z drugiej strony silniki gt350 i gt500 kręcą się wysoko a chyba tego rozwiązania nie mają.



Kamilmartyniuk
Posty: 7
Rejestracja: 2020-04-14, 08:01
Model: Brak
Silnik: inny V6
Lokalizacja:: Wojkowice

Re: Kupno Mustanga i eksploatacja

Post autor: Kamilmartyniuk » 2020-04-15, 15:59

Z wyliczeń brokera ac wyszło 10-12 tysięcy także leasing odpada.... czy są jakieś inne formy finansowania poza kupna za gotówkę tak aby nie płacić kas wysokiej składki ac ?



Griszaa
Forumowicz
Posty: 224
Rejestracja: 2018-06-17, 11:37
Model: Mustang
Silnik: V6 3.7
Kolor: Kona Blue
Lokalizacja:: Ślask
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Kupno Mustanga i eksploatacja

Post autor: Griszaa » 2020-04-16, 07:32

Elo a ty szukasz s550 czy s197 ?



Kamilmartyniuk
Posty: 7
Rejestracja: 2020-04-14, 08:01
Model: Brak
Silnik: inny V6
Lokalizacja:: Wojkowice

Re: Kupno Mustanga i eksploatacja

Post autor: Kamilmartyniuk » 2020-04-16, 11:33

Jeśli odejdzie możliwość leasingu to będę zmuszony szukać czegoś za gotówkę z rocznika 2013-2014 i najlepiej z faktura VAT



Awatar użytkownika
pab567
Forumowicz
Posty: 107
Rejestracja: 2019-10-14, 13:40
Model: GT convertible MY16
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony
Lokalizacja:: WaWa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Kupno Mustanga i eksploatacja

Post autor: pab567 » 2020-04-16, 16:55

Strasznie Ci drogo policzyli. Ja za swojego MY16 EU przy wartości 148 tys. zł płaciłem za komplet ubzepieczeń 5218 zł



Kamilmartyniuk
Posty: 7
Rejestracja: 2020-04-14, 08:01
Model: Brak
Silnik: inny V6
Lokalizacja:: Wojkowice

Re: Kupno Mustanga i eksploatacja

Post autor: Kamilmartyniuk » 2020-04-16, 18:29

W ciągu ostatnich 7 lat były 3 kolizje na moim koncie



Awatar użytkownika
pab567
Forumowicz
Posty: 107
Rejestracja: 2019-10-14, 13:40
Model: GT convertible MY16
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony
Lokalizacja:: WaWa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Kupno Mustanga i eksploatacja

Post autor: pab567 » 2020-04-17, 11:41

No tak, to zmienia postać rzeczy



Griszaa
Forumowicz
Posty: 224
Rejestracja: 2018-06-17, 11:37
Model: Mustang
Silnik: V6 3.7
Kolor: Kona Blue
Lokalizacja:: Ślask
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Kupno Mustanga i eksploatacja

Post autor: Griszaa » 2020-04-18, 14:33

Ale z Ciebie rozbujnik :hehhe no trudno bywa ...



ODPOWIEDZ

Wróć do „VI Generacja (2015- ... )”